(PL) Aston Villa - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

Maguire med en massiv kamp. Onana også. Samt en Højlund som fortsetter scoringsformen.

Ikke fornøyd med kampen rent spillemessig, og spesielt ikke andreomgangen. Vi har alt for lite ball og derav kontroll på kampen.

Men en knallsterk borteseier mot et godt lag takket være målmaskinen McTominay, gir oss 3 livsviktige poeng. Det kan vi leve med, mens vi håper på langt bedre spill og mer kontroll fremover!
post liked by: Buchan, Jan Erik, Pwint, Blodfink, Pink Final, Rød Pølse, M.r. Brownstone, Ryder, RedTrafford, Spirograf1, Tringe
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2042
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7562
Liker mottatt: 4326

Herlig seier, super bytte av ETH.
Magiure enorm synes jeg.
I dag var Onana veldig god, United er litt i flyten, da blir det ofte stan inn, i stedet for stang ut.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Blodfink, Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse, red, 10Hag, M.r. Brownstone, RedTrafford, Spirograf1, Pwint
User avatar

Jan Erik
Posts: 2462
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7659
Liker mottatt: 8014

Jeg vil også trekke fram Dalot. Han spiller en ny bra kamp i dag, og har vært solid i det siste. Virker som potensialet er i ferd med å virkelig slå ut i full morsdagsblomst nå.
post liked by: Andtho01, Buchan, Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse, red, 10Hag, M.r. Brownstone, RedTrafford, Spirograf1, Tringe, Pwint
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2911
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13519
Liker mottatt: 8695

Og utskjelte Onana viste seg frem gang på gang. Veldig bra an både han og Maguire i dag synes jeg.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
"Vi frykter ikke dette United laget" ble en jinx akkurat som jeg trodde på forhånd. (Ref artikkelen på United.no fra Villa supporterklubben.)
post liked by: Andtho01, Buchan, Jan Erik, Blodfink, Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse, red, 10Hag, M.r. Brownstone, RedTrafford, Spirograf1
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Mainoo skal ha skryt for forarbeidet, før Dalot crosser til McT. Det er kunst det han gjør der Kobbie.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse, Andtho01, 10Hag, M.r. Brownstone, Buchan, RedTrafford, Spirograf1, Pwint
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Dalot har tatt mega-steg, absolutt. Ble forbanna når han ga Villa ballen to ggr. på to sekunder bare. Heldig at det ikke blir baklengs der. Luiz med elendig avslutning. Men ellers god Dalot. Er jo på rett plass når han serverer Luiz, men det er han som klarerer rett til Villa i forkant. Det er sånne ting som må lukes helt bort. Fordi sånt kan avgjøre kamper.
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse, Andtho01, M.r. Brownstone, 10Hag, Jan Erik, RedTrafford, Pwint
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2061
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9075
Liker mottatt: 8366

I dag er dagen for fastelavensboller hvis det er noen som ikke er fornøyd med 3 poeng borte mot Villa 😆
post liked by: Andtho01, Pink Final, M.r. Brownstone, Belfastboy, Pwint, Jan Erik, Buchan, RedTrafford, Spirograf1, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Trenger ikke fastelavnsboller for å få vanilje følelsen av å slå Villa @Rød Pølse 😉😁.

Helt ærlig, jeg tror det er behov for den bolle tråden her på forumet 🥯🌰😉
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Pwint, Jan Erik, Buchan, RedTrafford, Spirograf1
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

M.r. Brownstone
Posts: 87
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 349
Liker mottatt: 440

En heseblesende kamp. Turte ikke juble for noen av skoringene våre av frykt for et eller annet.
McTominay, hvis ikke kritikerne nå snart må innse for en uhyre viktig rolle han har i laget. Så lenge han er fornøyd med å være en squad spiller må vi beholde ham.
Dalot ser han får en del trekk på United.no sin børs for sin defensive innsats sikkert riktig men han rydda opp en del ganger redda vel et mål så å si på strek igjen og målgivende da gjør du mye riktig.
Højlund begynner virkelig å levere sterk som en okse gir seg aldri og nå får han ballen i nettet.
Garnacho som jobber i 96 min. Så er han ung så noe feil blir det.
"Veteranen" Mainoo gjør det han har gjort de siste 15 åra for oss stødigheten selv🙂
obos keeper Onana blir likevel min man of the match i dag sweeper arbeidet var glimrende redningene av ypperste kvalitet.
Ten Hag nå begynner det a svinge men dette sa du jo til oss i høst
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford, Pwint
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

Sier takk for fastelavnsboller og 3 poeng idag jeg :D
Har ikke lest gjennom tråden enda, men vi har vel sett samme kamp :hah:

Syns vi gjør grei førsteomgang. Andre omgang var vi mindre gode.
Spiller for spiller er dem jo ikke så værst, men sliter litt kollektivt enda, gir Villa mye rom.
Ble kanskje litt heldig seier, men hvem bryr seg :hah:
Vil jo fremheve Maguire og Dalot, syns de fortsetter formkurven.
Utrolig digg at dansken scorer på bestilling for tiden.
Må også takke skotten for at han ikke liker noe særlig å bli utfordret om topperscorer tittelen, kanon støt rett i kassa.
Regner med Onana får mye skryt i dag, gjorde en helt grei kamp i mine øyne også. Men han blir truffet mye også da hehe

Vi har endelig blitt gode på å ta 3 poeng på bortebane også.
Litt spesielt at vi har tatt 6 poeng på Villa på kort tid og er fremdeles 5 poeng bak.
Uansett gir denne seieren en mening med resten av sesongen.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Andtho01, Belfastboy, 10Hag, Buchan, Pwint
User avatar

Ryder
Posts: 4699
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2625
Liker mottatt: 10688

Utrolig deilig og livsviktig seier!

Men vi var strengt tatt ganske heldige, reddes av en strålende Onana og tidvis slappe avslutninger fra Villa.

Synes denne kampen var et steg tilbake spillemessig etter gode tendenser i det siste. Mange «gamle synder», med store defensive hull på midten der vi er på hæla i mesteparten av kampen. Uten Shaw eller Martinez er vi også merkbart dårligere til å spille oss ut av press.

Kontrollen MED ball er ikke god nok, men synes det er enda verre hvor kaotiske og dårlig strukturerte vi er UTEN ball.

Men angrepsspillerne våre er alle i bedre form enn for to måneder siden; det hjelper mye. Og McTominay gjør McTominay-ting! Perfekt bruk av ham i denne kampen.
post liked by: Andtho01, Pink Final, 10Hag, Belfastboy, Buchan, Rød Pølse, Pwint
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

Denne manu-1940 fyren da, hva var det for'no?
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Buchan, Rød Pølse, Pwint
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Sånne brukere har dukka opp av og til her på forumet gjennom 5-6 år.
Ønsker oppmerksomhet, eller å ødelegge.
Vi har jo gitt vedkommende mye oppmerksomhet nå.

Noen ganger er det folk som allerede har en annen bruker her inne.
Sier ikke at det er tilfellet denne gang.
post liked by: Belfastboy, Buchan, RedTrafford, Spirograf1, Rød Pølse, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13403
Liker mottatt: 5122

Pink Final wrote: 11 Feb 2024, 21:09 Noen ganger er det folk som allerede har en annen bruker her inne.
Sier ikke at det er tilfellet denne gang.
Det tror jeg også, uten at jeg kan si det helt sikkert.
Tenker nok på den samme her.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Rød Pølse, Pwint
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

Bare for å legge den like død som en Berbatov-demping; det var ikke meg, og ja, jeg er livslang United-fan. Ikke Liverpool/City eller noe annet-fan ;P

Hvis det er meg det siktes til over her, synes jeg det er trasig og unødvendig. For ikke å nevne rett og slett feil.

Hvis ikke, keep on speculating. Personlig synes jeg det var underholdende hvor *sensurert for politisk korrekthet* vedkommende virket. :-|
post liked by: Pink Final, Spirograf1, RedTrafford, Rød Pølse, Pwint
Post Reply