Anthony Martial

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
Post Reply
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

red wrote:16 Jan 2022, 06:06 Finner det vanskelig å tro at Rangnick løy om dette.

Spillerne hadde under Ole en manager som konsekvent tok alt på bakrommet. Kan ikke si jeg er for glad i offentlig drama som det her.
Kanskje RR bør få inn OGS som assit manager.
OGS taklet media og har den rette MUCF DNA u blodet
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

En sak har alltid to sider sies det.
Men media gjengen til Martial har det sikkert travelt nå.
Ellers så er det jo greit å slappe av når man tjener to millioner i uken.
post liked by: Pink Final, Pangaea
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Viser vel bare at det er det totale kaos i hele klubben, nei det er ikke mye poesetivt å lese om MU for tiden.
post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Hva som er sant eller ikke er av underordnet betydning...han innehar en plass i troppen som burde tilfalle de som leverer, akkurat som PP. Jojo-spillere har vi nok av fra før. Rydd opp i stallen før sykdommen utrydder klubben.
post liked by: Ryder, Blodfink, Pancho P
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Buchan wrote:16 Jan 2022, 08:27 Men media gjengen til Martial har det sikkert travelt nå.
Jepps! Og den twatten over viser dem i arbeid. Tror heller ikke RR har noen grunn til å lyve om noe slikt. Og dessuten er ikke uttalelsene i strid med hverandre. Å nekte å spille er ikke det samme som å ikke ville være med i kamptroppen. Martial kommer vertfall veldig dårlig ut her. Likevel, som jeg har indikert noen ganger, så er jeg usikker på om det er lurt av Rangnick å komme ut med slike ting offisielt. Spillere kan reagere negativt på slikt, og ikke bare de som allerede er misfornøyde med lite spilletid, fordi det har alltid vært en tradisjon om at det som skjer i "garderoben", det blir i garderoben.

Når det er sagt så er sikkert Rangnick en intelligent fyr, og har tenkt over hvorvidt han skal si noe eller ikke. Så mellom linjene tror jeg vi med rimelig trygghet kan konkludere at verken Pogba eller Martial er en del av hans langtidsplaner (etter sommeren). Han kunne beskyttet dem uansett hva, slik som Solskjær gjorde, men han valgte noe annet. Samtidig som han sannsynligvis kom med en hvit løgn, for å beskytte spillerne, om at han ikke hadde sett noen som ikke brydde seg om klubben, osv.
post liked by: Pancho P, Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Kanskje på tide at klubben tar konsekvensene av de siste 10-års drift av klubben og kontrakter angående spillere? Sutrende guttunger som ikke skjønner at de har trukket gulloddet. Få de ut.
post liked by: Blodfink, Pancho P

Deleted User 477

For en gangs skyld er jeg enig med Mark i United Stand
Prøvde og linke videoen hans her , men det gikk ikke..

Deleted User 429

Og hva mener Mark i United Stand?
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12976
Liker mottatt: 8248

Mark Goldbridge er den mest irriterande skrikhalsen på nettet. Måten han nærmast dreiv eit korstog mot Solskjær på, var ynkeleg og kvalmande. Men om han vil kvitte seg med Martial, skal eg for ein gongs skuld vere einig med han.

PS. Om eg vil ha min dose med pratmakarar som elskar si eiga stemme, ser eg heller på Simon Jordan på Talksport. Han er i det minste underhaldande.
post liked by: Pink Final
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 480

Jeg er svært lite bevandret i virvaret av sports-podkaster. Sikkert vanskelig å finne gullkorn blant alt kornet. Det er noe som heter "Stretford Paddock". Andre har nevnt det her. Karen der sier mye fornuftig. Bl.a at Martial bare kan reise ASAP.

Litt underlig ar RR og Martial har så forskjellige versjoner av hva som er saken. Minst en av dem juger åpenbart.
post liked by: Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Stretford Paddock er ok, de har ulike folk med ulik stil. Et par skrikhalser der også, men generelt mindre «tabloide» enn Goldbridge og co.
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Canto wrote:16 Jan 2022, 17:21 Minst en av dem juger åpenbart.
Ikke nødvendigvis.
Rangnick: «Martial ønsket ikke å være en del av troppen».
Martial: «Jeg vil aldri nekte å spille for United».

Begge deler kan godt være sant.
Ikke sikkert noen av dem lyver.

Virker som taktikken til Rangnick med å ta dette ut i media er å tvinge fram en reaksjon hos Martial.
Ikke Idéelt å ta dette i media.
Men, når manager gjør det - er det nok siste utvei slik han ser det.

En annen stil enn Solskjær og Ferguson.
Tar ikke stilling til hva som er best.

Og jeg vil ikke uten videre slakte Martial heller.
Garantert mye grums som ligger bak
Men han er nok ferdig i United nå.
post liked by: red, Pancho P, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ikke minst er det et godt tegn om han forsvinner...Hvorfor? Glazers har nekta å selge ham før. Har visstnok vært en yndling blant eierskapet. Mourinho ville jo kvitte seg med ham.
post liked by: Pancho P
LUHG!

Deleted User 480

Hvis Martial har sagt at han ikke vil være en del av troppen, så innebærer det også spillenekt. Ihvertfall slik jeg ser det. -Men det kan jo hende at han ikke har sagt det akkurat slik.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

@Canto.
Kan være Rangnick har sagt: «Du er med i troppen, men får ikke spille».

Det er uproft, og mulig kontraktbrudd av Martial å nekte å reise ned med troppen.
Men kan godt være han ville blitt med om han fikk spille.

Ser for meg at det har vært en bust up inn mot matchen, der Martial har følt seg urettferdig behandlet.
Og det kan jo godt være - for alt vi vet.
Men utenfra ser ikke dette bra ut for Anthony Martial.
post liked by: Blodfink, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply