(PL) Chelsea - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

andRED
Posts: 325
Joined: 09 Oct 2022, 20:13
Liker gitt: 203
Liker mottatt: 914

Har dere røyka det samme som Bakke og studio? Er jo en sjokkerende kamp av dommer og VAR som avgjør.

To straffer etter filming. Vi vinner 2-3 uten. Helt end of. Hvorfor de har en Leeds-fan i studio er uforståelig for meg, i tillegg sammen med Semb som bare stryker han med håra.

Bakke: «Chelsea er klart best og vinner fortjent.»
«Klønete av Dalot, er på etterskudd, skjønner det selv, klar straffe». Tar to steg før han kaster seg med.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Spirograf1
Posts: 110
Joined: 02 Dec 2023, 22:25
Liker gitt: 830
Liker mottatt: 461

Det er så inn i helgoland skuffende å se at vi nok en gang har en motstander på gaffelen, men ender opp med å gå fra selskapet mer sultne enn da vi kom.
Jeg lurer veldig på hva de gjør om dagene på treningsfeltet.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Pink Final
User avatar

andRED
Posts: 325
Joined: 09 Oct 2022, 20:13
Liker gitt: 203
Liker mottatt: 914

Har dere røyka det samme som Bakke og studio? Er jo en sjokkerende kamp av dommer og VAR som avgjør.

To straffer etter filming. Vi vinner 2-3 uten. Helt end of. Hvorfor de har en Leeds-fan i studio er uforståelig for meg, i tillegg sammen med Semb som bare stryker han med håra.

Bakke: «Chelsea er klart best og vinner fortjent.»
«Klønete av Dalot, er på etterskudd, skjønner det selv, klar straffe». Tar to steg før han kaster seg med.
post liked by: Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2100
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9304
Liker mottatt: 8546

Håper bare at INEOS-gutta klarer å beholde roen og unngår panikkavgjørelser nå på slutten av sesongen. Nå er det egentlig bare FA-cupen vi har igjen. Chelsea får hjelp av dommerteamet og VAR i dag, men sjokkerende dårlig forsvarsspill hjelper ikke.

Vi klarer ikke å få til et kollektivt press når vi mister ball, og vi klarer ikke å holde på ballen når vi vinner den. EtH lever farlig. Berrada og Ashworth får nok å gjøre når de begynner i sine nye jobber.
post liked by: red, Belfastboy, Pink Final, RedTrafford, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Andtho01
Posts: 1163
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3632
Liker mottatt: 3759

Ten Hag må gjøre noko får dette er sykt..
post liked by: 10Hag, Rød Pølse, Blodfink
User avatar

10Hag
Posts: 1521
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3637
Liker mottatt: 4952

messilingard wrote: 04 Apr 2024, 23:47 Så å klage på dømmingen er ikke greit, men å sette alle i samme bås som scouserne er helt i orden. Skjønner.
Da må du lese det jeg skrev på nytt, for her stråmanner du.

Jeg sa ikke at det er ikke greit å klage på dommerne. Ei heller det siste du nevner.

Jeg mener at hvis vi skal klage på dommerne etter hver eneste kamp, noe vi gjør, kan vi ikke samtidig mene at vi er noe mindre sytete (eller feige) enn andre lags fans. Hvis du har et problem med den meningen, får du ha det. Synes det er en fullstendig rimelig og grei mening å både ha og ytre.
post liked by: Blodfink

28FPellistri
Posts: 460
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1593

Erik Ten Hag uttalte etter kampen mot Brentford at han ikke var bekymret for sjansene i mot så lenge man fikk resultater..

MEN hvordan kan man kontrollere, i den grad man kan det, hva resultatet blir om man slipper til så ekstremt mange sjanser. Det er så sjansespill som det kan bli. Det sier seg selv at alle lag kan ikke skyte med løskrutt hver kamp mot oss.

Det er så svakt taktisk at det hører ikke hjemme på toppnivå, og knapt nok under det også. Det er sjokkerende dårlig.
post liked by: 10Hag, Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4448
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2892
Liker mottatt: 9503

@10Hag

Du går aktivt inn for å provosere, du kan fint late som noe annet, men alle ser det. At du blir konfrontert på det får du bare tåle. Har du et problem med den meningen så får du bare ha det.
post liked by: Belfastboy, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

10Hag
Posts: 1521
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3637
Liker mottatt: 4952

@messilingard: Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Sier bare hva jeg mener, som vi alle gjør.

Og jeg har ingen problem med at du konfronterer meg. Tåler det fint :) God kveld :-|
Last edited by 10Hag on 04 Apr 2024, 23:57, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8822

Jeg er bare sur. Sur på spillerne som roter det til gang på gang, alle skadene vi får hele tiden, ten Hag som ikke klarer å få orden på lag og spillere og dommerne som ser ut til å gå i mot oss mer enn det er naturlig at de gjør. Alt er bare kjipt denne sesongen og jeg gleder meg egentlig bare til den er over så vi kan begynne på nytt.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

andRED
Posts: 325
Joined: 09 Oct 2022, 20:13
Liker gitt: 203
Liker mottatt: 914

Er ikke av den oppfatning av at vi klager på dommer etter hver kamp. Dette her var et annet nivå. Så provoserende at Viaplay støffer studio med eksperter som bare avfeier det og snakker om alt annet.
post liked by: Rød Pølse, Buchan, Belfastboy
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4448
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2892
Liker mottatt: 9503

Her sier han noe som gir litt mening i alle fall.

post liked by: Rød Pølse, Spirograf1, Pwint, Buchan, Blodfink, Belfastboy, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14654
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23408
Liker mottatt: 19396

Alle VAR-situasjoner for alle lag så langt i sesongen frem til mandag denne uka: +- mål, avgjørelser for, avgjørelser i mot, hele pakka. United kommer ikke best ut, men heller ikke dårligst. City har hatt litt flyt da...Jeg liker ikke dommere og VAR spesielt godt, og heller mot korrupsjon til tider. Men denne oversikten tyder vel på at det kanskje ikke er ugler, men kun menneskelig skjønn inne i mosen/bildet...Kanskje med unntak av City, hehe.

https://www.espn.co.uk/football/story/_ ... ub-2023-24
post liked by: Pwint, 10Hag, Ryder, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2046
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7579
Liker mottatt: 4353

Å mene at Chelsea fikk to billige straffer i dag er helt innafor.
Etter det jeg har sett av kamper denne sesongen, så tviler jeg sterkt på at United hadde fått straffe for det samme. Da hadde det blitt skikkelig i alle kameraer i VAR bua.
post liked by: Rød Pølse, messilingard, Pwint, Belfastboy, RedTrafford
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2100
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9304
Liker mottatt: 8546

Chelsea fikk to billige straffer i kveld, og vi kan ikke forsvare oss. Begge deler er riktig. Nå er det bare å glede seg til Anthony Taylor skal dømme på søndag 🥳
post liked by: messilingard, Buchan, Pwint, Belfastboy, RedTrafford
Football, bloody hell!
Post Reply