(PL) Brentford - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14655
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23411
Liker mottatt: 19398

Nytt skjema til 4 eller 5 plass: Villa og Spurs taper resten, da er det muligheter! (Kanskje).
post liked by: Rød Pølse, Pwint, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Andtho01
Posts: 1164
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3636
Liker mottatt: 3764

Her må guttene bli kjørt knallhardt på treninger frem til Torsdag får spiller vi sånn borte mot Chelsea taper vi.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, RedTrafford
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8824

Syns Maguire har vært bra. Antony og Mount også. Ellers var Brentford gode til å pakke inn Højlund. Ellers var det mye svakt.
post liked by: Rød Pølse, 10Hag, Andtho01, RedTrafford, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Tringe
Posts: 220
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Fans av en klubb som vant -99 finalen i CL bør holde sæ for god til å jinxe resultatet 4 min før kampen e slutt..

Ellers: Ten Hag lever på lånt tid med en spillerstall som ikke holder mål.

Konklusjon: kan en ny manager lykkes så lebge klubben ikke får inn bedre ballspillere?

PS: har spillerne i det hele tatt spilt fotball før i sitt liv? Det virker ærlig talt av og til som om noen av de har blitt hanka inn fra gata og satt inn i 11'ern rett før kampstart.
post liked by: Blodfink
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2519
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7826
Liker mottatt: 8223

Da er vel sesongen over? Sjansen blir vel ikke mindre for at det blir store endringer i sommer? En ting er at det fins bedre spillere i verden enn AWB, McT og Lindelöf., en annen ting er å få de til å se ut som et lag som vet hva de skal gjøre. Innenfor hva de faktisk evner. Der har vi litt å gå på til tider.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Rød Pølse, red, Blodfink

28FPellistri
Posts: 460
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1593

Belfastboy wrote: 30 Mar 2024, 23:01 Langt fra ufortjent den utligningen.
Martinez har vært langt fra den vi vet at han kan være.
Ingen av spillerne får godkjent av meg i kveld.
Onana får fra meg, og kanskje Dalot. Resten er stryk.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Rød Pølse
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14655
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23411
Liker mottatt: 19398

Andtho01 wrote: 30 Mar 2024, 23:03 Her må guttene bli kjørt knallhardt på treninger frem til Torsdag får spiller vi sånn borte mot Chelsea taper vi.
Det tåler de ikke vøtt, det har vel vært en del sutring om for harde treninger blant enkelte.
post liked by: Pwint, Andtho01, RedTrafford, 10Hag
LUHG!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4448
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2892
Liker mottatt: 9503

Vi får egentlig bedre betalt enn hva vi hadde fortjent, sånn sett så er resultatet bra.

Prestasjonen er dog skremmende. Det er så mange spillere i denne troppen her som jeg gjerne ser ute av klubben til sommeren. Ten Hag lever farlig også selv om at jeg ser lite poeng i å gjøre noe her og nå.

Herlig mål av Mount. Det er lite tvil om at det bor en god fotballspiller i han, men må selvsagt holde seg skadefri og levere mer stabilt. Likevel er jeg ikke i tvil om at det eksisterer noe i han som vi kan bruke sammen med Mainoo. Begge er gode ballspillere tross alt.

Syntes forøvrig at Højlund blir behandlet ufattelig urettferdig sammenlignet med motpartene Toney og Wissa. Det er noe rart når en spiss pådrar seg så mange frispark i mot i det som ser ut som 50/50 dueller. Spesielt når man ikke ser litt på det andre veien. Toney utsetter Varane for voldsom fare uten at Hooper skrur på hodet. Ajer derimot syter og klager seg til frispark etter frispark.
post liked by: Andtho01, Pancho P, Jan Erik, Tringe, Pwint, selje, RedTrafford, Rød Pølse, 10Hag, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3963
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17371
Liker mottatt: 11091

Latterlig forestilling.
Spiller ikke så stor rolle at det glapp på slutten.

Villa og Spurs spiller fotball, det gjør ikke United til tider.
Blir bare i en fjern drøm å prate om 4 eller 5 plass.
Vi er der vi er dessverre.
post liked by: Pwint, Tringe, Blodfink, messilingard, Rød Pølse, 10Hag
User avatar

selje
Posts: 139
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 40
Liker mottatt: 399

Både spillerne og Ten Hag står til stryk i dag. Elendig taktisk plan, null som fungerte, ingen grep som blir tatt før kampen i prinsippet er over. AWB fra årsbeste mot Pool til å spille til minusskalaen på børsen i dag. Er så ufattelig svakt å slippe inn rett etter at tidenes ran kunne vært et faktum. Veldig spent på hvilken kamp TH har sett på sidelinjen i dag.
post liked by: Blodfink, messilingard, Pancho P, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8824

Jan Erik wrote: 30 Mar 2024, 23:06 Da er vel sesongen over? Sjansen blir vel ikke mindre for at det blir store endringer i sommer? En ting er at det fins bedre spillere i verden enn AWB, McT og Lindelöf., en annen ting er å få de til å se ut som et lag som vet hva de skal gjøre. Innenfor hva de faktisk evner. Der har vi litt å gå på til tider.
Godt poeng. Gode spillere er en ting, et godt lag derimot er noe annet. Føler vi har en rekke gode spillere. Mer enn gode nok til å kunne vinne kamper som dette, men de er ikke gode sammen.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Pancho P, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

28FPellistri
Posts: 460
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1593

Så var det selvfølgelig gøy med en scoring av Mount. Håper han endelig kan starte sin United-karriere nå. Så litt kvikk ut også i dag til en forandring. Kanskje han endelig begynner å komme i form.

Endte med 31 avslutninger fra Brentford og 14 cornere. Det er slike tall jeg "forventer" vi kan få i mot mot Arsenal. City og også Liverpool, men at laget som var i dårligst form i ligaen skulle valse over oss etter alle kunstens regler er skremmende. Og det er igjen slik jeg har sagt gang på gang her inne. Alle kamper vil være helt åpne med ETH, uansett hvilket nivå vi møter, fordi vi er så åpne at alle får uendelig mange sjanser på oss, så spørs det bare hvem som har dagen.

Personlig mener jeg det er feil å skylde på at vi har for dårlige ballspillere. Dette går på treneren og hans taktikk.
post liked by: Pwint, messilingard, selje, RedTrafford, Pancho P, Pink Final, Rød Pølse, Blodfink, Ryder
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2600
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13519
Liker mottatt: 8733

Ansiktsuttrykket til Thomas Frank på 0-1 var eigentleg høgdepunktet i kveld. Elles var vi nest best på alt, ikkje minst sjansesløsing.
post liked by: Rød Pølse, messilingard, RedTrafford, red, Jan Erik, 28FPellistri, Pink Final, Blodfink, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3963
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17371
Liker mottatt: 11091

Ble plutselig ikke optimist lenger med tanke på FA cup semi mot ‘lille’ Coventry.
Ingen lag kan bli for små lenger, har denne gjengen akkurat vist oss.
post liked by: Pancho P, Jan Erik, Rød Pølse, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8824

Så fort forsvant godfølelsen som har vært der helt siden liverpool kampen. Jeg forventer ikke å vinne alle kamper, men jeg forventer at vi prøver. At spillerne gir det de har, og virkelig prøver. Her føltes det ikke slik. Det var igjen noe tafatt over dem, som om de egentlig bare ventet på å komme seg hjem. Det er disse kampene som får meg til å tvile på Erik ten Hag, og det begynner å bli mange av dem.

Det som er trist er at det var også slike kamper som fikk meg til å tvile på Ole Gunnar og okay, Mourinho var det mye rart med, men han også, og Van Gaal. Ingen av managerne etter sir Alex har klart å få bort disse kampene her. Hva er det med United som gjør at de ikke kan spille som Tottenham? Eller Villa? Eller andre lag som ligger rundt dem på tabellen.

Når jeg tenker meg om, så vet jeg faktisk ikke om et eneste annet "topplag" som har sånne kamper som dette. De taper, javisst, men de taper på tross av innsats og forsøk. De kan bli utspilt av et bedre lag, men de prøver. Vi taper på tafatthet. Tafatte United.

Jeg ser ikke noen god løsning på dette. Tipper vi hadde hatt samme problem med en annen manager. Kanskje med unntak av Pep, eller Klopp.
post liked by: Pancho P, Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply