Tottenham

Diskusjon rundt spesifikke klubber. Engelske og internasjonale.
PS: Alt om United i eget forum

Vidar Dale Fjeld

Jeg har en snikende følelse av at Tottenham og Jose blir helt der opp...han begynner å få fasong på laget...ingen storkamp, men kontrollert og laget ligger med passe avstander i laget...og ingen overraskelse at Kane gjør det igjen...
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Når et lag vinner på den måten så får dem bedre og bedre selvtilitt og da kan dem nok havne langt oppe. Kan vel bli helt topp i PL, ikke helt utenkelig det.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Kane redda dagen for Mou...men Leicester leder ligaen, var på toppen noen minutter der Spurs. Leicester med sin sjuende straffe for sesongen! Men lenge igjen. Håper Wolves utligner. U er best for United.
post liked by: Buchan
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

De har gjort det bra til nå i og med de ligger i toppen.
5 av de neste 6 kamper skal Tottenham møte City, Chelsea, Arsenal, Liverpool og Leicester. Da for man en pekepinn hvor gode de er
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Spurs avgjør antageligvis kampen med 2-0 noen sekunder før pause. Arsenal fullt med på notene, men Kane/Son ordner seg i mellom. Ser så enkelt ut...

Tenk om Mourinho/Spurs vinner ligaen, det blir rart...Men de ser ut som et lag som kan klare det sålangt.
Buchan wrote: 08 Nov 2020, 15:31 skal Tottenham møte City, Chelsea, Arsenal, Liverpool og Leicester.
Seier mot City, U mot Chelsea og sannsynligvis seier mot Arsenal nå. (2-0 65 min. inn)

Håper Spurs sprekker som mot West H, Arsenal har spilt bra i grunn. Men Bellerin hadde jeg vært frustrert over hadde jeg vært Ars-fan...Mislykkes i alt han gjør...Mister ball offensivt hele tiden.

Håper jo de slår Liverpool om 10 dager, samtidig så kan tabellen være slik den 16 des. at jeg håper Liverpool slår Spurs!!
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Arsenal har ballen hele tiden, men skaper for lite.
post liked by: Buchan
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Blodfink wrote: 06 Dec 2020, 18:56
Arsenal har ballen hele tiden, men skaper for lite.

Typisk Mourinho kamp med andre ord, han har fått kampen slik han ønsker
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Trademark Mourinho, to kontringer, to mål, og det var det.
post liked by: Buchan
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Arteta hva har skjedd her, ble jo nesten hyllet av en hel fotball verden etter å utmanøvrert Solskjær på OT. Guardiola 2 ble han kalt. Har de vunnet i PL etter det.
Ina Wright sa at United ville vært tittel utfordrere med Arteta som manager.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er vel ikke lenge før han får sparken, han blei jo kalt taktisk geni i TV2 studio også det sier vel bare hvor mye dritt de studio folka lire av seg etter en fotball kamp.

Vidar Dale Fjeld

Tenker at alle bør få samme sjansen som Ole til å få skikk på laget :-) Før øvrig må jeg legge til at jeg har sluttet å "hate" andre lag , managere og spillere...jeg er nok blitt for gammel.
Ellers ser Tottenham bunnsolid ut...så langt noen har sett bunnsolid ut i denne sesongen.
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Tottenham skaper jo knapt noe som helst i kampene sine lenger (seks avslutninger på hjemmebane i går, tre på mål), men de holder tett bakover og har to av verdens beste avsluttere. Det holder det, enn så lenge. Normalt vil det være usannsynlig at Son og Kane fortsetter med den elleville uttellingen sin, men de har overprestert i forhold til xG såpass lenge at det neppe er tilfeldig/flaks.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Tottenham har det med å sprekke da, venter litt på den, men denne sesongen er jo litt rar. Mye kan skje.

Frykter at Liverpool har fått på plass en flyt, både med full tropp og tynn tropp...Holder de som favoritter, men det er jo veldig åpent foreløpig Blir interessant å se om Mourinho legger seg lavt mot de 16.des.

Kanskje det blir 0-0, samme kampbilde som United - Chelsea og City - Liverpool.

Eller overrasker Spurs med høyt press?
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det som er frustererende for oss, er jo at Mourinho aldri var i nærheten av å få på plass verken forsvarsspill eller kontringsspill med United. Vi ble bare en planløs mellomløsning med mangler i begge ender.
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Og der var Mourinho sparket. Nå har jo Tottenham penger til å betale fallskjermen hans.
post liked by: Blodfink, offside
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Det var som forventet!

Mourinho er ferdig som manager på toppnivå, men han har hvert fall nok penger til å leve livets glade dager på en strand i Portugal bare av fallskjermene hans.
Post Reply