(PL) Manchester United - Fulham

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13502
Liker mottatt: 8674

Høres moro ut @Pink Final. Glad du har hatt en bra dag til tross for skuffelse på banen.
post liked by: Buchan, RedTrafford, Blodfink, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Jaja, det gikk te helvette. Kan vi skylde på Mr Pink? :D

Har ikke hatt særlig tro på topp 4/5 selv etter den bedre formen i det siste, og nå med nok en skadekrise og vår eneste målscorer ute, så ser det selvsagt mørkt ut. Joda, Scotty har putta en del også, men det er labert med måltrusler i laget for tiden. Vi skaper for lite (selv om vi burde vunnet i dag), og motstander skaper alt for lett sjanser mot oss. Det er så mye som ikke "henger i hop", og jeg vil tro det var veldig lett å se det fra stadion. Eller hva sier du @Pink Final? Mulig du har sagt noe om det allerede, men jeg bare logga inn her nå og gidder ikke lese hele tråden (sikkert mye kritikk likevel).
post liked by: Pwint, Buchan, Pink Final
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2042
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7562
Liker mottatt: 4327

Fikk ikke sett kampen i dag, og ikke fått fulgt med ellers heller. Men dette var skuffende. OT skal være et fort men det er det på langt nær.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Belfastboy, RedTrafford, Blodfink, Pink Final
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8010

@Pangaea, ja, en del kritikk, men lite 'over streken'. Jeg tolker det litt som en form for resignasjon. Tror de fleste innser at sånn det er nå, så mangler vi for mye når det kommer til å få til det spillet som gir resultater over tid.
post liked by: Pwint, Pangaea, RedTrafford, Pink Final
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3608
Liker mottatt: 4881

Ten Hag etter kampen:

"We showed big personality and character."

"You have to see the bigger picture. The bigger picture looks very good."

God helg, godtfolk👏
post liked by: Pwint, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13502
Liker mottatt: 8674

Så den @10Hag. 😂 Kan ikke si at meg og "sjefen" er helt på bølgelengde der.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

10Hag wrote: 24 Feb 2024, 20:16 Ten Hag etter kampen:

"We showed big personality and character."

"You have to see the bigger picture. The bigger picture looks very good."

God helg, godtfolk👏
Antar han samler på kunst, og det er det han snakker om? :angel:
post liked by: Pwint, RedTrafford, Pink Final
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8010

De små bildene er nesten for heslige til å vedkjenne seg engang....blir som å se i speilet av og til...
post liked by: Pwint
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Tror ikke det går an å laste opp bilder her på forumet, så dere får heller sjekke linken selv. Men her er rapporten fra dagens kamp mot Fulham fra understat.com. 1.96 vs 1.14 i xG, men likevel taper vi altså 1-2.

Riktignok har vi fått grei uttelling i det siste, men synes ofte vi har gjort det ganske dårlig. Enten direkte i forhold til xG osv, eller rett og slett hatt veldig dårlig sjanseskaping. Tydelig at vi sliter, både offensivt og defensivt. Og nå når vår eneste rene spiss har blitt skadet, så merker vi det enda tydeligere. Vi klarer rett og slett ikke å utnytte sjansene våre.

(Dette funker neppe, men verdt et forsøk)
[img]blob:null/7a99303d-3120-4f6a-8ab8-9cc08d77fa2a[/img]
post liked by: Jan Erik, Pwint
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2276
Liker mottatt: 4150

(blob (storage) får du antakelig pga du forsøker å dele bildelinken før bildet er ordentlig lastet opp)

Image
Uansett. Man ser at de to klart største sjansene er begge de til Maguire.
post liked by: Pangaea, Pwint
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2058
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9056
Liker mottatt: 8358

Håpløst når det oppleves positivt at jeg ikke fikk sett kampen. Slapp i hvert fall et par timer med frustrasjon og forbannelse. Den kjipe følelsen etter et tap slipper man ikke unna uansett.

Blæh! Nå er i det minste barnebursdagen over, så da kan jeg forsøke å drikke på meg litt bedre humør. Tror det blir brunt brennevin i kveld.
post liked by: Belfastboy, Pangaea, Jan Erik, Pwint, Andtho01, Buchan, 10Hag, RedTrafford, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8010

Skål, @Rød Pølse. Det må til i kveld.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Buchan, 10Hag
User avatar

Ryder
Posts: 4697
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2624
Liker mottatt: 10681

Jaja, tilbake på hotellet etter en «blandet» opplevelse.

Bra: Herlig å være der, ungene (og faderen) syntes det var skikkelig gøy og ble mer engasjert enn jeg hadde fryktet. Herlig trøkk siste 10-15.

Dårlig: Fotballen. Får jo sett hele banen, og ble ikke akkurat mer imponert av den grunn. Når vi har ball er det ekstremt lite som skjer av bevegelse, veldig vanskelig for ballfører å finne alternativer. Ble heller ikke nå klok på hva vi prøver på med denne midtbanestrukturen. Både Mainoo og Bruno blir jo vakende i ingenmannsland 80% av tida. Vanskelig å finne enkeltprestasjoner over det middelmådige.

Men fint å være der, tror skuffelsen hadde vært større fra tv-stolen. Ut fra stadion virket ikke folk spesielt sinte, bare resignerte og tok det med et skuldertrekk. Turen har vært knall, tror jeg har fått skrudd gutta et lite knepp nærmere en genuin fotballinteresse.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Buchan, Belfastboy, messilingard, Rød Pølse, 10Hag, RedTrafford, Blodfink, Pancho P, Pink Final, red, Spirograf1
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13502
Liker mottatt: 8674

Ryder wrote: 24 Feb 2024, 21:26 Turen har vært knall, tror jeg har fått skrudd gutta et lite knepp nærmere en genuin fotballinteresse.
Godt jobbet! Jeg har prøvd, men ikke fått til det samme her i heimen. Her er det data og spilling som teller og fotball betyr ikke noe. 😂 Høres ut som en veldig fin tur.
post liked by: 10Hag, Jan Erik, Rød Pølse, Ryder, Belfastboy, RedTrafford, Blodfink, Pancho P
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Ryder
Posts: 4697
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2624
Liker mottatt: 10681

Yngstemann (10) fikk velge skjerf, og gikk for green/gold m «Glazers Out».
- aye, ye’re a proper fan then, sa selgeren 😅
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, 10Hag, Rød Pølse, Pwint, RedTrafford, Blodfink, Pancho P, Pink Final, red, Spirograf1
Post Reply