(PL) Brentford - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23402
Liker mottatt: 19387

Angående ballspillere, det har vi nok, men jeg synes de glipper i valgene de tar litt ofte. De velger den dårligste løsningen liksom.

Et annet stort problem er jo selvfølgelig at det mangler samhandling som mange nevner.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Pwint, Jan Erik
LUHG!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2513
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7798
Liker mottatt: 8199

@Pwint, veldig enig i veldig mye. Men andre lag har også sånne kamper. Spurs er jo kjent for dette. Det har gått utover Mou, Conte, Nuno og andre. Arsenal før de fikk skikk på ting osv. Chelsea nå f eks, om vi regner de som et topplag.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Pancho P, Belfastboy, Rød Pølse, Pwint
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4447
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2885
Liker mottatt: 9497

Er liten tvil om at det må flere endringer til her. Kan begynne med spillere som bør forsvinne. AWB, Lindelöf, Maguire, Varane, Evans, Malacia, McTominay, Casemiro, Amrabat, Eriksen, Rashford, Pellistri, Antony, Amad og Martial kan alle forsvinne uten at jeg egentlig blir veldig lei meg. Selvfølgelig ikke alle på likt, men i mine øyne så vil ingen av disse forsvare en plass i en eneste startellever blant topp 6, da bør de heller ikke være aktuelle for oss.

Deretter så bør man nevne at ten Hag ikke evner å få til noe struktur i dette laget. Enten så forstår ikke spillerne ten Hags sine instrukser, eller så gir de faen eller så er ten Hag så skremmende svak taktisk at han ikke forstår grunnleggende defensiv struktur. Spiller egentlig ikke så stor rolle hva problemet er, for det er uansett ten Hag sitt ansvar å fikse dette.
post liked by: Pancho P, Jan Erik, 10Hag, Blodfink, RedTrafford, Rød Pølse, Tringe, Ryder
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Jan Erik
Posts: 2513
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7798
Liker mottatt: 8199

Bra intervju med Frank nå på Viaplay. Blir spennende å høre ten Hag...om han sier det som det er, eller prøver å vri på ting.

Edit: var vel litt både og fra ten Hag...om jeg er snill...
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, Andtho01
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2092
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9272
Liker mottatt: 8519

Vi sliter så jævlig mot presumptivt svakere motstand. De ligger i balanse og vi presser høyt med et lavtliggende forsvar. Så kan de slå over første pressledd og sende to-tre mann i full fart mot våre ryggende forsvarsspillere. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger vi har sett det samme denne sesongen. Hva faen er det vi egentlig prøver på?

Håper det er noe jeg ikke klarer å se, og at de nye gutta i ledelsen har en plan. Nå skal jeg drikke brun sprit og prøve å glemme dette makkverket. Blir det slik neste sesong skal jeg sende regning til United for levertransplantasjon.
post liked by: 28FPellistri, Andtho01, Jan Erik, RedTrafford, Pwint, Blodfink, Ryder, Pancho P
Football, bloody hell!

28FPellistri
Posts: 460
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1592

Første punkt på arket til Ineos, bør være "FÅ UT MANAGEREN".

Nå tror jeg jo ikke det skjer med det første, jeg tror det skjer når alle andre er på plass, så det skjer i løpet av sommeren, det er jeg rimelig sikker på.

Kan aldri se for meg at de er imponert over det de ser fra treneren både før, under og etter kampene.
post liked by: Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

31 skudd i mot, ca 3 xg imot og 85 touch av brentford i vår boks (mest i pl sammenheng uansett lag på 5 år).
Dette var rett og slett stygt.
post liked by: 28FPellistri, Rød Pølse, RedTrafford, Pwint, Blodfink, Pancho P
User avatar

10Hag
Posts: 1513
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3631
Liker mottatt: 4933

Ten Hag er jo helt i drømmeland når han sier:

"Our performances have been consistent" (Og med det mener han consistently good)

Han skjønner jo tydeligvis ikke forskjellen på performance og results.
Og på toppen av det hele, verken resultater eller performances har vært consistent.
Eller jo, performances har vært consistently bad. Men resultatene har variert, fra bra til dårlig.
Men det er performances som dikterer resultat på lang sikt. Det er ikke bærekraftig å vinne mye over lang tid om man heller ikke spiller bra, og er avhengige av krigermål på overtid for å vinne.

Sigrid i Viaplay-studio: "Dette er Brentford. Et lag som vanligvis kontrer! Og de spiller tidvis United i senk."
post liked by: RedTrafford, Pwint, Rød Pølse, Jan Erik, 28FPellistri, Blodfink, Ryder, Pancho P
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2945
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13694
Liker mottatt: 8797

Jan Erik wrote: 30 Mar 2024, 23:21 @Pwint, veldig enig i veldig mye. Men andre lag har også sånne kamper. Spurs er jo kjent for dette. Det har gått utover Mou, Conte, Nuno og andre. Arsenal før de fikk skikk på ting osv. Chelsea nå f eks, om vi regner de som et topplag.
Ja, jeg setter det litt på spissen. Også enig i at de har hatt det, men denne sesongen har Spurs sett ut som rabiate pittbuller i de kampene jeg har sett. Det er det jeg ønsker meg fra United også. Jeg mener vi har bedre spillere enn dem, men de spiller ikke bedre enn dem. Om det gir mening.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

United tar ledelsen imot spilletsgang på en elendig dag etter tafatt innsats.

Fikk en god følelse av at Mount kom til å evt være avgjørende om seier skulle komme. Det blir han jo på sett og vis ved å sørge for 1 poeng som kan bli veldig viktig når det telles opp til slutt.
Urovekkende at de virket såpass tafatte men de har slitt med Brentford opp til flere ganger så imot all fornuft så velger jeg å være litt optimist.

Det som er urovekkende er at de scorer lite samt sliter egentlig i nesten alle ledd. Midtbanen er for svak, for dårlig på kant og spissplass selv om Højlund har levert så trengs det flere spisser. Forsvaret har vært et kapittel for seg selv denne sesongen.

Tullete å spille private landskamper midt i en PL sesong. Har en følelse av at det droppes en del poeng i innspurten for alle involvert i topp 4-5 kampen. Vi får bare håpe at de andre lagene avgir poeng både borte og hjemme ofte nok til at luken kan lukkes.
Det ser ikke helt lyst ut men jeg har troen enn så lenge.
post liked by: 28FPellistri, Blodfink, Rød Pølse
User avatar

Andtho01
Posts: 1160
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3608
Liker mottatt: 3748

Her må eg si med enig med Frank hvordan i helvete vant ikke Brentford denne kampen.
post liked by: 28FPellistri, Jan Erik, Blodfink, RedTrafford, Rød Pølse
User avatar

Jan Erik
Posts: 2513
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7798
Liker mottatt: 8199

@Pwint, jeg skjønner godt hva du mener. Spurs har stort sett vært bra denne sesongen, med et par unntak. Litt som oss i fjor, innsatsmessig. Om Postecoglou IKKE får CL denne sesongen, ser jeg ikke bort I fra at Spurs-spillerne legger ned våpnene og sender ham på dør neste sesong. De har noen sånne typer. Men det spiller ingen rolle, det er United som er viktig. Og vi er jevnt over middelmådige på alle måter. Det er ikke godt nok.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, Pwint, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23402
Liker mottatt: 19387

28FPellistri wrote: 30 Mar 2024, 23:34 Første punkt på arket til Ineos, bør være "FÅ UT MANAGEREN".
6.plass og tap mot Coventry vil nok få fortgang i sakene :yikes:
post liked by: Andtho01, 28FPellistri, RedTrafford, Pwint
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14652
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23402
Liker mottatt: 19387

Det er litt rart at vi står med 7-1-2 siste 10 matcher. (alle turneringer)
Det føles ikke sånn i kveld liksom, har det virkelig skjedd på en måte :hah:
post liked by: RedTrafford, Pwint
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3959
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17347
Liker mottatt: 11080

Jaja, så var unitedpåskeharen en jevla kødd denne påsken.

5 dager til Chelsea borte. Da er det ikke mange dagene til å få spillerne til våkne.
Chelsea har spilt ganske bra til tider, selv med dårligere resultater enn oss.
Spiller vi som idag kan det bli stygt.
Tror det er urealistisk å spille to slike kamper på rad, selv med vilje.
post liked by: Pwint, Blodfink
Post Reply