(FA) Nottingham Forrest - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Andtho01
Posts: 1109
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3427
Liker mottatt: 3589

Pwint wrote: 28 Feb 2024, 22:44 Okay, Hvordan er det der IKKE rødt, mens casemiro som hadde en mye mildere variant røk rett ut???
Det er fordi dommerne og var har egene regler for alle laga mens vi har helt andre regeler...
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Pink Final, Belfastboy, Jan Erik, MektigeTHOR

M.r. Brownstone
Posts: 87
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 349
Liker mottatt: 440

Jan Erik wrote: 28 Feb 2024, 22:41 RØDT! RØDT! RØDT! FOR FAAAEN!

Når det der ikke tas, så er det faen meg ikke rart at dommerne får så inni helvete med dritt slengt i trynet.
Er det noe rart man blir håpløst oppgitt over dømminga. Casemiro fik rødt Forest slipper unna for samme forseelse. Når man tar med Gibbs White trippelnedsparking og klaging på dommer i forrige møte.
Men vi vant en sliteseier.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pwint, Andtho01, Pink Final, Belfastboy
User avatar

Spirograf1
Posts: 107
Joined: 02 Dec 2023, 22:25
Liker gitt: 810
Liker mottatt: 449

Jeg fatter ikke at det går an å implementere et system på en så dårlig måte som VAR har blitt i England. Det har, utrolig nok, skapt mer usikkerhet og uforståelige dommeravgjørelser.
post liked by: Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Jan Erik, MektigeTHOR
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9446

Hadde de fulgt standarden de satte med Casemiro så skulle dette vært rødt. Jeg mener denne er verre enn Casemiro sin den gang da. Samtidig så mente jeg at det var feilaktig rødt på Casemiro den gang da så skal stå inne for den og mene at det ikke er noe krise at Felipe ikke blir tatt. Husker godt hvem som forsvarte dommeren tilbake i fjor, og jeg har vel ingenting mer å si enn at jeg soleklart rett den gang da (som vanlig).

Ellers så er dette en grei kamp. Vi sliter med å stille med 11 spillere gamle nok til å kjøre bil og karrer oss videre. Fint å slippe ekstraomganger.
post liked by: Pink Final, Pwint, Spirograf1, Rød Pølse, Jan Erik, 28FPellistri
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Spirograf1
Posts: 107
Joined: 02 Dec 2023, 22:25
Liker gitt: 810
Liker mottatt: 449

3 positive:
  • Videre 🥳
  • Holder nullen
  • Beste bortefansen!
post liked by: Pwint, Andtho01, Pink Final, messilingard, Rød Pølse, Jan Erik, 28FPellistri, MektigeTHOR, RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

Sovna på sofaen gitt, men både jeg og United våkna i tide, så da gikk det jo bra til slutt😀👍
post liked by: Spirograf1, Pink Final, Pwint, messilingard, Rød Pølse, Jan Erik, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19270

RedTrafford wrote: 28 Feb 2024, 22:51 Sovna på sofaen gitt,
Hadde noe små power-naps selv her
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

King Eric
Posts: 59
Joined: 04 Dec 2023, 19:08
Liker gitt: 76
Liker mottatt: 363

3 positive ting:
Deilig sliteseier
Herlig moral i laget
Bortefansen:-)
post liked by: Pink Final, 28FPellistri, Rød Pølse, MektigeTHOR, Jan Erik

Beta 2.0
Posts: 322
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 105
Liker mottatt: 822

Slitekamp, men det er ikke så rart når man ser på startoppstillingen, i hvert fall bak i banen. Jevn kamp, men jeg synes vi skapte de største sjansene selv om Forest kom seg til en del skudd fra rundt 16-meteren. Fortjent sånn sett.
post liked by: Rød Pølse, MektigeTHOR, Jan Erik, Pink Final

MektigeTHOR
Posts: 479
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 837
Liker mottatt: 1301

Pwint wrote: 28 Feb 2024, 22:44 Okay, Hvordan er det der IKKE rødt, mens casemiro som hadde en mye mildere variant røk rett ut???
Dette har vi allerede dekket
ETTERTRYKKELIG! 👀🙈

Takk og lov fikk vi det første og eneste målet.

Cup er cup, stilpoeng deles ikke ut.
Vi er videre samt har hjemmekamp i neste runde.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Buchan, Pwint
User avatar

Ryder
Posts: 4697
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2624
Liker mottatt: 10680

28FPellistri wrote: 28 Feb 2024, 22:19 Elanga klart bedre enn våre offensive. Fortsatt ganske hårreisende at vi solgte han.
Nei.

Hans ene ekstremferdighet er fart, ellers mangler det mye, noe vi også ser i dag. Greit at han matcher våre på deres verste, men Elanga ville heller ikke vært god nok for et lag som skal bli topp 3 i stedet for topp 10.

Greit å selge, og en type salg vi bør ha flere av: Ganske gode spillere som aldri kommer til å nå absolutt toppnivå, men som vi kan få greit betalt for. Elanga kommer aldri til å spille fast for en CL-klubb, det føler jeg meg rimelig sikker på.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Buchan, Andtho01, Pwint
User avatar

10Hag
Posts: 1499
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3609
Liker mottatt: 4882

3 (+2) positive:
Onana
Dalot
Antony
Amrabat (2. omg på midtbanen)
Bortefansen

Synes Onana og Dalot er skikkelig gode i kveld. De har begge vært stabilt gode over en grei periode nå. Dalot er nok årets spiller for min del, med Mainoo på en enorm andreplass.

Amrabat skal selvfølgelig ikke spille venstreback. På midtbanen synes jeg han var vår desidert beste mann. Gir oss ballkontroll og frekvens, samt positive offensive bidrag. Synes han burde spilt mer på midtbanen denne sesongen.

Og Antony - tross sine frustrerende begrensninger - viser at han er vår mest hardtarbeidende offensive spiller. Synes og han behandler ballen fornuftig mtp pasninger. Tror han starter mot City.

Ikke si så mye å si om kampen ellers, som ikke allerede er sagt. Mye bedre enn mot Fulham, og ca. det samme variable nivået vi er vant med nå.
post liked by: Jan Erik, Lingard, Pwint, Blodfink
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2917

Helt, helt utrolig at ikke Felipe fikk rødt kort for kvelertaket på Bruno.
Overhodet ingen stor kamp, men vi evnet i alle fall å skape noen sjanser. McTominay burde ha sendt oss i ledelsen tidlig i kampen og da kunne det fort blitt en fin seier.
10Hag wrote: 29 Feb 2024, 01:05 3 (+2) positive:
Støttes!
Onana trygg og god, måtte det fortsette. Greit om han stenger igjen buret på søndag også. Han fikk en del å gjøre i dag og verre blir det på søndag, men da mot spillere med bedre avslutningsferdigheter.

Dalot med nok en positiv kamp. Det har vært få lyspunkter denne sesongen, men portugiseren har vært ett av dem. Flere gode offensive bidrag og en kriger, litt som McTominay. De blør for drakta, som man sier.

Antony jobber og sliter ræva av seg og starter nok mot City, som du sier. Han bør i alle fall det. Det er litt synd at han ikke får til mer offensivt, men så fort det kommer bevegelser rundt han, så klarer han seg som regel greit. 1 mot 1 i nærheten av 16-meteren kan han være farlig, men 1 mot 1 langt fra mål så kommer det en støttepasning 10 av 10 ganger. Han har hatt en trasig United-karriere så langt, men man kan undre seg over hvordan han ville prestert i et ordentlig system som i City eller Arsenal.
Han kunne (og burde nok også) sendt oss i ledelsen tidlig i kampen.

Han har utvilsomt kvaliteter, men det går mot et salg i sommer, vil jeg tro.
post liked by: 10Hag
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2903
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13505
Liker mottatt: 8675

Syns vi klarte oss greit i går. Forhåpentligvis er Højlund tilbake til kampen mot lfc. Da kan alt skje.
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

28FPellistri
Posts: 446
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 468
Liker mottatt: 1565

Ryder wrote: 28 Feb 2024, 23:27
28FPellistri wrote: 28 Feb 2024, 22:19 Elanga klart bedre enn våre offensive. Fortsatt ganske hårreisende at vi solgte han.
Nei.

Hans ene ekstremferdighet er fart, ellers mangler det mye, noe vi også ser i dag. Greit at han matcher våre på deres verste, men Elanga ville heller ikke vært god nok for et lag som skal bli topp 3 i stedet for topp 10.

Greit å selge, og en type salg vi bør ha flere av: Ganske gode spillere som aldri kommer til å nå absolutt toppnivå, men som vi kan få greit betalt for. Elanga kommer aldri til å spille fast for en CL-klubb, det føler jeg meg rimelig sikker på.
Fart og teknikk som overgår de vi har med unntak av Garnacho som matcher det på sitt beste. Dro seg ganske lett forbi våre back flere ganger med tofotsfinter i høyt tempo. Litt overivrig til tider i avslutningsøyeblikket, sikkert veldig ivrig etter å vise at United tok feil om han, men så kan man jo alltids argumentere på om noen av våre vinger også er god og stabil nok til å spille fast på en CL-klubb. Vi solgte han for 17,5 mill Euro. Kupp for en hver klubb å få en så god spiller til den prisen. I tillegg en landslagsspiller.

Har også prestert langt bedre enn våre vinger i årets sesong. 5 mål og 7 målgivende bare i ligaen og det for et av de dårligste lagene i ligaen. Hadde det ikke vært for at han er ex-United så ville sikkert mange ment at vi burde kjøpt han, men siden han er eget produkt så er han automatisk middelmådig og vil aldri bli det helt store. Kan Leroy Sane o.l spille fast på Bayern så kan nok Elanga også en dag med rett utvikling og få skader.

Min påståand er at Elanga er et langt større talent enn Antony som vi betalte nesten en milliard for og som vi sikkert må ta et tap på alt fra 5-700 mill på.

Uansett deilig å komme seg videre, selv om denne kampen også oppsummerer United under ETH svært godt. Kampen er totalt kaos og kan tippe begge veier. Det er overhode 0 kontroll, og det er bare 100% tilfeldig at man vinner.
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
Post Reply