(PL) Wolverhampton Wanderes - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

selje
Posts: 139
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 40
Liker mottatt: 399

MektigeTHOR wrote: 02 Feb 2024, 00:27
Rød Pølse wrote: 02 Feb 2024, 00:06 Jeg skal ikke ødelegge moroa for folk her inne, men å lete etter syndebukker etter en sånn seier 🙈 Seriøst??! Da er det bedre å ta seg en bolle og finne senga...
Om man ikke har kjøpt inn boller på forhånd evt har en bedre halvdel som har bakt tidligere på dagen.

Hvordan i huleste skal man få tak i bolle så sent på natta, jeg bare spør? 🤷🏻‍♂️
Selv i drømmeland vil jeg tro det blir lite boller på de fleste av oss.

Boller er joggu ikke bare bare å få tak på lengre gitt. I alle fall ikke skikkelig kvalitet. 🙈
Er Antony's feil det også!! :hah:
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Spirograf1
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9095
Liker mottatt: 8380

😂 En tørr bensinstasjonbolle er bedre enn å finne syndebukker i et lag som har slått et av formlagene på bortebane i PL, @MektigeTHOR. Man kan evt gå og legge seg og spise buser i senga 🙄
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
selje wrote: 02 Feb 2024, 00:34 Er Antony's feil det også!! :hah:
🤣🤣🤣
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Fikk ikke sett matchen!
Gikk glipp av seier med hockey score, Fergie time magi av verdens beste midtbanespiller og en nyttig diskurs rundt tilgangen på ferskt bakverk her til lands i nattens mulm og mørke 😅.
Håper alt kan følges opp mot West Ham til hæællja.

(Hvem tar ansvar for å åpne en tråd om boller?
Kjekt å ha en sånn tråd neste gang det er landslagspause.
Mye å ta tak i å bli enige/uenige om.

Skal boller ha rosiner eller ikke?
Er sjokoladebiter inni bare for jåler?
Holder Shell og Esso samme kvalitet?
Har de boller på Bishops Blaize?
Er det innafor å ta seg en bolle FØR match?
Var det tilgangen på nybakte boller som lokket Rashford ut på byen i Belfast?
Kan man risikere å få seg en på tryne om man bruker ordet feil i Danmark?)
post liked by: alfen74, Ryder, Pwint, Spirograf1, Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2917
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13541
Liker mottatt: 8710

Du gikk også glipp av enorm irritasjon og nesten hjerteinfarkt @Pink Final :D Jeg ble så irritert i går at jeg ble rent usaklig. Men det gikk bra til slutt.
post liked by: Ryder, Spirograf1, Belfastboy, Pink Final, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Ryder
Posts: 4703
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2627
Liker mottatt: 10704

Etter å ha sovet på det, tenker jeg at denne kampen var et steg i riktig retning, tross alt.

I første omgang er vi gode, spiller kontrollert og fornuftig og henger godt sammen som lag både defensivt og offensivt. Tar kontringene godt når muligheten byr seg, men behersker også den mer tålmodige oppbygningen. Martinez tilbake er ekstremt viktig (ser ingen oppdatering om skaden noe sted?), Dalot gjør en undervurdert jobb i oppbygningen og Casemiro var tryggere i pasningsspillet enn på lenge for hans del. Rashford er en annen spiller med Shaw rundt seg, de har en undervurdert kjemi.

Så henfaller vi dessverre til kaos-ball (igjen) når Wolves først får en fot innenfor døra. Vi er altfor påvirkelige overfor "stemningsskifter" i kampene, vi lar oss stresse og rive med i stedet for å spille på den måten vi skal og som kan ta luven ut av Wolves-offensiven. Det er skuffende, men med den førsteomgangen har vi i alle fall (for første gang i år?) noe positivt å bygge videre på. Sånn skal vi spille.

ETHs bytter mot slutten kan sikkert rettferdiggjøres med tanke på skader/fitness osv - men samtidig er det omtrent en instruksjonsvideo i hvordan man bytter bort initiativ og inviterer press. Til og med mot Newport satte vi inn ekstra forsvarere på slutten, om ikke annet sender det et signal til egne spillere og motstandere om at nå skal vi slutte å skape noe selv. Motsatt sender vi hele laget opp på dødball med fire minutter igjen og blir sårbare for kontra. Sånt skal bare ikke skje, det er svak game management både av spillerne og ETH.
post liked by: 10Hag, Pwint, Spirograf1, Belfastboy, Pink Final, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

Spirograf1
Posts: 109
Joined: 02 Dec 2023, 22:25
Liker gitt: 825
Liker mottatt: 458

@Pink Final, tipper det blir noen hevede øyenbryn fra våre danske naboer hvis "Bolletråden" blir opprettet 😅
post liked by: Pwint, Belfastboy, Pink Final, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2917
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13541
Liker mottatt: 8710

Godt skrevet @Ryder. Jeg begynner å miste troen på EtHs strategiske evner. Kanskje han også har blitt shell shocked etter den katastrofale sesongen og tar fryktbaserte avgjørelser, i stedet for å stole på at vi har gode nok spillere til å gjennomføre uten å gjøre endringer som gjør oss veldig baktunge.

Haha @Spirograf1 😂 Er redd det kunne blitt litt merkelig for dem ja. Og kommentarer som om det er best med eller uten rosiner hjelper ikke nødvendigvis. 😂
post liked by: Ryder, Spirograf1, Belfastboy, Pink Final, 10Hag, Rød Pølse, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2917

Spirograf1 wrote: 01 Feb 2024, 23:19 Latterlig kamp. Skal man liksom legge seg nå? Har sikkert 200 i puls :hah:
Haha. Og akkurat derfor gikk jeg og la meg da dommeren blåste av til pause. :oops:
Noe slikt ville vært utenkelig for noen år tilbake, men det er andre tider nå. Dagene starter som regel før 06:00 og skal jeg ha overskudd til å trene må søvn prioriteres.
Spesielt denne sesongen har jeg hatt problemer med å sove rett etter de sene kampene. Pulsen er alltid høy etter kampene, samme om jeg er forbannet eller glad. :D

05:45 tok jeg opp telefonen, gikk inn på Flashscore, mens jeg holdt hånden min foran skjermen sånn at jeg ikke skulle se resultatet med en gang. Så fjernet jeg hånden min sakte sånn at Wolves sine mål kom frem og jeg fikk hakeslepp da det sto 3 der, men så ble det full jubel da jeg så 4 til United. Så da var det bare å komme seg inn på Viaplay og se hva i alle dager det var som hadde skjedd.

Jeg er glad for at jeg prioriterte søvn, men en så spennende avslutning vil man jo gjerne få med seg direkte.

Mainoo er virkelig en gullgutt.

Jeg må se situasjonen straffesituasjonen med Casemiro et par ganger til, men fader det er så svakt av brasilianeren. Kan ikke holde på sånn.

Og Varane?? Han skulle bare konsentrert seg om å blokkere nærmeste stolpe, men neida. Egentlig litt håpløst at franskmannen får tillit istedefor Maguire. Sistnevnte som faktisk har vært vår beste midtstopper denne sesongen.
post liked by: Pwint
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9095
Liker mottatt: 8380

Denne er rett og slett hilarious 😂 På med lyd og enjoy 👌

post liked by: Andtho01, JørgenT, Pwint, Ryder, Pink Final, Blodfink, Spirograf1, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19274

"I fucking wish my wife went down as easy as that" :hah:
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pwint, Spirograf1, RedTrafford
LUHG!

MektigeTHOR
Posts: 479
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 837
Liker mottatt: 1301

Rød Pølse wrote: 02 Feb 2024, 00:37 😂 En tørr bensinstasjonbolle er bedre enn å finne syndebukker i et lag som har slått et av formlagene på bortebane i PL, @MektigeTHOR. Man kan evt gå og legge seg og spise buser i senga 🙄
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
selje wrote: 02 Feb 2024, 00:34 Er Antony's feil det også!! :hah:
🤣🤣🤣
🎶 La meg ned i senga, pirket og pillet litt i vei, mens jeg driftet ut på enga i en fei. 🏕. En buse her en buse der, buse på fingre, knær og tær.

Enkelte vil ha bolle, jeg vil ha min busemann, min lille boogie-woogie boogeyman. 🎙

🎸 solo...

To be continued...

(Ser på GrandPrix) 🙈😅
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik
User avatar

King Eric
Posts: 59
Joined: 04 Dec 2023, 19:08
Liker gitt: 76
Liker mottatt: 363

Harr sett den scoringen til Mainoo en del ganger nå. I det ene klippet ser man, i sakte film, United-fansen gå amok:-) "Limbs" som det så pent heter. Lenge siden jeg har vært i England nå, og det jeg savner mest er å klikke fullstendig i pur glede og eufori etter en viktig scoring sammen med tusenvis av "fellow reds". Folk over deg og under deg. Liggende over 3 seterader eller flytende i horisontal stilling den gang det var ståtribuner.

For et kick det er:-)
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Jan Erik, Belfastboy, Blodfink, Pwint
Post Reply