(PL) Manchester United - Liverpool

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23404
Liker mottatt: 19390

Er ikke fornøyd whatsoever med at United nok en gang gir fra seg 3 poeng...Det må ta slutt om man ikke skal ha Conf. League som ambisjon selvsagt.
post liked by: Jan Erik, 10Hag
LUHG!

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

Mount tar ett taktisk gult kort ved å meie ned spiller på midtbanen. 👏🏻

Wan-Bissaka takler unødvendig inne egen boks, gir bort unødvendig straffe når vi leder. Gir unødvendig Liverpool mål samt poeng. 🤬

Casemiro takler Diaz utenfor egen boks litt i frustrasjon, for å stoppe han riktignok. Det var bra men der var det nære rødt kort. 🤯

Uavgjort holder ikke for oss men håper det hjelper Arsenal nok til å vinne ligaen.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Buchan
User avatar

Jan Erik
Posts: 2515
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7805
Liker mottatt: 8205

Ubeseiret mot Liverpool denne sesongen...
post liked by: M.r. Brownstone, Pwint, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2946
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13697
Liker mottatt: 8800

De neste kampene har vi svakere motstand (frem til arsenal?). Håper vi får noen tilbake fra skade og håper vi kan hente poeng. Topp fire er nok avgjort, men det er noe med å avslutte sesongen godt.
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, Pink Final, Buchan
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

alfen74
Posts: 54
Joined: 14 Aug 2022, 04:08
Liker gitt: 144
Liker mottatt: 263

Spirograf1 wrote: 07 Apr 2024, 18:30 3 positive:
  • Vi kommer tilbake etter den førsteomgangen
  • Mount viser hvordan man stopper en overgang
  • Mainoo sin scoring 🤩
Jeg ser dine tre positive, og høyner med en:
- Herlig innsats av Kambwala 
post liked by: Spirograf1, Pwint, Jan Erik, Belfastboy, 28FPellistri, Pink Final, Buchan, red, Rød Pølse
User avatar

Spirograf1
Posts: 110
Joined: 02 Dec 2023, 22:25
Liker gitt: 830
Liker mottatt: 461

Er med på den @alfen74 😊
post liked by: Pwint, Jan Erik, Buchan

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 356
Liker mottatt: 450

Endelig ferdig med sesongens mentalt verste kamper. Kreditt til laget for aldri å gi seg. Unødvendig takling av Wan Bissaka det rare er at han treffer jo 9 av 10 ganger på disse. Så må jeg si meg enig med studio og kommentatorene organiseringen skjønner jeg ingenting av. Sitter igjen med både skuffelse og glede. Glad vi unngikk tap. Skuffet for at vi roter det bort i sluttminuttene igjen.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Belfastboy, Pink Final, Buchan

28FPellistri
Posts: 460
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1592

Kambwala ser faktisk ganske bra ut. Bra fysikk og fart. Syns også Maguire og Onana gjør gode opptredener igjen.

Rashford igjen med en stinker. Han sliter rett og slett med å prestere noe. Ble kanskje litt satt ut av den tidlige taklingen han fikk på seg, om jeg skal unnskylde han.

Syns verken Casemiro eller Mainoo har en særlig god kamp, men begge spiller seg litt opp i andre omgang. Og så har selvfølgelig sistnevnte en ekstrem scoring igjen. Gleder meg til å se han i lag med noen fotrappe spillere og ikke i lag med en blytung Casemiro.

Umulig å være misfornøyd med 2-2 i denne kampen når man igjen slipper til nærmere 30 sjanser.
post liked by: Belfastboy, Jan Erik, Pink Final, Pwint, Rød Pølse, M.r. Brownstone
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2046
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7579
Liker mottatt: 4353

Surt å kaste bort seieren på overtid igjen, klønete av AWB.
Ellers så synes jeg Højlund er litt utav det.
To uavgjort, og en seier mot Liverpool denne sesongen er godkjent 😊
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, 28FPellistri, Belfastboy, Jan Erik, Pink Final, Pwint, LoveBruno&Rashford
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2093
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9275
Liker mottatt: 8525

Surt at vi ikke klarer å holde på en ledelse. Poeng mot et titteljagende Liverpool som var ute etter revansje er bra, isolert sett. Bedre enn fryktet. Tenker at jeg skal se andre omgang i løpet av kvelden.
post liked by: red, Jan Erik, Pink Final, Pwint, Buchan, LoveBruno&Rashford, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

King Eric
Posts: 60
Joined: 04 Dec 2023, 19:08
Liker gitt: 77
Liker mottatt: 371

Surt, men laget skal ha for at de kommer tilbake i kampen og ikke gir opp. At vi har våre mangler er godt etablert, men gleder meg over at vi har noen unggutter som virkelig har noe på gang. Og ingen skal si det mangler vilje. At vi kløner det til er en annen sak.
Onana har virkelig blitt den keeperen vi håpet på.

2 poeng tapt for Liverpool er helt greit:-)
post liked by: Jan Erik, Pink Final, 28FPellistri, Pwint, Rød Pølse, Buchan, LoveBruno&Rashford, M.r. Brownstone, Belfastboy, Ryder
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7628
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27393
Liker mottatt: 17899

De to beste overgangslagene i PL bydde opp til dans i 2 omgang.
Severdig.
Ja, jeg ser bort fra at vi er åpne som ei låvedør bakover.
Vi er ikke gode kollektivt sett, spesielt defensivt.
Men det var en severdig match for oss som liker raske angrep og målsjanser.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Buchan, LoveBruno&Rashford, Jan Erik, red, M.r. Brownstone, Belfastboy, Spirograf1
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2946
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13697
Liker mottatt: 8800

Men våre to scoringer var rett og slett kunst. Jeg sitter igjen med relativ god følelse i dag, men så hadde jeg ikke veldig store forventninger heller. Men blir skikkelig glad over å se ungdommene våre og tenker det lover godt for fremtiden.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse, LoveBruno&Rashford, 28FPellistri, Belfastboy, Buchan, Spirograf1, Ryder
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2046
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7579
Liker mottatt: 4353

ETH for knall hard kritikk av Bojan og PAH i PL studio, de mener han bør gå til psykolog å få hjelp.
Nå er ikke alt ETH sier like lurt kanskje, men han sier at fremtiden er lys. Her stilte United med tre tenåringer fra start, og han ene scoret et fantastisk mål. Så sett ut i fra det synspunktet så er jeg enig med ETH.
Nå har ikke dette vært en bra sesong av United, men det må være liv til å forvente et lite snev av kvalitet fra så kalte eksperter. At de er oppbrakte over at Liverpool har kastet bort fire poeng mot United er nok tøft for dem å svelge, men dette var kritikk verdig.
Bojan snakker rett fra leverer uansett, men det virker som han har et horn i siden til United, kanskje fordi han ikke lykkes selv.
Misforstå meg rett, er ikke ute her for å forsvare United i alt her. Men forventer faktisk mer av de som for betalt av å sitte i et studio å snakke.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Pink Final, Pwint, Belfastboy
User avatar

Jan Erik
Posts: 2515
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7805
Liker mottatt: 8205

@Buchan, Bojan er kritisk ja, men han blør Manchester United. Virkelig.

Syns ellers denne fra Dag Langerød var interessant angående straffen...

https://www.united.no/nyheter/video-var ... fe/1293451
post liked by: Buchan, Pink Final, Pwint, M.r. Brownstone, Belfastboy
Post Reply