Anthony Martial

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2594
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11867
Liker mottatt: 7620

Jeg oppfatter ikke United.no gjengen som spesielt hissige på slettingen, men det kan jo være meg. De innleggene jeg har fått slettet er stort sett midt inne i en tråd det hovedinnlegget har blitt slettet. Det er aldri kjekt, spesielt ikke om man føler at det var et godt innlegg, men sånn er det å «snakke» på internett. Man vet aldri om det man skriver oppfattes som det er ment, man vet ikke om noen føler at man har gått for langt, eller om de føler at man har tråkket dem på tærne. Stort sett tenker jeg at det går bra så lenge man er saklig, men man har jo ingen garantier. Vi er jo bare mennesker, og vi er engasjerte. Av og til går det en kule varmt og da kan jo innleggene bli mindre objektive enn man egentlig skulle ønske. 😆
post liked by: Buchan, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Sir Alfie Rey wrote: 11 Sep 2022, 11:26 Godt vi har dette forumet å diskutere ting. Her inne kan man diskutere saklig uten at moderatorer sletter alt mulig, slik de gjør inne på united.no

Isted tok de tilogmed å slettet innlegget til Pink Final. Tydelig at noen der inne er hårsåre og ikke tåler å høre noe som helst av kritikk!

(Navn slettet av MOD) er den verste der inne. Sletter alt mulig i hytt og pine. Burde ikke fått lov til å ha den moderator jobben.
For det første så forstår jeg ikke hva dette innlegget gjør i denne tråden.

For det andre så er ikke dette en arena for å hive ut kritikk på navngitte United.no journalister. En ting er å være uenig i en artikkel de skriver, eller en spillerbørs etc. For eksempel så er det greit å skrive at jeg er uenig med Dag Langerød sin spillerbørs. Og jeg kan også akseptere kritikk mot United.no som helhet, men å slenge ut navn her inne vil ikke bli akseptert. De er ikke aktive her inne og har således ikke mulighet til å forsvare seg selv.

Men fra nå av så kan vi sette fokus på Martial.
post liked by: Pink Final, Pwint, RedTrafford, Buchan, Belfastboy, red
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16318
Liker mottatt: 10525

Jeg kan si jeg har vært en av dem som har vært mest imot Martial, men ser nå at jeg har kanskje dømt han på feil grunnlag, skal innrømme det :blush:
Men fikk litt troen på han igjen i sommer, så da er jeg og han skuls :D
post liked by: Buchan, Belfastboy, Pink Final, Can2, Pwint
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Ingen VM for Martial, forhåpentligvis så får han brukt pausen til å få trent seg sikkelig opp får kroppen klar for del 2 av sesongen. Jeg hadde blitt overrasket, samtidig så blir man lettet når man vet at noen av våre slipper VM. I mine øyne så gjelder regelen desto færre desto bedre.

Varane er forøvrig i troppen. Men jeg krysser alt av fingre og tær for at han ikke spiller så mye.
post liked by: Pink Final, Ryder, Buchan, Belfastboy, Pancho P, Can2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Image

27 år. Tiden flyr. Synes ikke det er så lenge siden han slo igjennom under Van Gaal som 19 åring.
post liked by: Blodfink, Pancho P, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Tiden flyr skikkelig fort ja, synd at Martial har slitt med div. gjennom disse åra, har jo et enormt potensiale, men totalt ustabil på flere måter. Men det har jo MUFC som klubb vært også.
post liked by: Pancho P, Cola2, Pink Final, Can2, red
LUHG!

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Er jo ikkje for seint å "ta ein Zlatan", at han når toppen som 35-åring?
post liked by: Can2, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Martial ute mot Arsenal

Martial er ute mot Arsenal i følge MEN (hentet fra united.no). Han holdt i typ akkurat en måned før skadene tok han igjen. Jeg hadde håpet at han klarte å hente seg inn igjen etter VM, men denne sesongen har vært en regelrett parodi når dette blir 15. kampen han går glipp av på grunn av skade basert på oversikten hos Transfermarkt + Palace nå på onsdag.

Skjønner veldig godt at vi ryktes til stort sett alt av tilgjengelige spisser med puls om dagen. Martial er dessverre ikke en vi kan stole på at gjør jobben over en sesong, spesielt siden halve sesongen tilbringes på skadestua.
post liked by: Ryder, Pancho P, Can2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Martial må selges til sommeren, 8 år i United er ikke alle forunt.
post liked by: Torquemada, Pancho P, Can2
LUHG!
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Tenk hvilken spiss han kunne ha vært om han greide å holde seg unna skadene. Men jeg er helt enig, selg og finn en annen spiss.
post liked by: Blodfink, Pancho P
User avatar

Andtho01
Posts: 711
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 2250
Liker mottatt: 2260

Håper at Martial forlater klubben nå. https://www.united.no/nyheter/martial-e ... er/1276408
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, Jan Erik, Pink Final, Pwint, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Han er jo garantert ferdig til sommeren. Fantastisk potensiale, tidvis veldig god, men når alderen der de fleste topper karrieren ble nådd, gikk det rett i dass.

Har gått konstant ned i markedsverdi siden høsten 2020. fra 60 til 15 mill euro.

Var verdt 65 mill i 2018, gikk nedover fra da, en liten opptur våren 2020.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pink Final, Andtho01, Pwint, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2184
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 6597
Liker mottatt: 6960

Hvis det stemmer at han ikke gidder å trene seg opp, er det helt knall å ha en manager som setter så tydelige krav. Selvsagt etter å ha prøvd å motivere og snakke med spilleren....
post liked by: Rød Pølse, Tringe, Pink Final, Andtho01, Cola2, Pwint, RedTrafford

Beta 2.0
Posts: 313
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 105
Liker mottatt: 821

Hvis han har hatt covid er det ikke sikkert det er viljen til å trene det er noe i veien med, men evnen. Ikke godt å vite for oss. Med den spilleformen han har hatt de siste sesongene er det aller største tapet for klubben med dette at han nok nå har null sjanse for å finne seg en ny klubb allerede i dette vinduet.
post liked by: UnitedWeStand, Pink Final
User avatar

Jan Erik
Posts: 2184
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 6597
Liker mottatt: 6960

@Beta 2.0, alt er mulig. Men syns det er rart at han da blir fjernet fra førstelagstreninger. Hvis ikke det er avisene som vrir på det for å skape en konflikt? Altså at han har blitt gitt et eget program som er best å gjennomføre alene. Men det virker merkelig, spesielt med tanke på måten EtH svarer på spørsmål om det.
post liked by: Pink Final, Pwint, RedTrafford
Post Reply