(PL) Chelsea - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2954
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13731
Liker mottatt: 8841

Ryder wrote: 04 Apr 2024, 23:23
Pwint wrote: 04 Apr 2024, 23:21 Plutselig var det 8 minutter tillegg. Hadde sikkert vært tre om vi lå under.
Tja. Ti bytter og to-tre ganske lange skadeavbrekk.
Likevel ... Når blir det åtte minutter? Samtidige bytter bør ikke gi 30 sekunder hver.
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2048
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7594
Liker mottatt: 4359

At det går an å rote det til slik gang etter gang.
ETH styrker ikke akkurat sine aksjer.
Bring on Liverpool.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Pink Final, Andtho01, RedTrafford
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2109
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9342
Liker mottatt: 8601

47 skudd totalt og vi fikk 28 mot oss. Dette går jo bare ikke. Vi har sluppet til 59 skudd på de to siste. Utviklingen går i feil retning 💩
post liked by: Pink Final, Pwint, Andtho01, Spirograf1, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

10Hag
Posts: 1521
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3637
Liker mottatt: 4953

Veldig mye dommersnakk, som vanlig. Trodde det var Liverpool-fans som klagde mye på dommerne, men jaggu er ikke vi United-fans noe bedre.

Det er ikke dommerne som gjør at vi spiller dårlig og kaotisk i så og si hver eneste kamp. Uansett hvor mange feil de gjør, har vi til syvende og sist oss selv å skylde på for at vi ikke evner å kontrollere noe som helst, uavhengig hvilket lag vi møter.
post liked by: Blodfink, red, Ryder
User avatar

selje
Posts: 139
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 40
Liker mottatt: 399

Er helt sykt at de ikke klarer å holde fokus på overtid gang på gang. Noen som har stats på antall innslupne mot slutten av kampen? Vi må vel ligge rimelig høyt opp på listen der nå.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Blodfink

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

10Hag wrote: 04 Apr 2024, 23:20 Ladies and gentlemen.... This is Ten Hag's counterattacking chaos United. Thank you, and good night!

:skul:
Litt uenig. Greit nok at han må ta bedre grep men uten spillere som spiller hans type fotball så blir det utfordrende. Alle skadene, tynnslitt stall fører til alt dette kaoset.

For lang tid tilbake så påpekte jeg at han nok måtte ta grep på kort sikt for å spille den fotball du samt han selv ønsker. Noe snodig at du nå nevner det som at dette er hans feil.

Muligens jeg fortsatt sliter med å forstå nøyaktig hva du ønsket men dette her har vi sett sesongen gjennom. Frustrerende å se på men når de i dag får 2 stk billige ja muligens gratis straffer så gjør de joggu alt de kan for å holde United nede i gjørmen.

Ta gjerne å forklar i korte trekk hva du ønsker manager skal gjøre men det vi ser har jo holdt på gjennom denne sesongen. Det er kaos ball!
post liked by: Belfastboy, Pwint
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2954
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13731
Liker mottatt: 8841

Er bare å "glede" seg til Liverpool kampen. 🥳
post liked by: Rød Pølse, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1908
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13497
Liker mottatt: 5131

Straffene vi fikk i mot og tapet i dag og ellers denne sesongen er sikkert ten Hag sin feil alt sammen ;)
Kampene vi har vunnet er nok bare på grunn av spillerne;) ;)
post liked by: Andtho01, Pwint, Rød Pølse
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4448
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2892
Liker mottatt: 9504

10Hag wrote: 04 Apr 2024, 23:29 Veldig mye dommersnakk, som vanlig. Trodde det var Liverpool-fans som klagde mye på dommerne, men jaggu er ikke vi United-fans noe bedre.
Unødvendig å komme med denne her. Du kan mene hva du vil om dommeren for min del, men at andre er misfornøyde med dømmingen må man nesten finne seg i.

Ellers så er jeg enig i at hovedproblemet er oss selv og manglende kontroll på kampen. 28 skudd i mot endte det vel på? Det er for mye.
post liked by: Andtho01, Pwint, Rød Pølse, Belfastboy, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14665
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23433
Liker mottatt: 19428

Rød Pølse wrote: 04 Apr 2024, 22:53 . Kom igjen Scotty, sett spikeren i Chelsea-kista ⚽
Ble feil kiste
post liked by: Pwint, Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2954
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13731
Liker mottatt: 8841

10Hag wrote: 04 Apr 2024, 23:29 Veldig mye dommersnakk, som vanlig. Trodde det var Liverpool-fans som klagde mye på dommerne, men jaggu er ikke vi United-fans noe bedre.
Skjønner hva du mener, men dommerne hjelper ikke akkurat til i dag. Syns vi får vel mye i mot oss.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, 10Hag, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

10Hag
Posts: 1521
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3637
Liker mottatt: 4953

MektigeTHOR wrote: 04 Apr 2024, 23:30
10Hag wrote: 04 Apr 2024, 23:20 Ladies and gentlemen.... This is Ten Hag's counterattacking chaos United. Thank you, and good night!

:skul:
Litt uenig. Greit nok at han må ta bedre grep men uten spillere som spiller hans type fotball så blir det utfordrende. Alle skadene, tynnslitt stall fører til alt dette kaoset.

For lang tid tilbake så påpekte jeg at han nok måtte ta grep på kort sikt for å spille den fotball du samt han selv ønsker. Noe snodig at du nå nevner det som at dette er hans feil.

Muligens jeg fortsatt sliter med å forstå nøyaktig hva du ønsket men dette her har vi sett sesongen gjennom. Frustrerende å se på men når de i dag får 2 stk billige ja muligens gratis straffer så gjør de joggu alt de kan for å holde United nede i gjørmen.

Ta gjerne å forklar i korte trekk hva du ønsker manager skal gjøre men det vi ser har jo holdt på gjennom denne sesongen. Det er kaos ball!
"For lang tid tilbake så påpekte jeg at han nok måtte ta grep på kort sikt for å spille den fotball du samt han selv ønsker. Noe snodig at du nå nevner det som at dette er hans feil."

Hvilke grep snakket du om at han må ta? Og hvis du mente han måtte ta noen grep, hvorfor ble de aldri tatt, og hvem sin feil er det om grep ikke blir tatt? Jeg skjønner ikke hva du mener er snodig her.

Du impliserer at jeg og Ten Hag har samme ønsker for hvordan vi skal fremstå. Jeg tror ikke det er tilfelle. Jeg tror Ten Hag bevisst ønsker å spille veldig på kontringsfotball.

Og så er jeg uenig i at det er så enkelt som å skylde på skadene for at vi ikke klarer å spille fotball. Det hjelper ikke, men du legger utelukkende skyld på det her: "Alle skadene, tynnslitt stall fører til alt dette kaoset."

Vi har fremstått som dette helt siden februar 2023. Det har vært perioder med få skader, der vi ikke har forbedret oss i det hele tatt. Så den kjøper jeg bare ikke.

Jeg forstår ikke helt innlegget ditt.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
messilingard wrote: 04 Apr 2024, 23:34
10Hag wrote: 04 Apr 2024, 23:29 Veldig mye dommersnakk, som vanlig. Trodde det var Liverpool-fans som klagde mye på dommerne, men jaggu er ikke vi United-fans noe bedre.
Unødvendig å komme med denne her. Du kan mene hva du vil om dommeren for min del, men at andre er misfornøyde med dømmingen må man nesten finne seg i.

Ellers så er jeg enig i at hovedproblemet er oss selv og manglende kontroll på kampen. 28 skudd i mot endte det vel på? Det er for mye.
Jeg finner meg i det helt greit. Men synes det er helt innafor å si hva jeg også mener om det, for det er alltid unnskyldninger.
Hvis vi skal konstant drite ut andre lags fans for å gjøre det samme, synes jeg og vi bør heve oss over dem og heller fokusere på oss selv som lag og klubb.
Last edited by 10Hag on 04 Apr 2024, 23:53, edited 2 times in total.

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 359
Liker mottatt: 450

Klart å roe hodet littegrann. Men noe må gjøres med VAR før hele fotballen blir ødelagt. I utgangspunktet synes jeg var er en fin ting. Men de klarer jo ikke å bruke det. Clear and obivous vil si at dommeren gjør kanskje en liten feil men ikke klar nok til at VAR griper inn. Hvilket sprøyt er det? Vil det si at en spiller kan være litt i offside siden det bare er littegrann på feil side?
Disse 2 straffene i dag er ikke straffer i mine øyne. Den siste så ser man tydelig hvordan Chelsea spilleren når Dalot snubler kaster seg han lar føttene nærmest bli vekløse. Jevnt over satt jeg og irriterte meg over hvor mye dommerene tilott fra Chelsea.
Man sier det jevner seg ut over en sesong nei det gjør ikke det. Jeg håper nå Ten Hag tar en klopp og forlanger tydelige svar fra VAR. Selv om jeg tviler de kommer til å innrømme noe som helst. Men bevisene er der se på tidligere situasjoner der sånt ikke blir dømt på.
Et ufattelig tungt tap.
post liked by: Rød Pølse, Pwint
User avatar

10Hag
Posts: 1521
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3637
Liker mottatt: 4953

Pwint wrote: 04 Apr 2024, 23:36
10Hag wrote: 04 Apr 2024, 23:29 Veldig mye dommersnakk, som vanlig. Trodde det var Liverpool-fans som klagde mye på dommerne, men jaggu er ikke vi United-fans noe bedre.
Skjønner hva du mener, men dommerne hjelper ikke akkurat til i dag. Syns vi får vel mye i mot oss.
Ja, jeg er enig. Dommerne er ikke gode i dag. Men du skjønner hva jeg mener.
Til syvende og sist er vi jo bare ikke gode nok. Det er jo det som faktisk er viktig, for det er det eneste klubben bør og kan gjøre noe med.
Jo mer vi unnskylder oss vekk, jo mindre fokus blir på det vi kan og bør forbedre.

Synes det er helt innafor å si. Sier jo ikke at det er uakseptabelt å skylde på dommerne. Bare at jeg synes fokuset er feigt. Like feigt som når Liverpool-supporterne hele tiden gjør det samme, som vi har null problem med å påpeke og erkjenne.
Last edited by 10Hag on 04 Apr 2024, 23:47, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Ryder, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4448
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2892
Liker mottatt: 9504

Så å klage på dømmingen er ikke greit, men å sette alle i samme bås som scouserne er helt i orden. Skjønner.
post liked by: M.r. Brownstone
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply