Daniel James

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

Ryder wrote: 01 Nov 2019, 09:14 Synes James har vokst veldig bare på de første 10 kampene.
Enig.
Da han scoret mot Chelsea i første match var det som om han ikke trodde det selv.
Han ble like glad som da Garry Birtles scoret mot Swansea i 1981, etter 28 ligakamper uten scoring.

James har vokst som spiller, er uredd og spiller med selvtillit.
Ekstra imponerende er det når han mistet faren sin i vår.
Et tøft slag for en ung gutt.
Daniel James er en av spillerne på det nye Manchester United.
En spiller som ikke gjemmer seg.
En spiller som tar i et tak for laget.
En spiller man bare er nødt til å :heart:
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Støtter begeistringen for unge Daniel J. En skikkelig tøff waliser!
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

James har vært et skikkelig lyspunkt i en ellers tragisk høst for United. (Må vel slenge på at AWB også har vært positiv)
Ved noen anledninger så har det nesten sett ut som om det kun er James som orker å fortsette jobben mens resten av laget har gitt opp. Håper og ønsker at vi skal få flere med samme innstilling.

Det eneste jeg har å utsette er at han ved flere anledninger burde ha gått inn mot mål selv, i stedet for å vente på laget. I flere slike "vente-situasjoner" har han mistet ballen. Da er det bedre å gå rett på mål, og med den farten har vi flere ganger sett at det lett blir straffe av det.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Denne spiller, altså.

Han må blive udråbt til sæsonens køb. Det var enormt godt set af Solskjær. Det skal han sgu have ros for.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Ja, det er herlig med denne lille kraftbunten av en spiller.

Håper han får seg et mål snart igjen. Eller assist, nærme begge deler i dag.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Veldig imponert over hvor mye bedre han er blitt til å gjøre riktige valg, sammenlignet med da han kom. Blitt voksen på to måneder.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Assists: James ligger på delt 4.plass i PL med 6 stk. Har jo bidratt med 3 scoringer i tillegg.

De Bruyne leder med 11. T A-Arnold har 8, Son har 7.

Må jo si at James har levert varene.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Ikke helt enig med deg [mention]Blodfink[/mention] :-)

Har ikke scoret siden august, men har levert assister nokså jevnlig. Synes det står til OK, men United bør finne en bedre høyreving.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Elkey wrote: 29 Dec 2019, 15:11 Ikke helt enig med deg
Hæ?? Ikke enig med meg??!! :hah:

Men spøk til side: Han har mye å gå på, men er absolutt en spiller vi har bruk for føler jeg, om Sancho kommer blir jeg ikke trist. Men den unge waliser fortjener en plass i troppen, det er flere foran ham i køen som skal ut av denne troppen.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Hvis man ser på James fra pre season og til nå, så er han en bedre spiller. Hadde ikke veldig høye forventninger til han, men han har levert bedre enn hva jeg hadde forventet. Mangel på mål skyldes nok at han blir brukt hovedsakelig på høyrekanten. Trives åpenbart bedre til venstre. Men så lenge han leverer noen assist her og der så er jeg fornøyd for denne sesongen.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Stakkars James, 27 kamper fra start, har gått av banen med seier i 8 av disse...

Greenwood har startet 14 og av de er 9 kamper vunnet. Greenwood har da det beste poengsnittet av samtlige i troppen bortsett fra Romero.

Statistikk fra United.no.
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

Tenderer til intetsigende disse statsene United.no av og til lager.
Lite å hente ut av dem, så lenge man ikke tar hensyn til hvem som har spilt mot hvilke klubber.

Det sagt, Daniel James trenger en pause.
For meg var han sesongens spiller fram til og med oktober.
Men, formen har dalt kraftig.

Håper han slår tilbake, og kan bli et viktig angrepsvåpen i fremtidens United.

United trenger et alternativ på høyrekanten.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

United.no tar med problemstillingen at noen har møtt i utgangspunktet lettere motstand. Romero f.eks.

Men statistikk kan brukes på flere måter ja.

Angående James er jeg enig. Frisk start på sesongen. Så har det roet seg godt ned.
LUHG!

Deleted User 367

Først vil jeg si at det var helt riktig å hente James. Ser man på pris og hva man "kan få" så er det riktig.
Noen ganger kjøper man katta i sekken og andre ganger får man gull. Sånn er det bare i den prisklassen og unge spillere.

Bør se etter noe annet nå som går rett på laget, syns ikke at han er noen trussel som jeg hadde håpet på. Men vil også legge til at han bør få sjansen videre til å få utvikle seg. Han er tross alt ung og spilte i Championship i fjor.
Men ikke som ett førstevalg, selv om hele laget er rammet av den berømte støttepasning-sykdommen. :D

Innsats skal han få godkjent for.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Vil også legge til at jeg håper OGS og ED finner en kur mot støtte-pasning sykdommen til sommeren. :D
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Når man ser på de unge som fikk prøve seg mot Wolh i går så tenker jeg at vist noen vil kjøpe James så er det vel bare å godta bud på han, ser mye større potensial i ung gutta en det er på James. Mulig jeg er for rask men ser ikke noe fram gang i James sitt spill, og da synes jeg han bare tar en plass fra de som kommer fra de yngre lagene.
post liked by: Blodfink
Post Reply