(PL) Nottingham Forrest - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

28FPellistri
Posts: 446
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 468
Liker mottatt: 1565

Den så jeg i mål!! For et treff av Fernandes, men Turner er med på notene.
post liked by: Spirograf1, M.r. Brownstone
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Andtho01
Posts: 1109
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3427
Liker mottatt: 3588

Faen synd at vi tapte mot dette ekkle møkka laget. Håper dei rykker til helvete ned..
post liked by: Pwint
User avatar

selje
Posts: 139
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 40
Liker mottatt: 399

Fullt fortjent resultat, er så tannløst og rævva.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, 28FPellistri
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2903
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13505
Liker mottatt: 8674

28FPellistri wrote: 30 Dec 2023, 20:16
Pwint wrote: 30 Dec 2023, 20:14 Sorry folkens, men jeg savner De Gea.
Til hva? Du tror han hadde tatt noen av de to skuddene? Er nå definitivt ikke et keeperproblem de to målene.
Absolutt. Og flere andre denne sesongen. Jeg mener De Gea er en bedre keeper enn Onana. Beklager, men sånn er det.
post liked by: RedTrafford, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11012

Det var det vi fikk i dag, ikke så overraskende egentlig.
Hadde disse spillerne vært i en vanlig bedrift hadde de fått sparken på dagen.
post liked by: Rød Pølse, 10Hag, Pwint
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19270

7. plass da, kan bli 8. plass om Brighton tar poeng mot West H. Newcastle blir nok værende bak, det sørger Liverpool for...

Godt nytt år ønskes alle 1 dag på forskudd :celebrate:

2024 blir en reise rett til topps! Blir ikke verre enn nå i hvert fall, eller? :yikes: :hah:
post liked by: M.r. Brownstone, 28FPellistri, Pwint, RedTrafford, Belfastboy, Rød Pølse, messilingard
LUHG!

M.r. Brownstone
Posts: 87
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 349
Liker mottatt: 440

Atter et tap. Et tap som burde vært unødvendig. 2 gratis mål til Forest.
En kampleder som ikke holder mål at Gibbs White får fullføre kampen,hadde han spilt for oss hadde det blitt rett i garderoben. Det florer av gule kort når våre spillere protester mot feilaktige frispark.
Typisk vårt hell at Højlund ble syk i dag.
Så måtte vi ligge under før vi våknet som sedvanlig er.
Synes ikke vi fortjente å tape denne kampen,kanskje ikke å vinne den heller.
Positivt innhopp av Diallo,Garnacho ville noe og hadde en god kamp. Evans god som vanlig.
Men totalt sett ble dette for svakt.
Godt nytt år til alle røde venner.
Vi kommer tilbake.
post liked by: Andtho01, Pwint, Belfastboy, messilingard, Rød Pølse

28FPellistri
Posts: 446
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 468
Liker mottatt: 1565

Pwint wrote: 30 Dec 2023, 20:31
28FPellistri wrote: 30 Dec 2023, 20:16

Til hva? Du tror han hadde tatt noen av de to skuddene? Er nå definitivt ikke et keeperproblem de to målene.
Absolutt. Og flere andre denne sesongen. Jeg mener De Gea er en bedre keeper enn Onana. Beklager, men sånn er det.
Det har jeg ikke noe i mot at du mener, men sliter med å se hva De Gea hadde gjort annerledes her. Sjanseløse på begge målene vil jeg påstå at keeperen er. Og det var jo ikke sånn at De Gea var feilfri i fjor han heller, eller andre sesonger for den del. Det er mer et midtbane/forsvarsproblem de to målene.

Jeg er mer spent på en forklaring fra ETH på hvorfor Mainoo gikk ut. Han er den eneste på midten som følger motstanderne sine løp inn i boksen og dekker store nok rom på midten defensivt. Så det er et meget rart bytte med mindre han var skadet. Ikke at det ville vært første gang ETH bommer totalt taktisk.

Garnacho hever seg i alle fall i andre omgang, men det er vel et av få lyspunkt herfra. Målet til Rashford er bra satt, men det er det eneste han gjør i kampen også, og det var et nydelig gjort av Garnacho i forkant.

Syns Diallo også gjør et etter forholdene bra innhopp. Ser mye mer han starte enn Antony utover. Digger måten han setter fart på når han har ballen i plassen for vending hjemover og støttepasningen man får hos Antony i 9 av 10 situasjoner, selvfølgelig etter at han har tatt noen oversteg og vendinger uten å vinne terreng.
post liked by: Pwint, Blodfink, Rød Pølse, Spirograf1
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2903
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13505
Liker mottatt: 8674

Det er alltid vanskelig å spille mot et lag som har fått ny manager, men dette var ekstremt trist. Herlighet så dårlige vi er til tider. Og ja, jeg mener at Onana burde gjort det bedre, men det betyr ikke at jeg mener at han har skyld for tapet i dag. Det er offensivt vi svikter, og mange av avgjørelsene når vi nærmer oss sjanser/mål er sjokkerende dårlig.
post liked by: Blodfink, Belfastboy, 28FPellistri, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19270

Pwint wrote: 30 Dec 2023, 20:01 Jo flere repriser jeg ser av målet, jo mer blir jeg irritert av Onana som står som en saltstøtte. Kanskje jeg forventer for mye etter mange år med De Gea i sin prime som slengte seg og reddet de sykeste skuddene.
Slutt å tull så fælt :hah: , statistikkene forteller at Onana er bedre på skuddstopping, (påstår jeg ut i fra mitt eget minne, kan bomme, men tror jaggu jeg har rett, om ikke jeg har rett, tar du feil :hah: )
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11012

Kanskje Mainoo ble spart for at vi skal ha en liten sjanse mot Wigan :-|
post liked by: Blodfink, Rød Pølse

MektigeTHOR
Posts: 479
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 837
Liker mottatt: 1301

Ikke drikker jeg alkohol, ikke snuser jeg ei heller tar jeg dop. Men kanskje en kombo av alt er det som trengs for å holde ut dette her. 😰

Hva gjør dere egentlig for å holde humøret oppe, for å unngå å bli mentalt ødelagt?

En ting er å følge en klubb som ikke er gode nok men har spillere som virkelig gjør alt de kan. En heeeelt annen ting er å følge en klubb som forgiftes innenifra samt har spillere som sover på jobb.
Så ikke kampen med live bilder men det hørtes ut som det vanlige. Noe som ligner på aktiv dødshjelp eller noe i den duren.
post liked by: Blodfink, Pwint, 28FPellistri, messilingard, Rød Pølse
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9446

Ten Hag må snart begynne å lære. Eriksen var på felgen siden det var spilt 70 min. I tillegg så tømmer vi midtbanen fullstendig og blir kontret i senk. Må si at det er ironisk at lag som City og Arsenal gir henholdsvis Rodri og Rice mer hjelp enn hva vi gjør for Mainoo som knapt nok har fått lappen. Det er så jævla naivt at jeg blir helt skremt. Med vårt forsvar så må man hjelpe mer sentralt, men ten Hag nekter å godta at dette handler om poeng og å vinne. Ja det er mye skader, men han må tilpasse seg situasjonen han befinner seg i. Det gjør man ikke med å tømme midtbanen for folk.

Rashford var skremmende elendig. Scoret et mål, men den fortjener Garnacho minst like mye kred for. At Rashford på 300.000 pund i uka ikke engang gidder å forsøke sitt beste gjør meg hinsides forbanna. Skal vi bli et tittellag igjen så må han nok ut av klubben, det er ikke plass til folk med elendig mentalitet. Han hadde blitt spist levende av Pep, Klopp og Arteta i alle fall.

Jeg tror faktisk at det er mulig å ta den andre scoringen til Forrest også. Tror det eksisterer en gruppe keepere som hadde tatt den i alle fall. Alisson, Ederson, Donnarumma, Courtois osv. Onana tilhører dessverre ikke den gruppen med keepere og kommer nok heller aldri til å gjøre det. Forhåpentligvis så klarer Bayindir å konkurrere han ut av laget. Hadde i alle gjort meg til en meget glad mann.

Til slutt så vil jeg be dagens dommer om å dra til helvete. Hadde Casemiro oppført seg som Gibbs-White gjorde i dag så hadde han blitt sendt rett i galgen. Men denne agendaen som dommerstanden i England har mot United får fortsette. Rett og slett helt sinnsykt.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
M.r. Brownstone wrote: 30 Dec 2023, 20:38 Evans god som vanlig.
Det kan sikkert diskuteres om det var riktig av Evans å satse på en offsidefelle på det første målet. Bortsett fra det så sto han greit i mot Wood.
post liked by: 10Hag, MektigeTHOR, Pwint, 28FPellistri, RedTrafford, Spirograf1
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2903
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13505
Liker mottatt: 8674

28FPellistri wrote: 30 Dec 2023, 20:40 [ke noe i mot at du mener, men sliter med å se hva De Gea hadde gjort annerledes her. Sjanseløse på begge målene vil jeg påstå at keeperen er. Og det var jo ikke sånn at De Gea var feilfri i fjor han heller, eller andre sesonger for den del. Det er mer et midtbane/forsvarsproblem de to målene.
Ikke uenig med deg, men de kjørte en haug av repriser av første målet og Onana så veldig passiv ut. Nå.er det jo ikke nødvendigvis riktig å dømme ting ut ifra sakte film og repriser, men jeg syns Onana veldig ofte blir stående helt i ro når han burde valgt en bevegelse eller et hjørne. Uansett... Alt jeg sier i dag er basert på skuffelse og forventning, så er langt ifra umulig at jeg er helt på jordet.
post liked by: Andtho01, Blodfink, messilingard, 28FPellistri
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19270

MektigeTHOR wrote: 30 Dec 2023, 20:42 Hva gjør dere egentlig for å holde humøret oppe, for å unngå å bli mentalt ødelagt?
Kjører den komboen du nevner først der :hah:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
messilingard wrote: 30 Dec 2023, 20:44 Rashford var skremmende elendig. Scoret et mål, men den fortjener Garnacho minst like mye kred for. At Rashford på 300.000 pund i uka ikke engang gidder å forsøke sitt beste gjør meg hinsides forbanna. Skal vi bli et tittellag igjen så må han nok ut av klubben, det er ikke plass til folk med elendig mentalitet. Han hadde blitt spist levende av Pep, Klopp og Arteta i alle fall.
Støttes.
post liked by: 10Hag, Pwint, RedTrafford
LUHG!
Post Reply