(FA) Manchester United - Liverpool

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4879

Hvis du klarer kunststykket å jinxe den @RedTrafford, så bør du nesten bannlyses til karantene i 3 mnd - minst! 😬
post liked by: RedTrafford, Pwint, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17234
Liker mottatt: 11012

Hehe ja. Da hadde jeg lagt opp på alle fronter😀
Men som sagt , er følelsen meget god😀
post liked by: 10Hag, Pwint, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2897
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13479
Liker mottatt: 8636

Bare vent. Skal bare se det kommer en curveball på grunn av jinxen. United trekkes 40 poeng for ... å være United?
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Blodfink, Spirograf1
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8345

Enjoy 😂

post liked by: Andtho01, Tringe, King Eric, Jan Erik, Belfastboy, Pink Final, RedTrafford, messilingard, Ryder, Pwint, Blodfink, Pangaea, Spirograf1
Football, bloody hell!
User avatar

King Eric
Posts: 59
Joined: 04 Dec 2023, 19:08
Liker gitt: 72
Liker mottatt: 363

Sånn på tampen. Jeg har sett noen videoer av hvordan det eksploderer på tribunen når seiersmålet går inn. Garantert noen småskader på mange i dag:-)
Jeg håper virkelig alle her inne får oppleve noe slikt "live" enten det er hjemme eller borte. Den rusen er bare helt magisk og få ting gir like mye adrenalin. Verden forsvinner.
Har vært heldig å få oppleve det noen ganger selv og det og det finnes ikke noe bedre! Punktum!
https://x.com/EmiratesFACup/status/1769 ... 07772?s=20
post liked by: Pink Final, Belfastboy, RedTrafford, Ryder, Pwint, Rød Pølse, Pangaea
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13375
Liker mottatt: 5122

Fantastisk oppsummering, @Rød Pølse :perf:

Tror faktisk det var noen som ikke synes det var så bra at vi slo ut Liverpool i går.
Da tenker jeg på noen som på død og liv vil at EtH skal få sparken etter at sesongen er over.
Og etter seieren gjør at at det er godt mulig at han er vår manager når sesongen 24/25 sparkes i gang en gang ut i august måned.
Sett både kommentarer og reaksjoner som tyder på en smule bitterhet hos enkelte.
post liked by: Pink Final, King Eric, Pwint, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7605
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27247
Liker mottatt: 17766

Mye fine poster her nå 👏.
Digger at Erik ten Hag begynner å sette skapet på plass.
Gikk ut å skrøt av mentaliten til spillerne våre.
Og sier han ikke forstår kritikken mot dem.
Tar også et oppgjør med dommer/VAR i fra Arsenal matchen tidligere i sesongen 👏.

Og helt utrolige scener fra Old Trafford.
Episk å slå dem ut helt på tampen av matchen.
post liked by: Belfastboy, King Eric, Jan Erik, Andtho01, Pwint, Rød Pølse, RedTrafford, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2897
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13479
Liker mottatt: 8636

Rød Pølse wrote: 18 Mar 2024, 19:23 Enjoy 😂

Magisk! 😂
post liked by: Rød Pølse, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8345

Belfastboy wrote: 18 Mar 2024, 19:56 Tror faktisk det var noen som ikke synes det var så bra at vi slo ut Liverpool i går.
Da tenker jeg på noen som på død og liv vil at EtH skal få sparken etter at sesongen er over.
Det tror jeg du har rett i, @Belfastboy. Det sier mer om deler av fanskaren enn det gjør om manageren. Har også sett en del slakt av Rashford etter DEN seieren mot Liverpool 🙈
post liked by: Pwint, Pink Final, Andtho01, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2897
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13479
Liker mottatt: 8636

Noen ganger så føles fotball ganske tungt og jeg lurer jeg litt på hvorfor jeg vil meg så vondt. Og så kommer kamper som dette og minner meg på hvorfor. Har vært i strålende humør i hele dag og kommer nok til å være det en god stund. I går føltes det som United. Altså virkelig United.

Og når det kommer til de som ønsker at vi skal spille dårlig sånn at vi får ny manager: På UNO podden snakket de om Erik som så det som gikk galt, forsøkte å korrigere og tok sjanser. Det er mulig jeg har vært for streng mot ham. Det er godt mulig han ser alt og forsøker å korrigere, men at noen av våre nest beste (og tredje, fjerde, femte og sjette beste) spillere ikke responderer som han vil.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Andtho01, Rød Pølse, Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4879

Synes det blir ofte her at det snakkes ned andre United-fans, hovedsakelig fordi de ikke ser likt på ting som andre. Ikke noen spesifikt nødvendigvis, men generelt. Skjønner ikke mentaliteten bak det, men det kommer vel forhåpentligvis fra et godt sted i bunn?

Virker litt elitistisk, for å være ærlig. Litt sånn gatekeeping rundt det å være ekte supporter. Man kan da umulig være noe ekte supporter om man ikke elsker Rashford, eller ønsker en annen manager, eller ikke reagerer som jeg gjør etter kamp... I den duren.

Merkelig holdning mtp medsupportere, men for all del, kjør på. Skal ikke krangle med noen 😄
post liked by: Blodfink
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8345

Jeg innrømmer glatt at jeg syns deler av Uniteds fanskare er ganske håpløse. Særlig på sosiale medier. Skjønner ikke hvorfor enkelte finner glede og/eller mening i å slakte enkeltspillere etter en sånn lagseier.

Betyr det at jeg mener at jeg er en bedre supporter? På ingen måte. Syns jeg det er et merkelig fokus etter en klassiker mot våre erkerivaler? You better believe it!

Litt artig at de ivrigste kritikerne ofte er de mest hårsåre. Som Brent Di Cesare aka Mark Goldbridge 😆
post liked by: Pink Final, Belfastboy, King Eric, Pwint
Football, bloody hell!
User avatar

Ryder
Posts: 4696
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2622
Liker mottatt: 10677

Mange komplette idioter på SoMe ja, blitt altfor vanlig og enkelt å skaffe seg et «navn» og følgerskarer på å være ensidig provokativ.

Samtidig skjønner jeg ikke helt hva disse folkene har med «oss» å gjøre, kjenner overhodet ikke igjen den tonen her inne. Om man vi lage en tråd der man vil henge ut og le av eller rase over de verste undermålerne på sosiale medier, så er det fritt fram for det. Men er enig i at det ikke trenger å krype inn i våre diskusjoner i form av mistenkeliggjøring og pissekonkurranser.
post liked by: Pwint, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7605
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27247
Liker mottatt: 17766

Synes laget vårt og spillerne våre for ofte snakkes ned.
Merkelig holdning synes jeg.
Helt på sin plass å hylle laget, manager og spillerne etter en slik seier vi tok i går.
post liked by: Belfastboy, King Eric, Rød Pølse, Andtho01, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ryder
Posts: 4696
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2622
Liker mottatt: 10677

Jeg skjønner heller ikke behovet å være negativ etter akkurat en sånn kamp - like lite som jeg skjønner behovet for å henge seg opp i den ene prosenten av fanbasen som er det.
post liked by: Pwint, Blodfink
Post Reply