(PL) Bournemouth - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2104
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9327
Liker mottatt: 8574

Alf banan wrote: 13 Apr 2024, 20:36 Latterlig lag og manager. Vi overkjøres mot de svakere lagene hver kamp.
😂 Nå var det faktisk en del bedring i andre omgang, selv om det ikke var kjempebra. Kambwala børstet av seg skuffelsen fra det første målet og gutta kom tilbake to ganger. Vi stinker, men helt bekmørkt er det ikke.
post liked by: Pancho P, Spirograf1, red, Andtho01, Pwint, M.r. Brownstone, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2520
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7834
Liker mottatt: 8228

@Rød Pølse, det er ganske sent på kveld ihvertfall...
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Spirograf1

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 359
Liker mottatt: 450

Vi kom mer med i andre omgang. Men herre min hatt for ei dømming dette var dårlig kampledelse. Dømte svakt for begge lag Men vi fik noen horrible frispark mot oss.
Nå babler Iversen om mulig ikke straffe til oss. Er det bare meg eller kjører Viaplay temmelig aktivt å finne noe å ta United på. Ser sjelden de er uenige i avgjørelser som går i vår disfavør.
Tilbake til kampen top 5 er ikke lenger mulig. Det er ingen tvil om at sesongen har vært under pari. Skader må trekkes inn i det regnskapet. Samtidlig er det en stor bekymring hvordan vi organiserer laget.
Blir spennende å se hva INEOS foretar seg. Jeg tror de vil ha sin egen mann jeg foretrekker at nåværende gjeng får en sommer til å rette opp inntrykket.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Belfastboy
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8834

Da er det bare å være "glad" for nok et uavgjort resultat og kose seg med Fallout serien på Prime. (Den er faktisk ganske artig, spesielt kanskje for de av oss som har spilt og kjenner spillserien.)
post liked by: Spirograf1
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

28FPellistri
Posts: 460
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1593

Spirograf1 wrote: 13 Apr 2024, 20:42 Liker Tjernås i studio i kveld. Passe forbanna i pausen på Uniteds vegne og nøktern når han kommenter straffesituasjonen etter kampen.
Beste de har etter min mening.
post liked by: Pwint, Pancho P, Ryder, Jan Erik, Spirograf1, Rød Pølse, Belfastboy
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2520
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7834
Liker mottatt: 8228

Er litt uenig med Tjærnås angående straffen. Forsåvidt enig at det skal være en intensjon bak det, men det syns jeg til dels Smith har. Det kan være en refleks, men han løfter albuen mens han snur kroppen, og da blir han på en måte aktiv i armbruken. Er mange straffer som er MINDRE straffe enn dette.
post liked by: Pancho P, Pwint, M.r. Brownstone, Rød Pølse

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

Jan Erik wrote: 13 Apr 2024, 20:39
For min del er denne sesongen over, om ikke Chelsea ved et mirakel skulle slå ut City.
Tenkte for en tid tilbake at jeg så på Chelsea i en mulig Fa Cup finale som en veldig vanskelig kamp, Pochettino vil gjøre alt for å vinne mm.

Men etter tapet mot Chelsea, måten det skjer på, gratis straffer mm. Måten de buet på Mount samt behandler han respektløs under men spesielt etter kamp på så har jeg fått skikkelig troen på om det blir finale oppsettet.

Om United slår ut Coventry samt Chelsea gjør jobben for å spille finale ja da tror jeg vi får søt revansj mot Chelsea.

Gjør United jobben men møter City er jeg mer usikker på om vi får revansj for fjoråret men jeg velger å tro på det.

Coventry undervurderer jeg slettes ikke, det blir nok en tøff nøtt å knekke. Jeg spår derfor ingenting. 🙈
post liked by: Pancho P, Pwint, Jan Erik, Rød Pølse
User avatar

Pangaea
Posts: 2775
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3990
Liker mottatt: 5183

Fikk ikke sett kampen, men er dessverre ikke overrasket heller når jeg sjekket resultatet og ser 2-2. Vi er so borti satan ustabile, og kan tape og vinne mot nesten hvem som helst. Selvsagt hjelper det ikke på med alle skadene og særlig i forsvar, men det er klart man blir skuffet når vi driter på leggen hele tiden.

Målet ut sesongen må bli å få positiv målforskjell og klare 6. plass. Håp om 4-5.plass røk for flere uker siden, så den biten er grei.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Jan Erik
User avatar

Jan Erik
Posts: 2520
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7834
Liker mottatt: 8228

@MektigeTHOR, kan godt bli Coventry i finalen. Hadde forsåvidt vært artig for dem det...

Har dessverre ingen tro på at vi kan slå City i en finale, hvis ikke tilfeldigheter og flaks sniker seg inn i bildet. Vi er rett og slett for langt unna.
Last edited by Jan Erik on 13 Apr 2024, 21:01, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Spirograf1
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8834

Jeg mener det er fullt mulig for United å slå både Chelsea og City i en eventuell finale. Jeg hadde vært langt mer bekymret om det hadde vært et lag i nedre del av tabellen. Av en eller annen merkelig grunn så virker det som vi er mer påskrudd når vi spiller mot gode lag. I tillegg er det enklere å være et kontringslag enn å skulle styre kampen.
post liked by: Spirograf1, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2520
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7834
Liker mottatt: 8228

@Pwint, skulle gjerne vært med deg...men sånn vi har sett ut denne sesongen er forskjellen på City og United så stor at det nesten blir ønsketenkning...
post liked by: Pancho P
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8834

Jan Erik wrote: 13 Apr 2024, 21:04 @Pwint, skulle gjerne vært med deg...men sånn vi har sett ut denne sesongen er forskjellen på City og United så stor at det nesten blir ønsketenkning...
Forskjellen er stor, men mange mindre lag har laget trøbbel for city med å spille defensivt og feigt. Det må nok vi også gjøre. I tillegg er årets city utgave ikke det beste jeg har sett. Jeg tror det er fullt mulig. (Men absolutt ikke enkelt)
Last edited by Pwint on 13 Apr 2024, 21:08, edited 1 time in total.
post liked by: MektigeTHOR, Jan Erik, Rød Pølse, Pancho P
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 359
Liker mottatt: 450

Øse litt mer frustrasjon. Vi utnytter ikke Højlund sine styrker flere ganger posisjonerte han seg riktig men spillerene bruker ham ikke å går for egne avslutninger.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, Pancho P, Spirograf1

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

Jan Erik wrote: 13 Apr 2024, 21:00 @MektigeTHOR, kan godt bli Coventry i finalen. Hadde forsåvidt vært artig for dem det...

Har dessverre ingen tro på at vi kan slå City i en finale, hvis ikke tilfeldigheter og flaks sniker seg inn i bildet. Vi er rett og slett for langt unna.
Ikke si det. ⚽️ er rund, banen er stor.
Ikke bruk dette som en rettesnor men forhåpentligvis lukter det baconsvor mens City/Chelsea går av banen med trusa full av bremsespor. 🙈

Ikke alt i sport henger på greip, såpass lærte jeg raskt som liten sneip. 😅

La oss nå inderlig få den finalen etter å ha sendt Coventry ut av cuppen. Da kan alt skje!
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, Pancho P, Spirograf1
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2104
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9327
Liker mottatt: 8574

Jeg syns diskusjoner om intensjon er meningsløs. Vi kan ikke forvente at dommere skal drive med tankelesing. Det er ganske åpenbart at de ikke har så mye til felles med Supermann. Spillerne får ta konsekvensen av hvor de har armen, det må holde.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Pancho P, Andtho01, Belfastboy, Spirograf1
Football, bloody hell!
Post Reply