Ryktetråd 2019

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14640
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23354
Liker mottatt: 19326

Ketil Cantona wrote: 23 Jul 2019, 00:34 Ikke sett Pepe spille.
Det har jeg, han er meget god imo.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14640
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23354
Liker mottatt: 19326

Ketil Cantona wrote: 23 Jul 2019, 00:34 Pogba tror jeg nå blir,
Jeg håper han blir, men tror han forsvinner. Jeg ønsker ikke å ha en spiller som ikke vil være i United selvfølgelig, men er vel ikke utenkelig at det blir samme som SAF/Ronaldo-dealen. Ta 1 år til, så selges om det blir verdensrekord i overgangssum.
LUHG!
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ja rykter om at Pogba har tatt mer ansvar i garderoben kan tyde på at han blir. Håper at han ikke "glemmer seg" utover sesongen hvis dette stemmer. Vi trenger en Pogba som spiller bra i alle kamper, og helt fantastisk i mange av disse. Håper bare at agenten også kan begynne å oppføre seg, slik det er nå tror jeg han skaper så mye styr at det ødelegger for spillerne.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Det ser ut som om Conte har VELDIG lyst på Lukaku :D

Perisic er 30 år, og spiller på samme plass som Paulo Dybala(25), så dermed er det forståelig at United vil ha penger for Lukaku. Har ikke bruk for en spiller som kanskje må sitte på benk og konkurrere med Mata. Dybala er også en mer allsidig spiller enn Perisic.

Jeg tipper at Bruno Fernandes er den spilleren OGS egentlig har mest lyst på. Han er bare 24 år, og er mer allsidig i forhold til hvor han spiller på banen. Han har alle ferdigheter til Dybala, men i tillegg er han i stand til å skyte på mål selv. Han jobber også bra i forsvar.

Håper Conte får fatt i pengene han trenger for å kjøpe Lukaku, så kan United hente Fernandes.
(egentlig trenger vi både Fernandes og Dybala)

User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7624
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27367
Liker mottatt: 17872

Dagens La Gazetta Dello Sport har Lukaku på forsiden samt side 4 og 5.

Det blir altfor mye å gjengi av et språk jeg knapt kan bestille meg et glass vin på.

Forsiden:

INTER LUKAKU È SVANTO?

Zhang (Inter direktør) dice no agli 83 milioni richiesti dallo United Perisoldi necessari serve vendere Icardi almeno a 60 Dzeko si, piace Leao.
Marotta: «Sintonia con Conte»

Inni er det et :( fjes og Gigante Romelu Lukaku 26 anni, gioca nello United dal 2017: gli inglesi lo valutano 83,5 milioni, I’Inter non va oltre 65.

Inter vil ikke betale hva United forlanger får jeg ut av dette?
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Cola

Pink Final wrote: 23 Jul 2019, 13:15 NTER LUKAKU È SVANTO?

Zhang (Inter direktør) dice no agli 83 milioni richiesti dallo United Perisoldi necessari serve vendere Icardi almeno a 60 Dzeko si, piace Leao.
Marotta: «Sintonia con Conte»

Inni er det et fjes og Gigante Romelu Lukaku 26 anni, gioca nello United dal 2017: gli inglesi lo valutano 83,5 milioni, I’Inter non va oltre 65.

Inter vil ikke betale hva United forlanger får jeg ut av dette?
Jeg liker å bruke Google Transelate, men av og til får man latter krampe, :D :| :/

INTER LUKAKU MISSER?

Zhang (Inter direktør) sier nei til de 83 millionene som ble forespurt av Forente Perisoldi som trengs for å selge Icardi minst 60 Dzeko ja, i likhet med Leao.
Marotta: «Tuning med Count»

Inni er det et :( fjes og Gigante Romelu Lukaku 26 år gammel, har spilt i United siden 2017: Britene vurderer ham 83,5 millioner, Inter er ikke mer enn 65 år.


Ikke mer enn 65 år :|
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Torquemada wrote: 23 Jul 2019, 06:42 Ja rykter om at Pogba har tatt mer ansvar i garderoben kan tyde på at han blir. Håper at han ikke "glemmer seg" utover sesongen hvis dette stemmer. Vi trenger en Pogba som spiller bra i alle kamper, og helt fantastisk i mange av disse. Håper bare at agenten også kan begynne å oppføre seg, slik det er nå tror jeg han skaper så mye styr at det ødelegger for spillerne.
Jeg er skeptisk. Han har ikke levert stabilt godt i lengre perioder i løpet av de tre årene han har vært i klubben, bortsett fra de første 2-3 månedene under Solskjær. Klarer ikke å se for meg at han plutselig blir mer stabil eller fokusert etter uttalelsene han og Raiola har kommet med denne sommeren.

Vi kommer uansett ikke til å kjempe om seriegullet denne sesongen. Da er det bedre å komme lengst mulig med gjenoppbyggingen av laget og få ut alle som ikke er klare for å gi 100% og forplikte seg til klubben. Jeg håper fremdeles vi selger ham dyrt denne sommeren, og bruker pengene på spillere som har lyst til å være i klubben og kan være en del av en langsiktig plan.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Faen så plagsomt det er at overgangsvinduet stenger mye tidligere i England enn i andre land! Nå risikerer vi at Real kommer med et bud på Pogba som vi er nødt til å takke ja til etter at vinduet i England er stengt og vi ikke kan få inn en erstatter.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor noen mente det var en god ide at vinduet skulle stenge mye tidligere i PL enn i alle de andre toppligaene. Hvis man skal tro på ryktene så jobber både Real og Inter for å selge spillere for å frigjøre midler for å få råd til hhv. Pogba og Lukaku.

Så vi risikerer at vi ikke vet om de overgangene kommer til å bli noe av når vinduet stenger for de engelske klubbene. Da kan vi plutselig måtte velge mellom å si nei til overganger som gir mening for alle parter fordi vi ikke kan få inn erstattere, eller å sitte med tynn stall og £200 mill på bok i slutten av august...
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14640
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23354
Liker mottatt: 19326

Torquemada wrote: 23 Jul 2019, 07:02 Jeg tipper at Bruno Fernandes er den spilleren OGS egentlig har mest lyst på. Han er bare 24 år, og er mer allsidig i forhold til hvor han spiller på banen. Han har alle ferdigheter til Dybala, men i tillegg er han i stand til å skyte på mål selv. Han jobber også bra i forsvar.
Kan hende du har rett, men Dybala har samme målsnitt som Lukaku ca, på sine 4 sesonger i Juve, og har ikke spilt på topp i alle disse kampene. 58 mål på 128 kamper, ikke så dårlig. Fernandes floppa i Serie A.

Men helt fint om begge kom, enig der.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14640
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23354
Liker mottatt: 19326

M-Savic må nevnes, masse rykter om han og, det er erstatteren til Pogba?
LUHG!
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Leicester jobber for å presse opp pris mest mulig, og det er jo naturlig.

User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Torquemada wrote: 24 Jul 2019, 08:23 Leicester jobber for å presse opp pris mest mulig, og det er jo naturlig.
Det skjønner jeg godt. Han virker som det eneste realistiske alternativet for United om dagen, og alle vet at United har penger. £80 mill høres ut som galskap, men vi trenger virkelig en ballsikker forsvarssjef.

Men hadde det vært så dumt å hente Alderweireld på en 2-årskontrakt? Han kunne vært sjef i forsvaret i to sesonger mens vi ser om Tuanzebe utvikler seg så godt som vi håper.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14640
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23354
Liker mottatt: 19326

aregran wrote: 24 Jul 2019, 08:45 Men hadde det vært så dumt å hente Alderweireld på en 2-årskontrakt? Han kunne vært sjef i forsvaret i to sesonger mens vi ser om Tuanzebe utvikler seg så godt som vi håper.
Støttes :thumb_up:
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14640
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23354
Liker mottatt: 19326





Dette er høyrevingen jeg vil ha.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

Voldsomt som disse overgangene drøyer. :( Hadde håpet på en litt raskere avklaring på Maguire i alle fall.. men skjønner at Leicester vil ha mye penger for fyren, spesielt når de ikke må selge.. Jeg er uansett litt optimist på denne overgangen og tror det ordner seg til slutt, selv om vi ender opp med å betale det Leicester vil til slutt.

Ellers usikker angåenden Pepe og Fernandes. Hvem ønsker vi mest? Hvem trenger vi mest? Det er liten tvil om at vi trenger å forsterker høyresiden vår, men med Fellaini og Herrera ut så trenger vi forsterkninger også på midtbanen, spesielt når vi har flere i angrepet som kan spille ute på høyresiden.. Vi er litt for avhengige av Pereira, McTominay og Fred på midtbanen. Og med en skade på Pogba eller Matic er det svært få alternativer på midtbanen, så merker jeg har veldig lyst på Bruno Fernandes..
Post Reply