JørgenT skrev: ↑18 des 2022, 10:32
Blodfink skrev: ↑17 des 2022, 15:15
Zuccarello briljerte mot Chicago, 3 mål, 1 assist i 4-1 seieren. Rett nok mot bunnlaget, men moro. Minnesota har gjort det greit så langt, 17-13, holder til en 12.plass. Chicago står med 7-22 og er sist av 32.
Ser det eg kan av Minnesota og dei er gode, men samstundes frustrerande. Fleire, eller i alle fall nokon kampar er dei dominerande, men kollapsar. Føler dei hadde eit meir samanknytt lag i fjord. Kaprizov framleis toneangivande med gode spelarar rundt seg då, men er berre noko som av og til skurrar litt (defansivt?)
Følte at fiala var svært god for dei i fjord, men syns steele og shaw er gode også, saman med det unge håpet, boldy.
Gustavsson og fleurry Ser ut som å vere eit meget solid keeperpar.
Fikk sett for første gang hele kampen med svenske kommentatorer, og min gamle nabo som ekspert i studio.
Synes de gjør 2 gode perioder, men så er det som at de har begynt å tenke på at det er ny kamp om 2 dager.
3. perioden var lavmål for Wild.
Boldy blir bare bedre og bedre tror jeg.
Dessverre ikke enig med deg ang keeper duon. Fleurry er over "the Top", syntes de burde ha behold Cam Talbot
Men Fluerry blir for dyr til å sitte på benken.
Gustavsson er en "coming man", spilte bra i denne kampen, men må nok forvente seg mange kamper på benken.
Så en oppfordring, Minnesota er jo såkalt Norsk stat der "borte". Da burde alle kamper de spiller gå på dette tidspunktet. :-)