(PL) Manchester United - Liverpool

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14663
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23430
Liker mottatt: 19423

Har sett litt på den kanalen, positivt innslag. Kambwala var jo god. Mtp Maguire så er jeg imponert over at han har kommet seg såpass fra den mildt sagt elendige perioden han har hatt, litt for lenge etter min smak i hvert fall.
Penger får de vel ikke så mye av United, så en back-up som han er nå, kan han godt få være for min del. Men egentlig ønsker i hvert fall jeg helt andre stopper-typer enn Maguire. De kan gjerne være like gode i lufta, men de må ha litt større tempo og et par andre kvaliteter Maguire er litt svak på. Som en stor sterk klippe bak der under press er han bra, når han slipper å følge kjappe bevegelser etc. Og på offensiv dødball er han en faktor, selv om han sjeldent setter den i nota, så skaper han litt kaos.

Burde vært i spillertråden dette...
Last edited by Blodfink on 09 Apr 2024, 23:08, edited 1 time in total.
post liked by: 10Hag, Pwint, Rød Pølse, MektigeTHOR
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2777
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3995
Liker mottatt: 5190

MektigeTHOR wrote: 09 Apr 2024, 00:31

Har fulgt denne kanalen litt den senere tiden. Liker spesielt United scouting videoer. Noen som kjenner til evt bruker denne kanalen?

Noen tanker rundt hvorvidt Kambwala var United sin beste spiller i kampen?
Takk, interessant video. Ser han var mer dempet på slutten, som var bra, for jeg er litt redd for å hausse opp spillere etter én god kamp, selv om det var mot Liverpool. Var faktisk begynt å miste håpet for Kambwala, fordi han har hatt massive skadeproblemer, var bl.a. ute et helt år mener jeg å huske, og slikt er dramatisk i alderen 16-18. Derfor veldig godt å se han komme tilbake å imponere slik, og jeg håper han fortsetter å være skadefri nå. Har lest han mistet litt fart pga av skaden, men virker heldigvis fortsett veldig rask, så det er bra. Og han er jo bygd som en MANN, det er sikkert. Litt som da Rooney slo gjennom, riktignok bare 16 år gammel, og dominerte mot store og sterke midtstoppere.
post liked by: MektigeTHOR, RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse, Buchan, Blodfink
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2105
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9332
Liker mottatt: 8580

Gøy med Kambwala 👍 Han har visstnok gjort en ganske massiv jobb i gymen for å bygge den ramma han har nå. Kan anbefale intervjuet MUTV gjorde med akademiproduktet tidligere i år. Fremstår som en dedikert og profesjonell utøver, som lever guttedrømmen som spiller for Manchester United.

Liker selvfølgelig alle unggutter som klarer å ta steget fra akademiet til den store scenen, men må innrømme at jeg har en litt ekstra «soft spot» for den fremadstormende franskmannen. Det er ikke så ofte vi produserer forsvarsspillere til førstelaget. Måtte fremgangen fortsette 💪
post liked by: Blodfink, Jan Erik, Andtho01, Buchan, RedTrafford, Belfastboy, Pink Final, Pangaea
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8834

Blodfink wrote: 09 Apr 2024, 17:52 Mtp Maguire så er jeg imponert over at han har kommet seg såpass fra den mildt sagt elendige perioden han har hatt, litt for lenge etter min smak i hvert fall.
Jeg er egentlig langt mer imponert over at han har kommet seg fra behandlingen han har fått fra fans, både på sosiale media og fra tribunene. Ja, Harry har hatt en lang periode der han ikke fikk ting til, men det har også noe med hvordan vi spiller, og hva slags spiller han er. Men ingen skal ta fra ham at han er mentalt ekstremt sterk og har hjerte, og har klart å stå gjennom en relativ storm av mobbing. Jeg kommer til å tenke på Netflix dokumentaren om Beckham, og denne utrolig fine episoden av Stick to Football (som sikkert veldig mange av dere har sett). Her nevnes også Maguire flere ganger.



Blir rørt av Keane, og måten han passet på Beckham når det stormet btw. For en kaptein.
post liked by: Andtho01, 10Hag, Belfastboy, Pink Final, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14663
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23430
Liker mottatt: 19423

Yep @Pwint , hadde det i tankene også, men ser at det kan se ut som jeg kun skreiv om fotballen.
post liked by: Pwint, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8834

Blodfink wrote: 10 Apr 2024, 20:00 Yep @Pwint , hadde det i tankene også, men ser at det kan se ut som jeg kun skreiv om fotballen.
Ja og jeg ser at min kommentar lett kan tolkes som et frekt tilsvar til din, men det var ikke meningen. Det var bare en kommentar om Maguire siden navnet kom opp. (Internet er ikke alltid enkelt)
post liked by: Blodfink, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14663
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23430
Liker mottatt: 19423

Neida, tenkte ikke frekk, tenkte "nå blir jeg mobbet" :hah:
post liked by: Pwint, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8834

Blodfink wrote: 10 Apr 2024, 20:12 Neida, tenkte ikke frekk, tenkte "nå blir jeg mobbet" :hah:
😂
post liked by: Blodfink, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14663
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23430
Liker mottatt: 19423

Pwint wrote: 10 Apr 2024, 16:05 Blir rørt av Keane, og måten han passet på Beckham når det stormet btw. For en kaptein.
Legender begge to, Keane er min favorittspiller i United gjennom alle tider. Og det har spilt en del gode spillere der gjennom 130 år ca.
post liked by: Pwint, RedTrafford, 10Hag, Pangaea
LUHG!
Post Reply