(PL) Manchester United - Fulham

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3942
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17258
Liker mottatt: 11016

messilingard wrote: 24 Feb 2024, 17:27 Er så tydelig at vi må selge unna enormt med folk.
Den avdelingen der bør holde nattåpent fra dag 1 når vinduet åpner.
post liked by: Pwint, Blodfink, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2918
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13544
Liker mottatt: 8713

Så ... Til mitt spørsmål tidligere om Erik ten Hag er en god manager. Jeg tenker at han sikkert er flink, men at det virker for mitt utrente øye som om han har noen svakheter som de virkelig store managerne ikke nødvendigvis har.

Når han har sine elleve beste på banen så går det ofte bra, men han har ikke klart å få resten til å spille som han vil de skal spille. Om det er manglende evner ved man management eller om vi bare har for svake "reservespillere" kan jeg ikke si så mye om.
post liked by: Blodfink, 10Hag, Rød Pølse, 28FPellistri, Jan Erik, RedTrafford, Buchan
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19274

Oddsbong nr 3 rett i dass.

Har ikke sett matchen som nevnt, det som er tråkig er at man burde satt B på denne. Er jo ikke overraskende.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pwint wrote: 24 Feb 2024, 17:50 Ikke alltid jeg blir glad for ni minutter overtid, men nå trenger vi det. Jeg tror vi tar denne.
Jinx🫶
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
EtH blir vel analysert grundig av sportslig ledelse. Tror det bør ny mann inn
post liked by: Pwint, Andtho01, 10Hag, Jan Erik, RedTrafford, Buchan
LUHG!

28FPellistri
Posts: 450
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 474
Liker mottatt: 1571

Pwint wrote: 24 Feb 2024, 18:04 Så ... Til mitt spørsmål tidligere om Erik ten Hag er en god manager. Jeg tenker at han sikkert er flink, men at det virker for mitt utrente øye som om han har noen svakheter som de virkelig store managerne ikke nødvendigvis har.

Når han har sine elleve beste på banen så går det ofte bra, men han har ikke klart å få resten til å spille som han vil de skal spille. Om det er manglende evner ved man management eller om vi bare har for svake "reservespillere" kan jeg ikke si så mye om.
Er nok god, men etter min mening er han spesielt dårlig til å lese kampbildet underveis. Gjør ofte rare valg.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Buchan
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2918
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13545
Liker mottatt: 8713

Da er det bare å grave seg ned og holde seg unna media frem til vi har vunnet igjen. Denne sesongen kan ikke være over raskt nok.
post liked by: 28FPellistri, RedTrafford, Jan Erik, Buchan
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13403
Liker mottatt: 5122

Blodfink wrote: 24 Feb 2024, 18:08 EtH blir vel analysert grundig av sportslig ledelse. Tror det bør ny mann inn
Ny mann inn med en helt annen filosofi som vil ha "sine" spilletyper.
Bruke 2-3 år på utskifting av stallen.
Går det dårlig, så er det tilbake til start med enda en ny manager.
Blir en evig runddans dette som gjør at vi sannsynligvis vil ligge nede i en bølgedal i mange år, kanskje med en cuptittel innimellom.

Skal man først svartmale situasjonen så gjør vi det sånn ;)
post liked by: Pwint, RedTrafford, Buchan
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3942
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17258
Liker mottatt: 11016

Skulle gjerne tatt oppfordringen til @King Eric om og fokusere på det positive etter kamp.

Var det noe som helst positivt i dag, målet til Maguire kanskje.
Var egentlig så mye som var elendig at jeg ikke gidder å skrive noe engang.
Det kan jo kalles positivt på en måte da :-|
post liked by: Pwint, Jan Erik, M.r. Brownstone
User avatar

King Eric
Posts: 59
Joined: 04 Dec 2023, 19:08
Liker gitt: 76
Liker mottatt: 363

Er heldigvis på telttur, så slapp jobben med å være positiv i dag. Høres ut som en utfording:-)
post liked by: RedTrafford, Pwint, Jan Erik, Buchan
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 818
Liker mottatt: 2570

Nei huff det her va kjedelig hadde fått litt trua tilbake på at MU kunne vinne flere kamper på rad og så kommer det en så stoooor nedtur at man blir direkte deprimert av den trasige fotballen som dem klarer å gjøre i dag. Men når dem bare spiller med 10 mann så er det vel ikke mere å vente. :sad:
post liked by: Jan Erik, RedTrafford
User avatar

Jan Erik
Posts: 2470
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7675
Liker mottatt: 8032

@King Eric, jeg prøvde, men det var 100% komplett umulig. En elendig kamp. På alle tenkelige måter.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Buchan
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2918
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13545
Liker mottatt: 8713

Men hva er det som gjør at vi er så forskjellige fra kamp til kamp? Noen ganger eksploderer vi ut av "start boksen" (ikke ofte riktignok) og noen ganger er vi bakpå fra start. Spillere som er skikkelig gode i en kamp er svake i den neste, oppstillinger som virker blir endret uten noen synlig grunn, feil vi gjentar igjen og igjen blir ikke luket ut, defensiv organisering er like svak i dag som den var i begynnelsen av sesongen, byttene har lite impact, vi kommer ut etter pause uten at det ser ut som vi har noen god plan for å endre kampbildet fra første omgang .... Nei, i dag skal man være flink for å finne noe positivt. Matten så bra ut. Der er jo noe.
Last edited by Pwint on 24 Feb 2024, 19:13, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Buchan
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3942
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17258
Liker mottatt: 11016

Onsdag er det FA cup mot Forest. Spiller vi som idag blir det enda en turnering vi slipper å tenke på.
post liked by: Pwint, Jan Erik
User avatar

Jan Erik
Posts: 2470
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7675
Liker mottatt: 8032

@Pwint, det virker som vi bare klarer å holde 'trøkket' oppe i korte perioder om gangen. Disse kampene vi har vunnet nå, har vært positive på mange måter. Men spesielt fantastiske har de jo ikke vært. Når da en spiller som Højlund, som har satt standarden når det kommer til innsats i det siste, er ute så blir det litt som dette. Så bommer nok ten Hag både på startoppstilling og byttene utover. Vi ser bedre ut når Diallo kommer inn på høyre, og vi har en mer normal oppstilling igjen. Men det er for mange spillere som rett og slett ikke leverer. For meg er det i dag først og fremst Rashford og Casemiro. Eriksen når han kom inn så helt ute ut, men han ble bedre etterhvert.

Jeg mener denne kampen (og hele sesongen) viser at vi virkelig trenger mer kvalitet i troppen. Det er for mange spillere som er for ujevne, og de nest beste er rett og slett ikke gode nok. Så for min del trenger vi ikke hundrevis av spillere inn og ut, men de som kommer inn, MÅ være klart bedre enn de som skal erstattes.
post liked by: Andtho01, M.r. Brownstone, RedTrafford, Pwint

M.r. Brownstone
Posts: 88
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 351
Liker mottatt: 443

Har fått trukket pusten og roet meg ned. Dette var selvsagt en veldig svak kamp men jeg fryktet dette uten Shaw og Højlund dette er 2 posisjone vi pr dags dato ikke har back up til. Vi ser hvor viktig Højlund han jager og kriger på en måte Rashford ikke er i stand til. Selv om jeg synes Lindeløf gjør en godkjent kamp i dag er han ingen back.
Til slutt vil jeg dele ut en karamell til Fjørtoft som kaller Maguire MacDive etter en situasjon i første omgang. Kanskje en gjennomgang av sine egne kamper kunne stilnet kjeften. Vil egentlig gi gult kort til hele viaplay som snakker med store bokstaver under enhver analyse.
post liked by: Belfastboy, Pwint, Pink Final, Jan Erik, Buchan
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Var ekstremt trøkk og moro etter 1-1.
Da trodde jeg vi skulle vinne.

Svak match men enda mer irriterende var norske supportere bak oss som bare søyt og klaga.
Britiske fans har bedre kultur enn oss, by far.

Fikk en opptur etter match.
Stakk innom butikken Red Star vis a vis Bishops.
Prata med eieren som har vært fan siden 60 tallet.
Snakka om Law og Robson.
Kjøpte en Denis Law drakt old style av ham.
Trivelig kar.
Ettermiddagens høydepunkt 🫶.
post liked by: RedTrafford, Belfastboy, Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Buchan, MektigeTHOR, Pancho P, Ryder, messilingard, Spirograf1
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply