Juan Mata

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

Juan Mata har vært en glimrende representant for Manchester United.
Både på og ikke minst utenfor banen.
Flott måte han takket for seg på.
https://www.united.no/nyhetsarkiv/se-ma ... obrev-her/

I Liverpool erklærer sittende manager Origi for legende.
Synes ikke Manchester United skal legge lista så lavt som Liverpool gjør.
Men Juan Mata er absolutt i nærheten av legende.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Pangaea, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Så ikke denne før nå (en gammel tab i Firefox, hah), men et nydelig "see you soon" fra Juan Mata :love:


Har ikke hørt så mange rykter om hvor han kan ende opp, men jeg håper han finner seg en fin klubb der han får spille mer enn han fikk for United særlig de to siste sesongene. En helt nydelig person både på og ikke minst utenfor banen. Egentlig synd han først kom til United når vi som klubb var på vei ned, men han vant jo litt her likevel.
post liked by: Can2

Deleted User 595

Ble ryktet til Leeds tidligere i uken! Men så ble det stille.

Normalt ville jo det vært uglesett, men gitt at det er Mata, samt Leeds' status i dagens fotball, har jeg personlig ingen problemer med det. Ønsker kun at han får en flott avslutning på karrieren 😄
Last edited by Deleted User 595 on 24 Jul 2022, 17:11, edited 1 time in total.
post liked by: Can2
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Vil heller ikke ha kjempestore problemer med det - men samtidig kan det vel ikke være mange lag som passer ham dårligere enn nettopp Leeds, med tanke på fotballen de spiller? Også under Marsch er det jo et lag med høy intensitet.
Ville sikkert passet bedre i f.eks Brighton.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Jeg antok han ville finne seg en klubb i Spania igjen for å avslutte karrieren der, men han kan sikkert fortsatt gjøre det bra for lag litt lenger ned på tabellen (enn oss) i PL også. Tror likevel han hadde passet bedre i La Liga nå når farten ikke er like stor lenger, og han var aldri noe hurtigtog. Uansett hvor han havner til slutt, så håper jeg han får en fin avslutning på karrieren. Kanskje blir han manager etterpå? Eller... da får vi vel klisjeer om at han er for snill osv, som Solskjær også fikk.
post liked by: Can2
Post Reply