Anthony Martial

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

Deleted User 480

@Pink Final Det er absolutt et poeng!
post liked by: Pink Final

Deleted User 477

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... srmQOxOZ_1

Mod kommentar.
Takk for link 😊
Legg ved en setning eller to neste gang om hva linken omhandler.
Det gjelder ikke bare denne, det gjelder alle linker som postes på forumet.
Mvh
Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2713
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3857
Liker mottatt: 4926

Kan jo bruke link til selve videoen da, i stedet for tracking fra Google. Det er vel slikt piss de driver med nå via søkemotoren antar jeg? En av tusen grunner til å ikke bruke den dritten der.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7524
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26854
Liker mottatt: 17363

Så noe av United we stand videolinken.
Han kjører hardt på at den offentlige uttalelsen til Rangnick var uklok.
Samtidig vil han ikke skylde på Rangnick.
Ser poengene, men fikk ikke helt tak i hva han egentlig mener om Rangnick.

Uansett er det Martial som er temaet her.
Han er ferdig i United.
Allikevel, jeg er ikke uten videre med på den at «Martial og Pogba» ødelegger gruppa.
Meldingene bl.a redaktør i supporterklubben får, går på klikker i hele spillergruppa.
Jeg vil tippe at «alle supporteres gullgutt» Dean Henderson ikke er enkel.
Han stormet ut fra treningen før FA cup oppgjøret mot Villa.
Ikke et ord å lese om det.
Og Donny van de Beek?
Hvorfor får han ikke spille?
Er det virkelig sånn at han er så god, og bare blir oversett?
Eller kan det ha sammenheng med oppførsel og holdninger som er ukjent for oss sofa managerer?
Nå spekulerer jeg vilt, plukker fra løse lufta ang Donny.
Jeg liker bare ikke trenden med å finne syndebukker.
Liker ikke svart hvitt verdenen som utvikles rundt PL.
Kan godt være Martial og Pogba er de to som forsurer alt.
Jeg vet ikke, men godtar ikke uten videre alt søppel som eksempelvis skrives om Anthony Martial på SoMe.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ryder
Posts: 4629
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2550
Liker mottatt: 10420

Pink Final wrote: 17 Jan 2022, 09:56
Og Donny van de Beek?
Hvorfor får han ikke spille?
Er det virkelig sånn at han er så god, og bare blir oversett?
Eller kan det ha sammenheng med oppførsel og holdninger som er ukjent for oss sofa managerer?
Nå spekulerer jeg vilt, plukker fra løse lufta ang Donny.
Hører liksom begge deler om ham - men det vanligste er at han jobber godt på trening og ikke lager bråk. Men tror det var The Athletic som skrev at RR, i likhet med Solskjær, syntes at han "didn't cover enough ground" - hva nå det enn betyr. Lite bevegelig/løpsvillig, kanskje? Ser ikke helt det i kampene.
Jeg tror mye av motstanden mot å bruke ham er fordi han er en defensiv risiko, han stikker for lett opp i banen til å spille i en toer bak, og som 10-er er han rett og slett svakere enn Bruno. Hadde jo tro på at han kunne være en av de to fremste midtbanespillerne i 4-2-2-2, men ikke fått sjansen ennå.
Sist mot Villa spilte vi jo egentlig en slags 4-3-3 - eventuelt 4-1-4-1 - og i en slik formasjon bør han kunne være aktuell. Han mangler vel litt trøkk og aggressivitet til å være en ideell press-spiller, mulig det også spiller inn hos RR.

Men sorry, dette er Martial-tråden. Han er på overtid, uavhengig av helgas hendelse.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2713
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3857
Liker mottatt: 4926

Kopierer inn det jeg vågde meg til å skrive på skytebanen på united.no, så får de som faktisk leser noe der ha meg unnskyldt :blush:

Synes ærlig talt dette høres veldig alvorlig ut for Rangnick. Noe alvorlig skjedde åpenbart fra Martials side, ellers hadde ikke Rangick sagt dette eksternt. Så får han sikkert på pukkelen enten av iglene i USA eller av markedsavdelingen, og så må han krype til korset i dag. Per nå klarer jeg ikke å se noe annen forklaring på hva som har skjedd. Og hvis det stemmer, så har Rangnicks standing blitt skutt sønder og sammen av eiere/whatever som nok en gang skal bølle seg inn og påvirke sportslige avgjørelser. Hadde vi vært en mindre klubb, hadde sikkert Ralf tatt hatten sin og gått. Umulige arbeidsforhold.

Joda, mye spekulasjoner her og skyt meg ned som vanlig, men synes dette virker mest sannsynlig. En trener går ikke ut på den måten uten at noe alvorlig har skjedd.
post liked by: Pancho P, Pink Final, pixma, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2566
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13317
Liker mottatt: 8511

@Pangaea. Ja, det er kanskje spekulasjonar, men eg kan heller aldri sjå for meg at Rangnick skulle skyte med kanonar utan å ha oppklart situasjonen på forhånd. Eg trur også at han kan ha fått instruks frå Florida om å ikkje snakke ned verdien på Martial i tilfelle salg. Worst case er om eigarane på nytt blandar seg inn i det sportslege og legg ned veto mot salg/utlån av franskmannen.

Uansett grunn vil Ralf sin autoritet bli kraftig undergravd og jobben hans vil bli gjort endå vanskelegare enn den allereie er.
post liked by: Pangaea
It's Squeaky Bum Time!

Vidar Dale Fjeld

Gud hjelpe meg for et sirkus det er i denne klubben...det finnes ikke en som står opp mot iglene fra Florida. Han snart hele klubben i halsen for mangel på ryggsøyle hos spillere/trenere og diverse direktører i sportslig avdeling. Pinlig er det, og hele verden ser det. Til å spy av...
post liked by: Pangaea, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2713
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3857
Liker mottatt: 4926

Ja, ganske så enig. Blir forbanna og trist på samme tid. Og føler for klubben som har blitt tatt som gisler på denne måten, med Stockholms-syndrom i stor stil blant de som nå jobber der. Uavhengig av denne situasjonen, synes jeg det er vanskelig å se hvordan vi skal komme oss tilbake på toppen med dagens ledelse/eiere. Var utrolig skuffa når det ikke skjedde noe mer etter forrige sesongs Liverpool-kamp og protester. Men nå beveger vi oss bort fra Martial, hehe.

Blir spennende å se hva som kommer ut fra journalister både i England og Norge (united.no) etter dette her. Som for ettertiden altså er at Rangnick avdramatiserte at Martial ikke ville spille/være med i troppen på dagens pressekonferanse.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14531
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22972
Liker mottatt: 18950

Det er jo ikke godt å vite om det hele er en misforståelse, eller om Tampa-pungene har pipi litt. Martial er jo penger for dem må vi huske, var det United`s Pelé de sa om ham? Uansett så ser jeg ikke Martial som en fandenivoldsk spiller, han ser fortapt ut på banen. Trist etter det han tidvis har bedrevet av artisteri. Litt mer jevn gass hadde vært noe.
LUHG!

Deleted User 430

Pangaea wrote:18 Jan 2022, 20:34 Så får han sikkert på pukkelen enten av iglene i USA eller av markedsavdelingen, og så må han krype til korset i dag. Per nå klarer jeg ikke å se noe annen forklaring på hva som har skjedd.
Skal ikke skyte deg ned akkurat, men dette henger, for meg, ikke på greip.
Ja, de ville ikke selge han da Mourinho var sjef og de var for fan av han da han kom. Hvordan de stiller seg nå, etter at visstnok også Solskjær ville selge han, aner jeg ikke. Har ikke lest noe nytt om at eierne har blandet seg inn i et salg på ca 4-5 år nå..
Hadde de dog vært så ekstremt kontrollerende ang én spiller, så ville han vel spilt så fort han var skadefri?
Én ting er at de er ubrukelige når det kommer til fotball, men økonomi kan dem over der og Martial er ikke noe annet enn en utgiftspost for dem om han ikke presterer.

Kan det være at grunnen til at han fortsatt er i klubben er fordi ingen har lagt inn et fornuftig bud og ikke pga instruks fra eierne?
Klubbene, rundt omkring i Europa, går jo ikke akkurat med dundrende overskudd om dagen, så det er ikke bare bare å bli kvitt spillere som ikke er ønsket. Spesielt ikke om vi skal få en respektabel sum for dem..

Ja, noe rart har skjedd siden RR svarte som han gjorde, og noe av grunnen kan nok tenkes være for å opprettholde noe markedsverdi i det åpne vinduet, men han hadde jo ikke trengt å ta kan ut i en kamptropp, for første gang siden han tok over som sjef, av den grunn. Kunne bare sagt han var skadet eller ikke 100% fit siden han ikke hadde trent på et par dager om han ikke ville ha ham med..
User avatar

Pangaea
Posts: 2713
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3857
Liker mottatt: 4926

Eierne blandet seg senest inn i sommer. Riktignok ikke salg som du sier, men likevel. Garantert mye vi ikke vet om også.

Selvfølgelig vanskelig å vite nøyaktig hva som har skjedd her, men RR sa det jo greit selv på en nylig pressekonferanse. Er Martial allerede inne i varmen nå alt, etter å ha nektet å (i praksis) spille, så er det noen som har brølt i øret til Ralf. Velvel, vi får base se hvordan dette utvikler seg over de neste ukene.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

Forhåpentligvis finner han storformen og vi kan velge og vrake i tilbud til sommeren! Ferdig i United er han uansett.

post liked by: red, Ryder, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4629
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2550
Liker mottatt: 10420

Unner ham en god sesong, i så fall noe som bør kunne gi oss et salg på 40-50 mill til sommeren.
Hatt sine glimt og gode perioder, topp kvalitet på sitt beste - men mer og mer framstått som en feil match for dagens United.
post liked by: Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

Hvem hadde trodd at Martial fortsatt skulle være her i sommer. Føles nesten ut som en evighet siden januarvinduet. Uavhengig av hva som skjer med Ronaldo så vil det bli mye spilletid for Martial denne sesongen. Og er det en spiller i Uniteds tropp som har spesielt mye å bevise så er Martial. Leverer han en dårlig sesong nå så tror jeg han skal slite med å finne seg en god klubb ved neste anledning. Er mye tilfeldigheter som rår, men Martial bør virkelig ta de sjansene han får med begge hender.
post liked by: Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply