(PL) West Ham - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13469
Liker mottatt: 8635

Tja, hva skal man si? Vi er rett og slett et dårlig fotballag, og vi har en manager som er godt ute og kjøre. Feile bytter, merkelige taktikker. Ikke bare Højlund som har mistet selvtilliten, men Erik også tror jeg.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, messilingard, RedTrafford, 10Hag
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8344

Hvordan er det mulig å ha en kampplan som passer motstanderen perfekt? Trodde de at det var nok å møte opp til kamp mot et lag som trives med å ligge lavt å forsvare seg? Nå er vi bak West Ham på tabellen og de offensive spillerne våre ser ikke ut som de kan få til noe som helst. Hva tenker du nå, Erik ten Hag?
post liked by: Blodfink, Pwint, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17234
Liker mottatt: 11012

Det er så ufarlig dette laget at vi må være en ønske motstander for hvert eneste lag.

Rett og slett trist.

Lenge siden jeg har likt julevasken bedre enn akkurat i dag :-|
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, Pwint
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19254

Det er jo sammensatt dette her, men jeg har aldri tvilt mer på EtH enn de siste ukene. Har vært på hans parti hele veien. Men når jeg ser på helheten i MUFC så er det bare dritt for tiden...Noe lysere i noen U-lag, ellers er det helt mørkt.
post liked by: Pwint, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4432
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 9442

Kambwala og Mainoo var gode i dag. Mainoo driter seg ut, men det må vi nesten bare akseptere. Kambwala imponerte meg.

Dette kan bli svært stygt i løpet av julen, ingen tvil om det.
post liked by: Blodfink, 28FPellistri, Rød Pølse, Pwint, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17234
Liker mottatt: 11012

Sånn, dommeren blåste av kampen, og guttene er sikkert like fornøyde. Jul og greier.
Virker ikke som de bryr seg så veldig mye åssen det går.
post liked by: pixma, Blodfink, Rød Pølse, Pwint, Spirograf1
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2570

Ikke mister jeg natte søvn og ikke blir Jula ødelagt for at MU taper fotball kamper, d er noe vi bare må godta at klubben som vi liker er blitt en hvilken som helst fotball klubb i PL og ikke er mere å kjempe om sølvtøy. God jul til alle MU fans.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Pwint, M.r. Brownstone, Rød Pølse

Alf banan
Posts: 321
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 24
Liker mottatt: 650

Bare å vente på pressekonferansen hvos ten Hag sier at dette må vi lære av. Det samme han har sagt i 1,5 år nå.
post liked by: Blodfink, Pwint, 10Hag
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19254

God høytidsfeiring folkens, jeg drar til fødebyen og feirer 8.plassen til jul :hah:
post liked by: Rød Pølse, Pwint, RedTrafford, MektigeTHOR, 10Hag
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2570

RedTrafford wrote: 23 Dec 2023, 15:28 Sånn, dommeren blåste av kampen, og guttene er sikkert like fornøyde. Jul og greier.
Virker ikke som de bryr seg så veldig mye åssen det går.
Her tror jeg du har 100% rett.
post liked by: RedTrafford, Blodfink
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Joda @messilingard , men problemet er at det har skjedd med hver eneste manager. Problemet ligger ikke nødvendigvis på managersiden. Hvis vi skal vente på ineos så kan vi like greit la ten Haag jobbe og få sjansen med de ved roret.
post liked by: Blodfink

28FPellistri
Posts: 446
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 468
Liker mottatt: 1565

Ser ofte en lei tendens med at vi blir fryktelig dårlige og mister fasong hver gang Højlund blir byttet ut tidlig. Om det er tilfeldig eller ikke, er ikke godt å si. Er nok en del tilfeldigheter rundt det, men det ser ikke bra ut.

Rashford spilte seg heller ikke inn på laget for å si det mildt. Ser ut som han hater hvert eneste minutt på banen og at han spiller med sement i skoa, så tung ser an ut.
post liked by: RedTrafford, Tringe, Blodfink, 10Hag
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Andtho01
Posts: 1108
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3407
Liker mottatt: 3577

denne stemmer 100%... Dette gjør så jævlig vondt.
post liked by: RedTrafford, Spirograf1, Tringe, Blodfink

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

På det første målet står Shaw og Mainoo å markerer samme mann i det løpet fra Bowen går igjennom. Juniorfeil. Kambwala bør også legge merke til at Evans har kontroll på sin man i feltet og "bytte side" for ett øyeblikk i den situasjonen, for tilfelle bøe at han sto bak Evans og motstander og dermed blir totalt utspilt av sin egen posisjonering.

Andre målet e en tabbe som kan skje, men ikke bør skje.

Av det vi produserer forover mistenker æ at ingen lag, selv ikke i obos, ville frykta å møte oss noe nevneverdig.

God jul.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ps: Kambwala va god stort sett. Kan like gjerne få en rekke med kamper for å se om han tar sats og spiller sæ inn for godt.
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, RedTrafford
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Ryder
Posts: 4696
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2622
Liker mottatt: 10677

Skjønner virkelig ikke dette midtbaneoppsettet. Mainoo alene bakerst når vi har ball, og et haaaav opp til Bruno, McT og de tre angriperne, som ligger fem mann på linje.
Gjør at vi egentlig spiller oss greit ut fra første tredel, men så er det ingen alternativer i mellomrommene.

Ikke imponert over det ETH holder på med om dagen.
post liked by: Pink Final, Pwint, Tringe, Blodfink, Rød Pølse, RedTrafford, 10Hag
Post Reply