(PL) Manchester United - Tottenham Hotspur

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2903
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13505
Liker mottatt: 8675

Antony med sin venstrefot burde vel kunne slått gode innlegg fra venstrekanten?
post liked by: MektigeTHOR, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, 10Hag
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

MektigeTHOR
Posts: 479
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 837
Liker mottatt: 1301

Pwint wrote: 14 Jan 2024, 19:20
MektigeTHOR wrote: 14 Jan 2024, 19:18

Det er ikke våres tro fra stuen som blir utslagsgivende på banen i dag. I så fall ville ikke laget ha tapt kamper. Troen er sterk nok i de fleste. Men spillerne må selv ha troen!
Ja, det var spillerne jeg tenkte på. 😊
Ja da sliter du for de veit ikke hva samspill er for noe. 🍺 Skål!
post liked by: Pwint, Blodfink, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19270

Var ikke for tidlig det byttet der, tenkte på Antony inn og Rashford ut for 30 min. siden. Ikke at det ville tatt fyr med Antony heller da kanskje, det er utgjort dette her.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8011

Scott...Scott...Scott....må sette de...
post liked by: Pwint, Blodfink, RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final

28FPellistri
Posts: 446
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 468
Liker mottatt: 1565

Kampen sett under et så tror jeg vi skal si oss fornøyd med det ene poenget. Tottenham er langt bedre enn oss, selv om vi kan stjele med oss alle 3. poengene helt på slutten, om McTominay hadde fått headingen på mål. Han burde definitivt hatt mer spilletid i denne kampen når vi knapt har ballen uansett.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Pink Final, Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19270

Helt dødt på tribunene, forståelig nok. Å puste liv i dette liket er ikke bare bare.

Ratcliffe var ikke i ekstase han heller så jeg.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Pink Final, RedTrafford
LUHG!

MektigeTHOR
Posts: 479
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 837
Liker mottatt: 1301

Blodfink wrote: 14 Jan 2024, 19:01
MektigeTHOR wrote: 14 Jan 2024, 18:36 At klubben ikke lengre er hva den var betyr ikke at jeg sitter å roser Rashford for å prøve når han ÅPENLYST overser sine medspillere. Egoet hans skal ikke være større enn klubben. Men egoet hans er nå for stort.
Det der er jeg enig i, et godt eksempel for kort tid siden.
Jeg begynte å skrive om situasjonen du nok tenker på.

Men orket ikke fortsette å skrive da jeg allerede har påpekt nok om nevnt spiller i dag. Jeg liker ikke å gjøre det men i dag blei det nok forskjell på seier og uavgjort.

Men antar folk flest er fornøyd med 1 poeng. Det er jo ett mer enn forrige gang lagene møttes. 😅
post liked by: Blodfink
User avatar

Jan Erik
Posts: 2461
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7653
Liker mottatt: 8011

Jaja, uten Rashford hadde vi tapt denne...
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2058
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9056
Liker mottatt: 8358

Faen! To poeng for lite... Tottenham spiller bedre fotball enn oss, det er det ingen tvil om. Vi slipper likevel inn to drittmål som ligner mistenkelig mye på veldig mange av de andre baklengsmålene denne sesongen. Ett på dødball og en cut-back der vi ser håpløst passive ut. Kjipt å bli snytt for en soleklar straffe i første omgang. Dommeren og VAR kan gå og henge seg 🤡
post liked by: M.r. Brownstone, Pwint, Ryder, Jan Erik, Belfastboy, RedTrafford, Pink Final, Blodfink
Football, bloody hell!

M.r. Brownstone
Posts: 87
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 349
Liker mottatt: 440

Hvordan VAR og en haug med dommere ikke kan gi Garnacho straffe etter 31 min. Da det blir tatt livtak rundt ham og du ser tydelig han prøver å løpe til ball. Det er det jeg sitter igjen med etter denne kampen. Igjen stjeler dommere og VAR oppmerksomheten.
Da Eriksen i duell med Richarlison etter ca 65 min og Richalison faller lett Da blåser de for harde livet.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Belfastboy, Jan Erik, 28FPellistri, Spirograf1, Pink Final
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2903
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13505
Liker mottatt: 8675

Fint med scoringer fra Højlund og Rashford, men ellers var dette en trist kamp. Vi er forferdelig på dødball i begge bokser og den dødballtreneren bør være førstemann ut døren, som noen andre også nevnte.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Vi er faktisk ikke bedre, Tottenham var det beste laget. Passive, dårlige forsvarsspill og vi slipper inn to mål hjemme igjen. Jeg har faktisk gitt opp dette laget. Fine mål da
post liked by: Pwint, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19270

Jeg er skremt over nivået på dette her, reine skrekkfilmen jo. Hva er det som plager dem liksom??
post liked by: Pwint, RedTrafford, Andtho01, MektigeTHOR
LUHG!

28FPellistri
Posts: 446
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 468
Liker mottatt: 1565

Man må jo være litt realistiske. United er ikke der at de rundspiller andre topplag og skal vinne disse kampene 9 av 10 ganger. Slik vi var på 90 og tidlig 2000-tallet. Nå er det vi som er "Tottenham". slik vi kjente det laget på den samme tidsperioden.

Når vi har en manager som gang på gang skal starte med 10 spillere i høyinntensitet kamper, så vil man sjeldent vinne. Tenker da på Eriksen. Han er vår svakeste spiller nesten hver gang han starter. ETH sa før kampen at han startet fordi han var en smart spiller, men om det er det som er kriteriet så kunne vi også hatt Mata enda. Han også var smart. Man må jo ha løpskraft mot et av de mest løpssterke lagene i ligaen. Vi ble valset over så det sang etter i nesten hele kampen selv om vi orket litt mer fra start av enn utover i kampen.

Uansett, vi får ta med oss dette poenget så vil sikkert Anti-McTominay agendaen online slakte han fordi han brant en sjanse, selv om ingen av de andre hadde vært i nærheten av å komme til den sjansen. Og han burde definitivt vært på banen langt før om ikke fra start av når man skal ha ballen i ca. 35%.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
M.r. Brownstone wrote: 14 Jan 2024, 19:32 Hvordan VAR og en haug med dommere ikke kan gi Garnacho straffe etter 31 min. Da det blir tatt livtak rundt ham og du ser tydelig han prøver å løpe til ball. Det er det jeg sitter igjen med etter denne kampen. Igjen stjeler dommere og VAR oppmerksomheten.
Da Eriksen i duell med Richarlison etter ca 65 min og Richalison faller lett Da blåser de for harde livet.
Ikke så rart egentlig, når det er ligaens desidert svakeste dommer på banen og kanskje den nestværste i VAR-rommet i Chris Kavanagh. Alt gir mening da i mitt hode.
post liked by: Belfastboy, Andtho01, Pwint, M.r. Brownstone, MektigeTHOR, Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

Skuffende skuffende skuffende og enda mer skuffende spillemessig.
Resultatmessig fortjente vi ikke mer.

Egentlig en ok førsteomgang, men de fleste spilte seg bare dårligere og dårligere. Selv enkle pasninger og mottak virker vanskelig.
Kunne jo ha ranet med oss alle tre poengene ved McT på slutten, egentlig ræva og ikke score der.

Var to lyspunkter da, kanonmål fra dansken og et gjensyn med Martinez, forventer ikke så mye av han på en stund.
Men viktig at han er på gang.

Skal ikke si så mye, men det er noen spillere jeg ønsker skikkelig vekk. Jeg stopper der. :-|
post liked by: Blodfink, Pwint, 10Hag
Post Reply