Anthony Martial

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

Deleted User 430

Finner formen igjen i desember, kanskje...? 😏

post liked by: Pangaea, Pancho P, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Hmm, med Martial skadet (allerede) og Ronaldo ute av kampform, kan det bli spennende å se hvem som starter på topp mot Brighton. Kanskje Ronaldo likevel, pga manglende alternativer?

Får plystre i egen fløyte her, men må bare si igjen at uavhengig av hva som skjer med Ronaldo, så hadde jeg håpt United fikk inn en ny spiss. Vet det er litt snakk om Sesko nå, men har aldri sett fyren spille så vet egentlig null om ham.

Vi får uansett håpe det ikke er veldig alvorlig med Martial. Men er det hamstringen som streiker, så tar det fort en måned. Veldig leie skader.
post liked by: Pancho P, messilingard, Can2, Belfastboy, RedTrafford, Cola2
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Vi kan fint hente en spiss til, det er i alle fall sikkert. I alle fall når vi har usikkerheten knyttet til Ronaldo også.

For Martial sin del så er det fryktelig synd, kanskje den spilleren som har overrasket mest i positiv forstand under pre-season.
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Hakk i plata, det blir litt for ofte slik med Martial, er det ikke det ene, er det det andre.
post liked by: RedTrafford, Pancho P
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Her er du god Tony!

post liked by: Pink Final, Torquemada, Pangaea, Can2, Pwint
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Når hodet er på rett sted, så er Martial en meget god spiller. I sommer har han vært god, håper ETH får godt forhold til Martial. Jeg tror han trenger det.
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

messilingard wrote: 23 Aug 2022, 12:37 Her er du god Tony!

:joy: Så ikke håndbevegelsen hans live, kroppen hans var sikkert i veien, men måtte le av den situasjonen likevel. Tydelig at Martial tok seg goooooood tid :D
post liked by: Can2, Torquemada
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16316
Liker mottatt: 10525

Blodfink wrote: 04 Aug 2022, 16:59 Hakk i plata, det blir litt for ofte slik med Martial, er det ikke det ene, er det det andre.
Ja, det sa kjerringa når hu blødde neseblod au :-|
post liked by: Can2, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

RedTrafford wrote: 23 Aug 2022, 19:04
Blodfink wrote: 04 Aug 2022, 16:59 Hakk i plata, det blir litt for ofte slik med Martial, er det ikke det ene, er det det andre.
Ja, det sa kjerringa når hu blødde neseblod au :-|
Stakkars Martial får skylden for alt :D
post liked by: Can2, Blodfink

FigoFernandes
Posts: 140
Joined: 13 Aug 2022, 19:08
Liker gitt: 91
Liker mottatt: 351

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!! Anthony Martial, skadet, skadet, skadet og skadet. Ikke tilgjengelig mot Leicester på torsdag. Hørt det før. Så lovende ut i sommer, men mannen er jo en evig SKADE. Nytter ikke å ha sånne spillere i klubben. *FRUSTRASJONSPOST*

Deleted User 595

Veldig synd... 7 år i klubben nå, og ennå ikke fått ut halvparten av sitt potensiale. Stor fan av Martial sine ferdigheter, dog.

Misser så og si garantert Arsenal-kampen og. Selv om han skulle vært friskmeldt i morgen eller fredag, ville han ikke rukket å bli match fit til søndagen.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

Anthony Martial forteller om forholdet til Solskjær, Mourinho og van Gaal.
https://www.united.no/nyhetsarkiv/kalle ... solskjaer/
Sistnevnte blir positivt omtalt, ikke de to andre.

Selv elsket jeg Solskjær, forsvarte Mourinho og likte ikke van Gaal.
Men her sier Martial meg i mot.
Det bør fram, han vet selvsagt best.
Full respekt for hva han forteller oss her.
post liked by: Buchan, Blodfink, Can2, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Jeg vet ikke helt jeg, lurer av og til på fotballspillere. De har vel et medisinsk apparat i klubben. Det er vel bare å si jeg er skadet og kan ikke spille.
I tillegg så valgte han å bli utlånt forrige sesong i stedet for å hjelpe klubben.
Dessuten tror jeg han har hatt en del styr i det private men det har vel de fleste fotballspillere hatt.
Nå det er sagt så håper jeg Martial kommer sterkt tilbake, og leverer på høyeste plan.
post liked by: Pink Final

Mr H
Posts: 455
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 1347

Blant kritikken mot solskjær var vel påstandene om rovdrift/lite rotasjon/avhengighet av enkeltspillere noe som jeg kunne si meg enig i. Dette er vel sånn sett ikke veldig ny informasjon, men et passende eksempel på denne situasjonen. Mye tyder på at vi har sett noe lignende med Rashford. Så er det nok også ulike nyanser her. Hvor mye er manageren sin feil og hvor mye er medisinsk apparat sin feil? Vi har de siste årene sett eksempler på united-spillere som foretrekker privat medisinsk personell, heller enn klubben sitt. Mye tyder på at de altså ikke stoler på klubben på dette området. Men er det slik at det medisinske apparatet rett og slett ikke er bra og moderne nok? Eller har manageren trosset råd for kortsiktige prestasjoner? Sikkert en kombo. I toppidretten er det uansett en haug av eksempler på utøvere som presses til å yte gjennom smerter og skader, som garantert ikke er sunt. Så det er absolutt et potensial for forbedring på dette området.

Synes for øvrig ikke i det hele tatt at Martial fremstår som respektløs/bitter ut i fra hva jeg har lest heller. Snakker også om f.eks Rooney som beste medspiller. Han reflekterer også litt rundt hvordan han selv kan slite litt når han ikke spiller fast, så han skylder ikke bare på alt rundt han heller. Alt i alt et ganske interessant intervju. Satser uansett på at han snart er skikkelig skadefri og kan varte opp med litt pre-season form.
post liked by: Blodfink, Pink Final, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Ingen tvil om at Martial vet best her :hah: Jeg liker ikke Solskjær og Mou, digger Lvg.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Rooney sier jo også at LvG er den klart beste manageren han har hatt.
post liked by: Pink Final, RedTrafford
LUHG!
Post Reply