(PL) Manchester United - Liverpool

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2100
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9304
Liker mottatt: 8548

Det er vel kritikk av United som gir best seertall og mest reaksjoner, @Buchan. Det er både synd og kjedelig at alle som uttaler seg offentlig konkurrerer om å snakke med høyest mulig utestemme og størst mulig bokstaver. Det er mulig at det kommer noe fornuftig innimellom, men det meste drukner i tabloide fremstillinger.
post liked by: Andtho01, Buchan, Pwint, Belfastboy, Jan Erik, Pink Final, Spirograf1
Football, bloody hell!
User avatar

Andtho01
Posts: 1164
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3636
Liker mottatt: 3763

Dei er faen meg på nivå med talksport som bare skal være negativ unasett hva. Greit at sesongen har vært dårlig men ung gutter som Mainoo, Garnacho og Kambwala har lvert solid. Dalot har tatt mye steg og Onana ser bedre ut. Gleder meg til å se hva Mount er laget av når han spiller på seg god form. Sjeldent at viapaly er kristike mot Arsenal, City og Pool dei kan slippe unna alt
post liked by: Rød Pølse, Buchan, M.r. Brownstone, Pwint, Belfastboy, Pink Final

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 359
Liker mottatt: 450

Here we go again. I mitt forrige innlegg nevnte jeg ikke at jeg syntes Pool sin straffe var soft. Men nå ser jeg at Langerød skriver om den på United.no og at det har blitt mange som mener at denne også var feil. Selv klarte jeg utifra bildene aldri å se at Wan Bissaka treffer Ellliott. Så nå har vi fått 3 billige straffespark i mot i 2 kamper på rad. Jeg skal ikke påstå at alle er feil. Men hadde dette vært Lfc så tørr jeg garantere at de ikke hadde stått med 3 straffer i mot.
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Jan Erik, Pwint, Andtho01, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2047
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7581
Liker mottatt: 4356

Mulig at Bojan gjør det @Jan Erik
Like slitsomt å høre på uansett.
Straffen ser fryktelig billig ut.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Jan Erik, M.r. Brownstone, Pwint, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7628
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27404
Liker mottatt: 17899

@Buchan tenker likt.
Det er klart at Erik ten Hag ikke gir et helt riktig bilde av matchen.
Men at han må til psykolog 😂😂.
Hallo!
Bojan trekker bare ned sin egen troverdighet som ‘ekspert’.
Sånn har tv blitt.
Alt skal sies med STORE bokstaver.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, M.r. Brownstone, Pwint, Buchan, Andtho01, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Jan Erik
Posts: 2519
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7826
Liker mottatt: 8223

@Buchan, @Pink Final, enig i det. Når 'alt' skal formidles med ropert, blir det så mye støy at eventuell konstruktiv kritikk drukner.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Buchan, Pink Final, Belfastboy, M.r. Brownstone
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8824

Jeg syns ikke EtH trenger å bli kalt gal fordi han er fornøyd med endel av det som skjedde i dag, og unggutta spesielt. Syns vi kan være stolte av akademiet og de enorme talentene som kommer derfra.
post liked by: Rød Pølse, Buchan, Andtho01, Pink Final, Jan Erik, Belfastboy, M.r. Brownstone, Blodfink, Ryder
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Andtho01
Posts: 1164
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3636
Liker mottatt: 3763

Hvor var VAR her?
post liked by: Rød Pølse, M.r. Brownstone, Belfastboy, Buchan, Pwint, Pink Final, Blodfink
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1946
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 823
Liker mottatt: 2575

Når man ser videoen på straffe greia så er det 100% ikke straffe til pool, helt utrolig hvor lite VAR er å finne ut om det blir feil dømt mot MU, begynner virkelig å tru at dommer teamet i PL hater MU, er jo skummelt det her.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, M.r. Brownstone, Belfastboy, Buchan, Pwint, Pink Final

LoveBruno&Rashford
Posts: 46
Joined: 26 Feb 2024, 22:59
Liker gitt: 87
Liker mottatt: 188

Dette var en "Ashley Young" straffe. Kjører foten inn i motstander for så å filme at han blir tatt.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Andtho01, M.r. Brownstone, Belfastboy, Buchan, Pwint, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2100
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9304
Liker mottatt: 8548

De kan bare legge ned hele VAR-prosjektet når man får straffe på det der. Ikke overraskende at det blir en dommerskandale når Anthony Taylor løper rundt med Liverpooldrakt under klovnekostymet 🤡
post liked by: Andtho01, Belfastboy, Buchan, Jan Erik, Pwint, Pink Final, M.r. Brownstone
Football, bloody hell!
User avatar

Andtho01
Posts: 1164
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3636
Liker mottatt: 3763

Hva driver egentlig dei som sitter på VAR rommet? Drikker deg seg dritings under vær jævla kamp? På tide at vi får en unnskylding snart for dette er ikke holdbart..
post liked by: Rød Pølse, M.r. Brownstone, Belfastboy, Buchan, Pwint, Pink Final

ALW81
Posts: 32
Joined: 19 Aug 2023, 20:27
Liker gitt: 39
Liker mottatt: 91

Jan Erik wrote: 07 Apr 2024, 19:52 @Buchan, Bojan er kritisk ja, men han blør Manchester United. Virkelig.

Syns ellers denne fra Dag Langerød var interessant angående straffen...

https://www.united.no/nyheter/video-var ... fe/1293451
Det heter å konstruere situasjon, og er noe som i dagens fotball gir mer uttelling enn det ikke gjør det. Kynisk, men obligatorisk for å raske med seg noe I løpet av en sesong
post liked by: Buchan, Jan Erik, Pwint, Pink Final, Blodfink

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 359
Liker mottatt: 450

Andtho01 wrote: 07 Apr 2024, 20:15 Hvor var VAR her?
Dette er et konstruert straffespark. Og som de sier hvor er VAR? Får mer og mer VAR i vrangstrupen. Og hvor er de såkalte ekspertene som roper høyt at ETH trenger psykolog. Som snakker i store bokstaver hver gang de åpner munnen. Som bombastisk slår fast at dette er et klart straffespark. Dette skulle VAR forklart offentlig publikum hvorfor det er straffe
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Belfastboy, Pwint, Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7628
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27404
Liker mottatt: 17899

I og med den feilaktige straffa der så begynner jo Erik ten Hags konklusjon å gi ganske mye mer mening.
Bojan framstår mer og mer som en skandinavisk Keane.
Glade i klubben begge to kanskje, men enda mer glad i å være TABLOIDE.
post liked by: Belfastboy, Jan Erik, Rød Pølse, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply