(PL) Wolverhampton Wanderes - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2276
Liker mottatt: 4150

Første kampen siden våren under Rangnick jeg går glipp av … :-|

Skal se i reprise om noen timer. Gledes at vi har en spiller fra akademiet som Mainoo! :øl:
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, Pwint, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, Pink Final
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8010

@selje, ok...så alle andre i United lukker øynene og ørene når ten Hag vil ha en spiller fra Ajax eller æresdivisjonen? Det fungerer ikke sånn. Højlund er jo en typisk ten Hag-spiss. Så sånn sett kan det være han som har pushet den gjennom. Men opp til alle og enhver hva de vil mene og tro.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final

Alf banan
Posts: 326
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 24
Liker mottatt: 661

Hvis jeg ikke husker feil så mistet vel Antony ballen i forkant av både 2-3 og 3-3 scoringa?
post liked by: RedTrafford, Pwint, Belfastboy, selje
User avatar

selje
Posts: 139
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 40
Liker mottatt: 399

Jan Erik wrote: 01 Feb 2024, 23:39 @selje, ok...så alle andre i United lukker øynene og ørene når ten Hag vil ha en spiller fra Ajax eller æresdivisjonen? Det fungerer ikke sånn. Højlund er jo en typisk ten Hag-spiss. Så sånn sett kan det være han som har pushet den gjennom. Men opp til alle og enhver hva de vil mene og tro.
Man bør jo selvfølgelig forvente at spillere han henter som han har trent tidligere holder nivået. Ihvertfall flere enn hittil. Vi kan ramse opp følgende som enda ikke har klart å utrette en forskjell; Onana, Antony, Amrabat og Mount (jaja, ikke spilt spesielt mye enda). Når vi tar med kostnaden på latterlige 218 millioner euro (!!!) så er det lov å stille spørsmålstegn ved dette. Hvis du er happy med disse kjøpene så good for you :beer:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Alf banan wrote: 01 Feb 2024, 23:45 Hvis jeg ikke husker feil så mistet vel Antony ballen i forkant av både 2-3 og 3-3 scoringa?
Korrekt. Han rotet vekk ballen som ledet til corneren i mot, og så mistet han ballen som ledet til kontringen i mot.
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8010

@Alf banan, du husker feil. 2-3 kommer på en corner. Antony mister ballen, og Wolves får corner. Så blir det en ny corner. Og så scorer de. Så det er jo kanskje litt i overkant å gi Antony skylden for den.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2058
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9056
Liker mottatt: 8358

Ryder wrote: 01 Feb 2024, 20:11 Når det gjelder resultatet mot Wolves, vet vi jo allerede at det kommer til å bli 0-0, 1-0, 0-1 eller kanskje 1-1 om man skal være litt ellevill.
Det er bare 1. februar, men dette må jo være en contender til årets resultat-tips 🤣

Herlig seier! Bruno med en god analyse av kampen i intervju på MUTV. Erik gir også et intervju som samsvarer med virkeligheten. Lov å håpe at vi får en god vårsesong 💪
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, Pink Final
Football, bloody hell!

MektigeTHOR
Posts: 479
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 837
Liker mottatt: 1301

Alle de beste lag under Ferguson hadde gode lojale squad spillere. Alle lag har stjerner, spillere med primadonna nykker mm. De lojale må det vernes om, de sutrer ikke, krever ikke latterlig lønn mm.

Ineos det er ikke mange av spillerne på dette laget dere ikke kan vurdere å selge men jeg håper dere lar McTominay få være i fred. Jeg har etterlyst at han skal brukes som spiss da hans svakheter mindre kommer til syne der kontra som anker. Uavhengig av hvor han brukes så ser jeg han i stallen i ett fremtidig PL vinner lag. McTominay SKAL FREDES. Han er United ferdig snakket uavhengig av når jeg eller andre kritiserer han for evt balltap, manglende fart eller teknikk osv.

Garnacho, Højlund og Mainoo er fremtiden men det er mer obvious.

Behold McTominay. £ 20-40 mill er vel maksimum hva de evt får for han. Det vil koste mer å erstatte han for ikke å snakke om han er mulig å erstatte.
Mange kritiserte O Shea og andre 🥔'er men de var bærebjelker, sjel, passion samt ryggraden i tidligere vinnerlag.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8010

@selje, Mount? Fordi han spilte i Nederland for flere år siden? Kom igjen...jeg er storfornøyd med Martinez, delvis fornøyd (i mangelen av et mer nøytralt ord) med Antony (ikke prisen, selvsagt), misfornøyd med Onana (så langt ihvertfall...) Amrabat har vært helt ok de få kampene han har spilt, men er jo sannsynligvis ikke god nok til å få videre kontrakt. Da må han vise mer.
post liked by: Rød Pølse
User avatar

Ryder
Posts: 4697
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2624
Liker mottatt: 10681

Rød Pølse wrote: 01 Feb 2024, 23:54
Ryder wrote: 01 Feb 2024, 20:11 Når det gjelder resultatet mot Wolves, vet vi jo allerede at det kommer til å bli 0-0, 1-0, 0-1 eller kanskje 1-1 om man skal være litt ellevill.
Det er bare 1. februar, men dette må jo være en contender til årets resultat-tips 🤣
Du kan kalle meg Nostradamus… 😝
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2058
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9056
Liker mottatt: 8358

Jeg skal ikke ødelegge moroa for folk her inne, men å lete etter syndebukker etter en sånn seier 🙈 Seriøst??! Da er det bedre å ta seg en bolle og finne senga...
post liked by: Belfastboy, Ryder, Jan Erik, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8010

Helt enig, @Rød Pølse. Jeg prøver å fokusere på den gode førsteomgangen, og at vi har et av de mest spennende talentene i verden som avgjør denne kampen. Han er allerede knallgod, tenk deg han i et velfungerende lag.
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2058
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9056
Liker mottatt: 8358

Ta med Højlund og Garnacho, @Jan Erik, så har vi tre av de mest spennende talentene i verden. Mainoo er magisk, men de to andre gjør utrolig mye bra og jobber rævva av seg i hver kamp. Højlund har vel målpoeng i 5 (?) på rad og det er ikke enkelt å sette argentineren ut av laget heller. Selv om Antony kostet en trillion...
post liked by: Jan Erik, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8010

Helt enig, @Rød Pølse. 100%. Det er spillere med noe unikt. Som det skal være i Manchester United.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final

MektigeTHOR
Posts: 479
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 837
Liker mottatt: 1301

Rød Pølse wrote: 02 Feb 2024, 00:06 Jeg skal ikke ødelegge moroa for folk her inne, men å lete etter syndebukker etter en sånn seier 🙈 Seriøst??! Da er det bedre å ta seg en bolle og finne senga...
Om man ikke har kjøpt inn boller på forhånd evt har en bedre halvdel som har bakt tidligere på dagen.

Hvordan i huleste skal man få tak i bolle så sent på natta, jeg bare spør? 🤷🏻‍♂️
Selv i drømmeland vil jeg tro det blir lite boller på de fleste av oss.

Boller er joggu ikke bare bare å få tak på lengre gitt. I alle fall ikke skikkelig kvalitet. 🙈
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8010

@MektigeTHOR, her er du inne på kveldens mest vesentlige punkt...mangelen på tilgang til boller om kvelden/natten...Støre må gå...🤣🤣
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Spirograf1
Post Reply