(PL) Manchester United - Fulham

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8769

Alle kan gjøre feil, eller ha en dårlig dag, men når trendene er som de er hos oss, så må vi kunne legge skylden på overordnet struktur og ledelse, syns jeg.
post liked by: Pink Final, Ryder, Andtho01, Belfastboy, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

" Man må se på det større bildet" sier Ten Hag etter kampen. Hvis man tenker på INEOS, nytt styre, ny sportslig struktur, etc. kan jeg jo være enig i at den biten ser lysere ut enn på lenge. Så spørs det bare om INEOS vil at EtH skal være en del av dette bildet eller ikke, gitt hva vi presterer på banen...
post liked by: Pwint
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Synes det er et sammensurium av grunner til at det ikke fungerer spesielt godt denne sesongen. Kollektivet, enkeltindivider, plan, utføring av plan fra trenerteam og spillere, effektivitet, markeringer på faste situasjoner, aggressivitet, nøling og sikkert mer.
post liked by: Pwint, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Leser en del kamprapporter om at midtbanen vår ble løpt over av Lukic, Pereira og Reed. Om det stemmer så er det et gjentagende problem.
post liked by: RedTrafford, 10Hag, Pwint
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17269
Liker mottatt: 11029

Og at Fulham kom uten 3 viktige spillere, men hadde en kamp plan som de fulgte til punkt og prikke.
Får håpe United hadde en klar kamp plan, men som ikke ble fulgt. Ellers begynner det å brenne på dass for Mr. Hag.
post liked by: Pwint, Blodfink, Ryder, Rød Pølse, 10Hag
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3612
Liker mottatt: 4889

@Blodfink: Bruno var den eneste som var aggressiv i presset, så han jager, mens resten av frontrekka vår halvpresser. Så da ble det vidåpent når Bruno alene jager, og lett for Fulham å spille seg forbi.

Og da spiller de seg rett inn i en midtbane hvor vi kun har 2 stk -- Casemiro og Mainoo. Og avstandene mellom de er gjerne store til tider, da de skal dekke enorme rom.

Bruno fortjener skryt for å alltid jage. Men når kun én mann gjør det, er det jo bare å selge seg. Åpner bare rommene bak enda mer. Da er det bedre om ingen hadde presset, for da kan vi i det minste tette midtbanen.

Rashford presser ikke, han lunter. Garnacho er hakket bedre, men ikke mye. Og Højlund presser helt greit når han spiller. Bruno og Antony er våre to eneste spillere som alltid presser aggressivt.

At Ten Hag kan se på at dette skjer kamp etter kamp, og ikke ta grep, er uforståelig.
Last edited by 10Hag on 25 Feb 2024, 13:23, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Blodfink, Jan Erik, Ryder, Spirograf1
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8769

Jeg tror, som mange sier at dette er ten Hag sin audition, og at det ikke skal være så mange kamper som dette før sir Jim og gjengen leter etter en erstatter. Jeg var veldig for ten Hag når vi skulle finne en ny manager, men selv med carabou cup og tredjeplass i første sesong så syns jeg ikke vi var spesielt gode. Og så må jeg unnrømme at jeg ikke helt ser planen her. Eller fremgang. Eller spillemønster. Osv. Osv.

Som det sies så har vi møtt lag som mangler mange nøkkelspillere, men likevel klarer å fremstå som et lag med en plan, mens vi svekkes enormt om vi mangler noen.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Blodfink, Jan Erik, Rød Pølse, Spirograf1
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2629
Liker mottatt: 10737

Det aller største problemet er jo at vi - både etter øyetesten og på alle statistikker - ligger bedre plassert på tabellen enn prestasjonene skulle tilsi.

Ar vi mangler 2-3 sentrale spillere kunne forklart hvorfor vi er 5. best i stedet for 3. best, men ikke hvorfor vi har blitt et lag som er «mid table»-kvalitet på de aller fleste områder.
post liked by: Pwint, Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse, 10Hag
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27315
Liker mottatt: 17816

Man kan lete etter enkelt spillere å legge problemene på, igjen.
Vi har strukturelle problemer.
Men mulig vi må bytte ut alle 11?
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Jan Erik
Posts: 2492
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7724
Liker mottatt: 8104

@Pink Final, absolutt ikke. Noen må definitivt være med videre. Andre må ut. Enten fordi de ikke vil nok lengre, eller ikke er gode nok. Sånn er fotball.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pwint, 10Hag, Pink Final
Post Reply