(FA) Nottingham Forrest - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Ryder
Posts: 4696
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2622
Liker mottatt: 10677

Det er godt mulig han er bedre enn Antony, men det blir en helt annen diskusjon. Vil påstå at ingen av dem er gode nok for et lag som har ambisjoner om å nå toppen. Hadde også foretrukket å få 25-30 mill for ham i stedet for 17, men det er uansett mer enn for de fleste akademiproduktene vi selger.

Han fikk mange sjanser, spesielt under Rangnick. Han spilte helt ok i den perioden, men mest på grunn av at han viste en innstilling, løpskraft og løpsvillighet som var mangelvare ellers i den perioden. Teknisk syntes jeg det var klare mangler, der var for eksempel Garnacho noen hakk over.

For all del, god fotballspiller, men personlig mener jeg vi må lære oss å gi slipp på "nesten-spillere". Kanskje kan vi også lære oss å tyne ut noen flere millioner når vi selger dem.
post liked by: Pwint, red
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19253

10Hag wrote: 29 Feb 2024, 01:05 Amrabat skal selvfølgelig ikke spille venstreback. På midtbanen synes jeg han var vår desidert beste mann. Gir oss ballkontroll og frekvens, samt positive offensive bidrag. Synes han burde spilt mer på midtbanen denne sesongen.
Den skriver jeg under på, tenkte det samme.
post liked by: Pwint, Buchan, 10Hag
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4696
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2622
Liker mottatt: 10677

Enig, Amrabat var god så snart han bevegde seg inn sentralt der han hører hjemme. To (!) feilpasninger hele kampen, de var riktignok stygge, men er trygg, god og konstruktiv.

Så kan han ikke spille DM alene, men det kan strengt tatt heller ikke Casemiro anno 2024, neppe heller Mainoo. Det blir for seigt. Men en dobbel pivot med to av de tre vil jeg gjerne se framover.
post liked by: Buchan, Pink Final, Pwint, Belfastboy, red, Rød Pølse, Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2040
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7547
Liker mottatt: 4313

United skal nå spille sin 48 kvartfinale i verdens eldste fotballturnering, noe som er rekord for et lag.
Stolt av å være supporter av et lag med en slik historie.
post liked by: Pink Final, Ryder, Pwint, Belfastboy, Rød Pølse, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7603
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27242
Liker mottatt: 17761

Ja vi har god grunn til å være stolte av klubben vår @Buchan.
Hele 42 av de 48 QF har kommet etter ww2.
Vi har vært Englands klart beste klubb de siste 80 år.
Både i FA cupen og i ligaen.
post liked by: Buchan, Belfastboy, Andtho01, Pwint, 28FPellistri, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13464
Liker mottatt: 8635

Fantastisk historie ja. Og med nytt eierskap og bedre ledelse m.m. så tror jeg vi kan komme tilbake til toppen. Spesielt om sjr kan få Glazers helt ut.
post liked by: Buchan, Andtho01, Pink Final, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

28FPellistri
Posts: 446
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 468
Liker mottatt: 1565

Ryder wrote: 29 Feb 2024, 09:33 Det er godt mulig han er bedre enn Antony, men det blir en helt annen diskusjon. Vil påstå at ingen av dem er gode nok for et lag som har ambisjoner om å nå toppen. Hadde også foretrukket å få 25-30 mill for ham i stedet for 17, men det er uansett mer enn for de fleste akademiproduktene vi selger.

Han fikk mange sjanser, spesielt under Rangnick. Han spilte helt ok i den perioden, men mest på grunn av at han viste en innstilling, løpskraft og løpsvillighet som var mangelvare ellers i den perioden. Teknisk syntes jeg det var klare mangler, der var for eksempel Garnacho noen hakk over.

For all del, god fotballspiller, men personlig mener jeg vi må lære oss å gi slipp på "nesten-spillere". Kanskje kan vi også lære oss å tyne ut noen flere millioner når vi selger dem.
Tar en "nesten-spiller" med lav lønn og enorm innsats anyday over en "stort navn" spiller med gigantisk lønn som er lat og ikke prestere. Det er disse det er alt for mange av og som er hovedproblemet i United. Ikke at vi har for mange nesten spillere som er talenter. Er enig i at vi må bli mer kyniske, men Elanga hadde bevist en god del allerede.
Men nok om det, vi får være enige om å være uenige om Elanga. Så får vi heller se om noen år.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8340

Et herlig sammendrag av kampen 😆 Disse ligger ikke ute så lenge, men de er definitivt verdt å få med seg 😂

post liked by: Pink Final, Blodfink, Ryder, Buchan, Jan Erik, Spirograf1, Pwint, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19253

Helt nydelig, banning og slakt er veldig gøy. :øl:
post liked by: Pwint
LUHG!
User avatar

Spirograf1
Posts: 107
Joined: 02 Dec 2023, 22:25
Liker gitt: 809
Liker mottatt: 449

«Checking Club Badge», da lo jeg høyt 😂😂
post liked by: Blodfink, Pwint, Belfastboy, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13464
Liker mottatt: 8635

Fantastisk video! 😆 Jeg har blitt boblende forbanna flere ganger i dag når jeg tenker på at dommerstanden syns det er helt ok at noen tar kvelertak på Bruno mens vi får rødt kort om vi er i nærheten av halsen med en hånd.
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply