Kort fra moderator om de siste dagene

Litt info om hva dette forumet er og hvordan man skal oppføre seg.
Post Reply
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4432
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 9441

Hei.

Kan først og fremst begynne med hvorfor jeg tar ting her i en egen post. Jeg har prøvd å være fredsmegler i lang tid nå, men tålmodigheten min er brukt opp for lenge siden. Derfor tar jeg det på en veldig tydelig måte her i stedet for. Min beskjed er følgende:

1. Hvis respekt for andre.
2. Aksepter at andre har andre meninger enn deg selv.
3. Ikke vri og vend på alle ord som blir brukt for å vinne en diskusjon.
4. Ikke siter folk feil.
5. Ikke la deg bli provosert.
6. Ikke forvent at alle andre bryr seg om at du skal forsvare deg selv.
7. Har du ingenting fornuftig å si, ikke si noe. Spesielt om det er negativitet rettet mot noen andre.

Og dersom det er noen som absolutt føler på et behov for en respons her. Jeg bryr meg ikke. Det bør være mulig for voksne mennesker å diskutere fotball uten at man skal miste hodet fullstendig. En ting er dersom det blir temperatur i en time eller to etter et tap, men nå har dette holdt på i flere uker med den samme diskusjonene som egentlig begynner å bli ganske uinteressant.

Dersom du føler det truffet så er min anbefaling at du tenker over hva kan du gjøre fremfor å begynne en setning med "Ja, men" for å forklare hvorfor jeg skal bry meg. Jeg er 100% uinteressert.
post liked by: Buchan, Andtho01, Ryder, Pwint, Belfastboy, Jan Erik, Rød Pølse, Spirograf1, RedTrafford, Tringe, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply