(PL) Bournemouth - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3960
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17355
Liker mottatt: 11082

Ikke lest kamptråden og ikke sett høydepunkter fra kampen enda.
Nesten så jeg gruer meg😬
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Spirograf1, Pwint, Rød Pølse, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23404
Liker mottatt: 19394

United med 2 skudd på mål i følge Livescore, grusomt effektive da. Og så har vi 3 plussmål og 2 poeng mer enn West Ham, må se lyspunktene i tilværelsen. Og vi kan kanskje klare en 6.plass, eller 8.plass. Ikke gæli.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Jan Erik, RedTrafford, Pwint
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2093
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9289
Liker mottatt: 8527

Soccer Aid 😂 Kan ikke si at jeg er uenig. Mannen er åpenbart ferdig på toppnivå. Nok en gang sitter United igjen med svarteper etter en overgang. Med lønn har det kostet godt over en milliard kroner, og det var gøy i én sesong 🤥 Vi har spillere som ikke passer taktikken, og en taktikk som ikke passer spillerne. It's a shitshow 💩 Skal bli greit med litt Eliteseriefotball i dag ⚽

post liked by: Blodfink, Tringe, Belfastboy, Pwint, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23404
Liker mottatt: 19394

Hehe, det var litt funny det der, selv om det er trist for United å bli latterliggjort :yikes:
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2946
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13699
Liker mottatt: 8802

Nå kan det jo være mange grunner til at Casemiro fremstår slik. Vi vet jo for eksempel at han tidligere spilte litt halvskadet en periode, så kanskje han har kjenning på et eller annet nå også. Men det har vært et bratt fall å gå fra å være en av verdens beste til det vi ser nå. Trist, syns jeg.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23404
Liker mottatt: 19394

Dette fra @Mr H i 2022 er ganske artig å lese nå. Støtta den posten husker jeg. Mye bra spådom, om ikke alt stemmer pr. nå så er det veldig innafor hele posten :hah:

" Sommeren 2024: Real Madrid er nok en gang nybakte cl-mestere med verdens beste midtbaneduo Tchouameni og Camawinga i hovedrollen.

Etter en 5. plass i ligaen og semifinaletap i El er Manchester United ute etter å gjennoppbygge laget. De sliter med å bli kvitt kontrakten til Casemiro. Inter kan være åpne for et lån dersom 50% av lønnsutgiftene dekkes. Som et forsøk på å få litt vinnermentalitet i laget som har gått 7 år uten et trofé øyner John Murtough muligheten til å hente Benzema til drømmenes teater. Etter 15 års trofast service er Flotentino Perez villig til å la han gå for å få en siste utfordring".

:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Dette var mitt svar til @Mr H back then:

"Herlig post. Det blir bare verre og verre. Det tar aldri slutt liksom. Jeg tenker da mer på klubbens strategi, eller mangelen på det, virrer rundt og får napp til slutt. Hvor sto Casemiro på prioriteringslisten? I hvert fall bak Camavinga og Tchouaméni, som begge valgte bort United. Camavinga i fjor og Tchouaméni i år..."
post liked by: Ryder, Pwint, Rød Pølse, RedTrafford, Mr H
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2946
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13699
Liker mottatt: 8802

Knallbra @Blodfink 🤣 Ikke langt unna sannheten det der. Jeg er nok mindre skuffet i dag enn mange andre. Rett og slett fordi jeg har gitt opp og venter på et spennende vindu og så neste sesong.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2516
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7809
Liker mottatt: 8213

Det er egentlig ikke så mye annet å gjøre, @Pwint. Denne sesongen er kjapt på vei mot den dårligste siden 2013, og det sier litt. Så får vi egentlig bare rett og slett se hvor mange spillere som skal ut, hvem som kommer inn og hvem som er manager neste sesong. De fleste har vel sine meninger om det, og kommer sannsynligvis ikke til å endre mening i løpet av april og mai?
post liked by: Pwint, Andtho01, Pancho P, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

Ryder
Posts: 4722
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2646
Liker mottatt: 10791

Som klubb har vi vært preget av å hele tiden løpe etter, slukket branner og tettet lekkasjer med gaffateip. Hentet gamle stjerner på vei ned, gitt dem lange kontrakter på høy lønn, uten tanke på at de må erstattes om 1-3 år.
Så står vi der foran hver sommer med nesten de samme problemene. Altfor mange som må erstattes, og med store problemer med å bli kvitt de som må ut.


Det blir helt essensielt for de nye kostene å sette sammen en stall der vi har kontroll og balanse på alders- og lønnsprofil. Der spillere som ikke fungerer fortsatt kan ha en viss videresalgsverdi og ikke nødvendigvis ender som rene pengesluk og tapsprosjekt.

Vi må rett og slett klare å se 3-5 år fram i tid for en gangs skyld, ikke ha enøyd fokus på at vi skal klare feks topp 4 akkurat den ene sesongen.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, RedTrafford, Jan Erik
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3960
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17355
Liker mottatt: 11082

Har lest ca halve tråden her, nesten likt som alle andre kamper, så jeg stoppet der jeg.
klubben som aldri greier å ta grep liksom, stusselig. Så gikk ikke akkurat glipp av noe ser det ut til.

Det var vel spikeren i kista for United.no sine utregninger for å nå topp 4 også det vel. Så sant ikke fire fem lag får 10-15 poeng trekk da :-|

Ser det heller ikke usannsynlig at vi ender på tiende plass heller.
Sjette eller tiende blir ett fett for min del. Mindre bra er det uansett.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Andtho01, Blodfink, Pwint
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2093
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9289
Liker mottatt: 8527

Det beste sammendraget fra helgas match 😂

post liked by: Pwint, Blodfink, Ryder, Andtho01, Jan Erik, RedTrafford, Spirograf1
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23404
Liker mottatt: 19394

hahaha, oppsummerer bra hvordan det er å se United-kamper denne sesongen.
post liked by: Pwint, Jan Erik, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4722
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2646
Liker mottatt: 10791

Nydelig! Klassisk fanzine-humor 😂

Bonus for bruk av en av mine favorittscener - Austin Powers med bilen i korridoren.
Og etterlengtet opptur med sluttklippet, får fortsatt frysninger.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Spirograf1
User avatar

10Hag
Posts: 1518
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3633
Liker mottatt: 4943

Pass.
Pass.
Pass.
Pass.
Pass.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Spirograf1
Post Reply