(PL) Manchester United - Everton

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Andtho01
Posts: 1139
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3525
Liker mottatt: 3658

Godt med seier idag. Garnacho banes beste men vi mp begynne å spille mye bedre. Neste kamp er mot Møkkapool.
post liked by: Rød Pølse, MektigeTHOR, Pwint, Belfastboy, Pink Final, RedTrafford
User avatar

Spirograf1
Posts: 110
Joined: 02 Dec 2023, 22:25
Liker gitt: 829
Liker mottatt: 461

Tre positive:
  • 3 poeng
  • Garnacho 🤩
  • Holder nullen
post liked by: Rød Pølse, MektigeTHOR, Pwint, Belfastboy, Pink Final, RedTrafford

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

Soleklar straffe for felling av Rashford. Desverre bitte litt offside. Men om de hadde fikset offside regler så de passer samt går hånd i hånd med bruk av VAR ville nok det målet blitt stående.

Enn så lenge så ødelegger både VAR samt offside regelen god offensiv fotball. United kunne fort ha fått 4 straffer i dag. Det er spinnvillt når man tar i betraktning at klubben sliter med så mye skader samt 0 + mål osv.
Last edited by MektigeTHOR on 09 Mar 2024, 15:29, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Pink Final, RedTrafford
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Seier og «clean sheet». Garnacho fortsetter å være vår største trussel, i hvert fall så lenge Højlund er ute. Onana solid igjen 💪 Har bestilt hjertestarter til Liverpool kommer på besøk i FA-cupen 😱
post liked by: Andtho01, Ryder, Pwint, Belfastboy, Jan Erik, Pink Final, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

RedTrafford wrote: 05 Mar 2024, 20:36 Har ikke så høye forventninger til denne kampen heller.
Regner med at Everton har mest ball og ser ut som et lag som har en plan i det minste.

Tenker også at det heller ikke er umulig at vi får en reprise av forrige møte, at det er tilfeldigheter som avgjør.
Tenker at jeg traff bra på den jeg :-|

Så kampen, men drev med mye annet i tillegg :D

Digg med tre poeng i det minste. Og holder nullen da.
Og da orker jeg ikke å kritisere eller noe, er litt resignert fra før av :-|
post liked by: Rød Pølse, Ryder, Pwint, Jan Erik, Pink Final, Spirograf1
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

I dag må jeg ærlig innrømme at jeg kjedet meg mye under kampen. Trist at det skal være sånn.
post liked by: Jan Erik, 10Hag, Spirograf1, RedTrafford, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2497
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7742
Liker mottatt: 8125

Ja, @Pwint, tre poeng...satt og tenkte litt mot slutten av kampen på det. Vi har tatt 6p mot Everton, Wolves og Luton for den del uten å egentlig imponere noen som helst...
Last edited by Jan Erik on 09 Mar 2024, 16:02, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, 10Hag, Spirograf1, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Ja, enig @Jan Erik. Begynner å bli en stund siden jeg har blitt imponert av laget.
post liked by: Jan Erik, 10Hag, RedTrafford, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2497
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7742
Liker mottatt: 8125

@Rød Pølse, ja, Liverpool...er fristende å spørre...hvor mye tror du (dere?) vi taper i den kampen? De scorer jo jevnt over godt med mål, og vi har jo en tendens til å slippe lag litt lett til...
post liked by: Pwint, 10Hag, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17827

Garnacho har blitt Everton’s nemesis ❤️.
Litt som Whiteside ❤️ var mot deres lillebror Liverpool på 80 tallet.
Herlig å se Garnacho få Everton gutta ut av balanse.
De falt som fluer og Mykolenko var vel oftere i ballkontakt med hender enn føtter i dag.
Ta med tidenes vakreste PL scoring på Goodison sist fra Garnacho - Everton må være hans drømmemotstander.

Neste helg tar vi de små scouserne og sender dem ut av FA cupen.
post liked by: Andtho01, Pwint, MektigeTHOR, Ryder, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford, Spirograf1
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

Jan Erik wrote: 09 Mar 2024, 15:57 Ja, @Pwint, tre poeng...satt og tenkte litt mot slutten av kampen på det. Vi har tatt 6p mot Everton, Wolves og Luton for den del uten å egentlig imponere noen som helst...
Spillere med United i blodet har blitt erstattet uten å få noe særlig igjen i åresvis etter at Gill og Ferguson ga seg.
Manager etter manager har tynnet ut i rekkene uten å få fullføre en plan de hadde.

Sånn sett så sitter vi alle å bedømmer Ten Hag og dagens lappeteppe av en stall i en av de vanskeligste sesonger siden de to nevnte ga seg. Vi har fortsatt ungdom og spillere med United i blodet i stallen men absolutt alt på banen blir jo betraktet av de samme øyne samt prossessert av de samme hjerner som har opplevd mye høyere kvalitet enn hva vi nå ser.

Ser man mot fremtiden så er det godt at ny sportsligledelse snart er på plass samt at de ser ut til å fokusere på ny stadion samt satsing på unge talenter fremfor å fortsette jakten på dyre midlertidige quick fix løsninger.

Jeg tror oppriktig at selv med unge lag de neste sesongene at vi får mer kvalitet enn vi har denne sesongen. Jeg kan selvfølgelig ta feil men jeg har på følelsen at bunnpunktet snart er nådd. Tror det burde gå oppover samt stabilisere seg før det muligens igjen tar helt av i fremtiden. Tenker ikke først og fremst på denne sesongen selv om jeg fortsatt tror topp 4 samt Fa Cup tittel er innenfor rekkevidde.

Vi fikk i det minste 3 poeng i dag da. Mål og en 🍩. 🙈 Målforskjell er igjen nøytral kontra negativ. 😅

Håper på uavgjort mellom Aston Villa og Tottenham i morgen evt seier for Tottenham. Får jeg det første så er ingen fornøyd med 2 bortkasta poeng. Da kniper United litt innpå i det minste.
post liked by: Pwint
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

Er det verdt å lese gjennom tråden her folkens? :-|

Alltids hyggelig å gi noen likes i øst og vest da :D
post liked by: 10Hag, MektigeTHOR, Pink Final, Pwint
User avatar

Jan Erik
Posts: 2497
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7742
Liker mottatt: 8125

@RedTrafford, rolig og fin tråd i dag...virker som folk pusler med andre innimellom...😄
post liked by: MektigeTHOR, RedTrafford, Pink Final, Pwint

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

Pink Final wrote: 09 Mar 2024, 16:16 Garnacho har blitt Everton’s nemesis ❤️.
Litt som Whiteside ❤️ var mot deres lillebror Liverpool på 80 tallet.
Herlig å se Garnacho få Everton gutta ut av balanse.
De falt som fluer og Mykolenko var vel oftere i ballkontakt med hender enn føtter i dag.
Ta med tidenes vakreste PL scoring på Goodison sist fra Garnacho - Everton må være hans drømmemotstander.

Neste helg tar vi de små scouserne og sender dem ut av FA cupen.
Selvfølgelig poster jeg mitt svar til @Jan Erik så ser jeg dette innlegget etterpå. Vel vel sånn går no dagene når man ikke er vandt til å lese alle innlegg fortløpende før man poster. Bruker fortsatt mobil til alt av innlegg. Er nok lettere på pc men den brukes generelt bare til å spille av kampene hvor bildet vises på TV via hdmi kabel. 🤷🏻‍♂️

I dag er jeg fornøyd med å i alle fall noenlunde klare å puste under kamp, det gikk jo ganske greit etter 1-0 så 2-0.
Jeg sa til kona at jeg tar gjerne mer av dette fremover. Altså at det går ann å puste samt slappe litt av under kamp, ikke mangel på scoring ifra åpent spill ei heller zzz fotball jeg ønsker mest mulig av men vinner United kampen tar jeg faktisk hva som helst, dessverre.

Jeg har blitt grå i håret før jeg fyller 40 år, mon tro hvorfor det har skjedd gitt! 👀
post liked by: Pink Final, Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

Ettersom jeg så kampen med et øye, så stemmer det jeg så med det som skrives her.
Trodde heller ikke at United storspilte i de øyeblikkene jeg ikke så :hah:

Ja, hva skal man si, ønsker Ten Hag seg vekk tro. Mye mer lønnsomt å få sparken enn å trekke seg.
Er jo ikke et snev av forbedringer i det hele tatt uansett motstander.

Begynner å tvile på prosjektet jeg også nå.
Tross mange spillerkjøp og managere så er vi på stedet null i beste fall.

Må nok ha ny tropp, manager og ny stadio.
Må ansette nye folk i kiosken også for å være sikker :hah:
post liked by: Pwint, Jan Erik, 10Hag, Rød Pølse
Post Reply