(PL) Nottingham Forrest - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2070
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9143
Liker mottatt: 8404

Helvete 🤬 Vi er i alle fall stabilt ustabile. Savnet av Højlund var påfallende. Håpløst at vi er så avhengige av en 20 år gammel gutt som har vært i klubben i et kvarter. Dette var rett og slett elendig. Alle lag må sitte med en følelse av at de kan score når de møter United. Hva var tanken bak byttet som ble gjort i pausen?

Glimrende av Garnacho i forkant av målet, bra satt av Rashy, noen positive involveringer av Diallo, en god avslutning hver av Dalot, Bruno og Eriksen. Ellers var dette helt rævva 💩
post liked by: messilingard, Pwint, MektigeTHOR, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2938
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8768

MektigeTHOR wrote: 30 Dec 2023, 20:42 Ikke drikker jeg alkohol, ikke snuser jeg ei heller tar jeg dop.
Drikker ikke så ofte selv, men snuser mye og drikker enorme mengder kaffe. I dag unnet jeg meg en god 16 år gammel whisky uten at det hjalp så mye. 😂 Blir oppriktig deprimert av dette laget, men håper på bedring når vi får folk tilbake fra skader.
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford, MektigeTHOR
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17269
Liker mottatt: 11029

MektigeTHOR wrote: 30 Dec 2023, 20:42 Ikke drikker jeg alkohol, ikke snuser jeg ei heller tar jeg dop. Men kanskje en kombo av alt er det som trengs for å holde ut dette her. 😰

Hva gjør dere egentlig for å holde humøret oppe, for å unngå å bli mentalt ødelagt?
Bortsett fra dop, så tenker jeg drekka mer :D
post liked by: Rød Pølse, Pwint, MektigeTHOR
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2629
Liker mottatt: 10737

Denne kampen, og sesongen som helhet, viser at vi er et lag som hører hjemme et sted mellom 10. og 15. plass i PL.

Dette er dessverre nivået vårt, ikke noe arbeidsuhell eller en «dårlig dag». De gode kampene er blitt unntaket - vi er rett og slett et grunnleggende middelmådig fotballag denne sesongen.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Pwint, Belfastboy
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2938
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8768

Blodfink wrote: 30 Dec 2023, 20:41
Pwint wrote: 30 Dec 2023, 20:01 Jo flere repriser jeg ser av målet, jo mer blir jeg irritert av Onana som står som en saltstøtte. Kanskje jeg forventer for mye etter mange år med De Gea i sin prime som slengte seg og reddet de sykeste skuddene.
Slutt å tull så fælt :hah: , statistikkene forteller at Onana er bedre på skuddstopping, (påstår jeg ut i fra mitt eget minne, kan bomme, men tror jaggu jeg har rett, om ikke jeg har rett, tar du feil :hah: )
Du vet hva Mark Twain sa om de tre formene for løgn? 😂

“There are three kinds of lies: Lies, Damned Lies, and Statistics”
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2044
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7565
Liker mottatt: 4336

Højlund har ikke energi sa ETH før start. Virket som flere var smittet.
En Rashford i form kan bidra både på høyre siden og som spiss. Nå er han ikke i form, og bør spille på venstre og forhåpentligvis finne formen.
Uansett statistikk så er jeg ikke trygg på Onana.
Holder på mitt, han reagerer tregt.
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse, Pwint
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13421
Liker mottatt: 5122

Jeg tipper Mainoo kjente på et eller annet, og at det var grunnen til det byttet.
Det har som regel vært slik når ten Hag har byttet spillere allerede i pausen.
post liked by: Rød Pølse, Pwint
User avatar

Andtho01
Posts: 1130
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3498
Liker mottatt: 3640

Dette her minner meg mer og mer om hovrdal Chelsea var i fjord og har vært i år kan vinne en kamp men så tape dei 3 neste.. Måtte 2024 bli bedre når Mount,Maguire,Martinez og Casemiro kommer tilbake..
post liked by: Pwint, Rød Pølse
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17269
Liker mottatt: 11029

Har inntrykk at Onana må tenke litt først, før han foretar seg noe.
Savner reaksjonsevnen til Gea.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3611
Liker mottatt: 4889

messilingard wrote: 30 Dec 2023, 20:44 Rashford var skremmende elendig. Scoret et mål, men den fortjener Garnacho minst like mye kred for. At Rashford på 300.000 pund i uka ikke engang gidder å forsøke sitt beste gjør meg hinsides forbanna. Skal vi bli et tittellag igjen så må han nok ut av klubben, det er ikke plass til folk med elendig mentalitet. Han hadde blitt spist levende av Pep, Klopp og Arteta i alle fall.
Støttes her og.

Dessverre ikke noe nytt for denne sesongen.
Det ble mange mål i fjor, men selv i kamper han scorte så vi nettopp dette da også. For ikke å snakke om sesongene før, som begynner å bli mange nå.

Det er en gedigen fallitterklæring at vi har bygd laget rundt ham, og gitt ham en kontrakt som matcher Salah og ikke er langt unna Haaland.

Helt utrolig at han fortsatt forsvares. Ville aldri fått lov til å holde på slik han gjør i noen andre av topplagene.
Last edited by 10Hag on 30 Dec 2023, 21:08, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, Pwint, messilingard, MektigeTHOR
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2070
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9143
Liker mottatt: 8404

MektigeTHOR wrote: 30 Dec 2023, 20:42 Ikke drikker jeg alkohol, ikke snuser jeg ei heller tar jeg dop...
Aldri for sent å begynne 🤪 Her går det i snus og alkohol, men det hjelper ikke særlig på humøret når man får servert gledesdrepende "underholdning" direkte fra balløya 😩
post liked by: Pwint, Belfastboy, messilingard, MektigeTHOR, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2938
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8768

Men ... For å være litt positiv, så syns jeg amad var lovende. Bedre enn vår (nær) milliard spiller Antony.
post liked by: Belfastboy, 28FPellistri, Rød Pølse, Spirograf1, Buchan, MektigeTHOR
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13421
Liker mottatt: 5122

Støtter spillerbørsen til United.no i akkurat dette:

Amad Diallo – 6,0 (inn for Antony 54)
Hvis man skreller bort det svake resultatet og alt så er sannheten at han bidro til flere store sjanser i en bortekamp enn Antony vel har klart på de to siste månedene.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, red, messilingard, MektigeTHOR, Pink Final

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 356
Liker mottatt: 448

Sitter å hører på Ekspertene på viaplay. Å mene at det er helt greit med gult kort til Gibbs White. Mistenker gmhadde det vært en United spiller hadde følgende blitt sagt " hodemist av Unitedspilleren som gir dommeren muligheten å gi rødt kort med sparking på legg for deretter å stupe inn med føttene i til Evans og sparker 2 ganger for deretter ta ballen og gå aggresivt mot dommer.
Tenk Dalots røde kort mot pool. Og tenk Dalot fikk gult kort i denne situasjonen med Gibbs White også,latterlig
post liked by: Rød Pølse, Pwint, MektigeTHOR, Pink Final

28FPellistri
Posts: 459
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1585

Man kan si mye om spillere som Gibbs-White osv. Spiller litt på kanten og kanskje over litt også i blant, men Gud som jeg savner den typen spillere i United. Spillere som springer til de stuper og kan knapt gå når dommeren blåser av kampen fordi de har krampe i hele kroppen. Det er lenge siden jeg så noen i United være så kjørt. Setter det litt på spissen, men vi må kanskje tilbake til Rooney-æraen for å få det der.
post liked by: Pwint, MektigeTHOR, 10Hag
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
Post Reply