Ryktetråd 2018

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

At Solskjær overtar er jo stort for oss Nordmenn da. Foreløpig. Jeg håper av hele mitt hjerte at han lykkes.
Men jeg er ikke helt overbevist. Endel av Molde fansen ville ha Solskjær ut av klubben nå i år. Men det kan jo gå bra fordi.
Glazer tjener jo også på dette. En norsk Manager ligger nok langt under lønnsnivået til Britiske, og andre utenlandske Managere. Så slipper de også å handle spillere i Januar. Noe garantert Mourinho ville krevet.
Hvorfor sparket de ikke Mourinho i vår, slik at en ny Manager kunne komt inn da. I stedet for å trykke på panikk knappen nå plutselig.

Ohyeah
Posts: 26
Joined: 08 Aug 2018, 21:03

Hærlig med Solskjær.! Husker når han kom til United. Han fikk oss alle til å tro at det var mulig å spille for selveste United.

Jeg tror faktisk ikke det er så mange andre som kunne tatt denne posisjonen akkurat nå og lykkes noe bedre. Her har vi en som har vært trener i United, en som kjenner til klubben og en som er det totalt motsatte av Mourinho mtp media og eget ego. Håper spillerne responderer positivt og skjønner at de har noe å bevise. For hvis ikke, noe som jeg mistenker, så kommer de til å bli avslørt som ikke gode nok rett og slett. Håper klubben tar en vårrengjøring og kvitter seg med 10-12 spillere. Slik at den neste som tar over kan få skaffet sine spillere og i tillegg dra noen opp fra reservelaget. Tenk om en som Zidane allerede nå blir ansatt bak kulissene og får en halv sesong sammen med klubben, i det stille bakgrunn, til å finne potensielle kjøp og salg, samt omstrukturering av klubben. Tid til å tenke fremover og lage et fundament. Et prosjekt på 3 år hvor vi ville vært tilbake på toppen. Og det for godt.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

De fleste L.pool fansen som jeg har snakket med vil at Zidane skal ta over MU, de vil for all del ikke at Pochettino skal bli trener i MU. Håper på Pochettino for min del.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Så begynner det å svirre rykter om King til MU, håper ikke Solskjær går i den fella. King har det flott der han er, får spille og nyter god av å ha tilitt fra treneren.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Kunne vært et spennende kjøp, spør du meg. Er det noe United kan lære av Liverpool, så er det hvertfall det at man kan finne flere gode dealer ved å hente de beste spillerne i mindre PL-klubber (jfr Shaqiri, VVD, Mané for å nevne noen).

Så kan man jo diskutere hvorvidt King hører hjemme i et sånt selskap.

A.C. Fergie
Posts: 52
Joined: 10 Aug 2018, 12:18
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 5

Er vel på stopperplass vi fortsatt trenger forsterkninger. Mot Cardiff gikk det som en drøm, men mot sterkere motstand må vi ha en ballsikker sjef som kan spille med enten Lindløf eller Bailly. Jones og Smalling er desverre ikke gode nok for United mener jeg. Hadde for all del vert moro med en norsk spiller inn i stallen, men ikke for enhver pris. Vil heller at Greenwood skal få muligheten på a-laget.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

A.C. Fergie wrote: 25 Dec 2018, 11:30 Er vel på stopperplass vi fortsatt trenger forsterkninger.
Hvis det viser seg at Lukaku forsvinner nå i Januar, så kan det være duket for King.
King er like sterk og tøff i kroppen som Lukaku, i tillegg er han langt mer mobil. King kjenner klubben fra før, så det er også en fordel. Han kjenner flere av spillerne fra før og vil gli lett inn i gruppa.




Busby Babes
Posts: 25
Joined: 09 Aug 2018, 14:37
Liker mottatt: 1

Vet hvilken stopper jeg kunne tenke meg. Pay up, Woody.

User avatar

MartinR
Posts: 3
Joined: 09 Sep 2018, 13:30

Koulibaly er fantastisk! Han har vært god i flere sesonger nå. Sånn jeg ser det er han verdt den prisen Napoli vil ha for ham i januar. Han har alt vi trenger; fart, ro og styrke. Pluss at drakt nummer 5 er ledig. – Hva venter vi på?

Gorbatsjov
Posts: 10
Joined: 17 Dec 2018, 20:40

Harry Greaves wrote: 24 Dec 2018, 08:06 Kunne vært et spennende kjøp, spør du meg. Er det noe United kan lære av Liverpool, så er det hvertfall det at man kan finne flere gode dealer ved å hente de beste spillerne i mindre PL-klubber (jfr Shaqiri, VVD, Mané for å nevne noen).

Så kan man jo diskutere hvorvidt King hører hjemme i et sånt selskap.
Jeg syns også at King hadde vært spennende. Han har i mine øyne vist seg som en meget habil PL-spiller. Han er i tillegg United-gutt. Syns faktisk at Josh er undervurdert. Han er råsterk, har en fantastisk akselerasjon samt toppfart, god med begge ben, gode avslutningsferdigheter og, kan spille i 4 offensive posisjoner. I tillegg har han en suveren arbeidskapasitet. Tror det hadde vært et godt kjøp for £25m.

Uansett langt bedre og mer anvendelig enn Romelu. Passer trolig bedre i fotballen Solskjær ønsker å spille. Så kan en spørre hvor lurt det er å la Solskjær kjøpe sine "egne" spillere allerede nå.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22214
Liker mottatt: 18060

Heller King enn Lukaku...men Icardi helst, hehehe
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Enig med deg [mention]Gorbatsjov[/mention] - også at det kanskje kan være risikabelt at Solskjær kjøpe sine egne spillere nå. På den annen side så er jo King egentlig egenproduksjon. Jeg har ikke sett King i mange nok kamper til å kunne bedømme hvor stabil han er, men de kampene jeg har sett, så har han hatt en enorm kapasitet. Landskampen mot Bulgaria var enorm. Dommeren var en skandale som ikke gav rødt kort for behandlingen han fikk.

Når det gjelder postene jeg hadde lengre opp, med rykter om Lukaku+Juve, så virket det som om den saken kan legges død. Solskjær snakket i alle fall om når Lukaku kom tilbake på pressekonferansen. Håper han greier å få skikk på han like fort som på Pogba. Vi trenger mer gift der framme.

Fra kampen i dag å dømme, så var Fred et dårlig kjøp. Hvis ikke han hever seg mange hakk relativt fort, så selg.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22214
Liker mottatt: 18060

Midtstopper: Ozan Kabak, 18-åring på Galatasaray ryktes litt til oss og City. På skrytevideoer ser han unektelig bra ut. Ser nærmest rutinert ut allerede. Høy fart, takler så det lukter svidd, og kan behandle ballen.

Selv om jeg mener at de vi allerede har kan fungere bra nok, (om resten av laget hever seg, blir det enklere for stopperne også).
LUHG!
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Chelsea henter Pulisic (lånes tilbake frem til sommeren).
Liverpool er kommet langt i samtaler med Rabiot (gratis til sommeren).

United har kanskje satt seg selv i en vanskelig situasjon siden dem ikke har noen sportslig leder eller permanent manager.
Post Reply