(PL) West Ham - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Det er jo trist å se dette laget.
Angrep er det beste forsvar.
Vi har ikke angrep.
Vi kan ikke ligge bak i hver kamp.
Vi må skape, og det gjør vi ikke.
Villa treneren gnir seg i hendene nå.
Han har allerede kampplanen klar.
Last edited by offside on 23 Dec 2023, 15:13, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, 28FPellistri
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2057
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9032
Liker mottatt: 8350

Helvete 🤬 🤬 🤬 Vi er helt sjokkerende dårlig. De trenger jo kart og kompass for å finne målet til motstanderen 🫣
post liked by: Blodfink, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9445

Erik ten Hag må gå. Han har mistet all fornuft for lenge siden. Rett og slett ikke mann nok til å takle presset.

Tar ut Højlund, setter innpå Rashford som gir blanke faen i å spille spiss. Skal man sette innpå Rashford så får vi heller forsøke å spille han god på venstrekanten hvor Garnacho ikke hadde dagen. Antony har fått klippekort på høyresiden selv om at han skaper absolutt null og niks. McTominay forsøker så godt han kan, men han er en usedvanlig begrenset fotballspiller. Er nesten ikke involvert heller. Hvorfor ikke sette innpå Eriksen? Eller Amrabat? Noen som klarer å holde på ballen.

At Mainoo driter seg ut tåler jeg. Han er et av få lyspunkt denne sesongen. Erik ten Hag derimot, han må vi bare få fjernet. Orker ikke forsvare han når han er akkurat lik Solskjær i måten han styrer laget på.
post liked by: Blodfink, Jan Erik, 28FPellistri, Pwint, 10Hag
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2570

Man kan vel snart si at MU er blitt en bakgårds klubb, som han Eggen sa at klubber med høye lønninger og ikke noe annet å tilby.
post liked by: offside, Blodfink, Rød Pølse, Spirograf1, RedTrafford, 10Hag
User avatar

Jan Erik
Posts: 2460
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7651
Liker mottatt: 8004

Vi scorer jo ekstremt lite mål denne sesongen, hvor lenge er det siden vi har scoret nå? Noen som vet?
post liked by: Blodfink, Rød Pølse
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9445

Også tar du Kambwala når det er han som står opp som den voksne bak der. Evans har sutret og bedt om kort siden han fikk sitt i førsteomgang. Helvete heller ten Hag, det er lov å opptre som om at man har mer enn julegrøt mellom øra!
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

messilingard wrote: 23 Dec 2023, 15:12 Erik ten Hag må gå. Han har mistet all fornuft for lenge siden. Rett og slett ikke mann nok til å takle presset.

Tar ut Højlund, setter innpå Rashford som gir blanke faen i å spille spiss. Skal man sette innpå Rashford så får vi heller forsøke å spille han god på venstrekanten hvor Garnacho ikke hadde dagen. Antony har fått klippekort på høyresiden selv om at han skaper absolutt null og niks. McTominay forsøker så godt han kan, men han er en usedvanlig begrenset fotballspiller. Er nesten ikke involvert heller. Hvorfor ikke sette innpå Eriksen? Eller Amrabat? Noen som klarer å holde på ballen.

At Mainoo driter seg ut tåler jeg. Han er et av få lyspunkt denne sesongen. Erik ten Hag derimot, han må vi bare få fjernet. Orker ikke forsvare han når han er akkurat lik Solskjær i måten han styrer laget på.
Hvem skal vi hente? Som kan snu dette? Jeg kan ikke tenke meg en trener som kan snu dette
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17243
Liker mottatt: 11012

Jan Erik wrote: 23 Dec 2023, 15:14 hvor lenge er det siden vi har scoret nå? Noen som vet?
Det var en gang ....
:-|
post liked by: Blodfink, Rød Pølse
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19261

messilingard wrote: 23 Dec 2023, 15:12 Erik ten Hag må gå. Han har mistet all fornuft for lenge siden. Rett og slett ikke mann nok til å takle presset.
Skulle til å skrive at INEOS har oppsigelsen klar??
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Jan Erik wrote: 23 Dec 2023, 15:14 Vi scorer jo ekstremt lite mål denne sesongen, hvor lenge er det siden vi har scoret nå? Noen som vet?
3 kamper + i dag så langt.
post liked by: RedTrafford
LUHG!

MektigeTHOR
Posts: 478
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 837
Liker mottatt: 1297

Zzz.

Når det er lite å gledes over så får jeg tid til å mislike draktene. Ser fortsatt ut som at det er Liverpool som spiller. Riktignok en blodfattig utgave fra tidligere 2000 tallet.

De gråe draktene under Ferguson blei det slutt på å bruke. Disse draktene her skulle aldri vært tatt i bruk.

Tvilsomt at det er draktene som er hovedproblemet men aldri har jeg mislikt en United drakt mer enn denne.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19261

pixma wrote: 23 Dec 2023, 15:13 Man kan vel snart si at MU er blitt en bakgårds klubb, som han Eggen sa at klubber med høye lønninger og ikke noe annet å tilby.
Sier meg enig.
post liked by: Andtho01, 10Hag
LUHG!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2460
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7651
Liker mottatt: 8004

@messilingard, jeg vet ikke om jeg er enig med deg angående ten Hag, men akkurat nå klarer jeg ikke å finne andre argumenter enn skadene for å motsi det du skriver. Liverpool så ut som et drittlag da de hadde skader forrige sesong, til og med City sliter litt nå når de har et par sentrale ute. Og de er bedre enn oss i utgangspunktet, og har hatt trenere som har vært der lenge.
Last edited by Jan Erik on 23 Dec 2023, 15:26, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, RedTrafford

Alf banan
Posts: 326
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 24
Liker mottatt: 657

Selv Moyes virker jo som et geni fremfor ten Hag. 🙄
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9445

offside wrote: 23 Dec 2023, 15:15 Hvem skal vi hente? Som kan snu dette? Jeg kan ikke tenke meg en trener som kan snu dette
Har skrevet tidligere at det hjelper fint lite å hente en ny mann før INEOS er inne med kompetente folk. Tror jeg skal stå for den fortsatt, men slik Erik ten Hag holder på nå om dagen så er det skremmende. Det er så elendig kampstyring at det er skremmende.

Graham Potter er ledig. Xabi Alonso kunne vært noe, selv om at han mest sannsynlig drar til Real Madrid.

Et eller annet må i alle fall skje. Erik ten Hag kan ikke holde på slik.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19261

Blodfink wrote: 23 Dec 2023, 12:41 Bare morro å høre hva dere mener: I dagens kamp er front 4 vs front 4:
Kudus, Ward-Prowse, Paqueta og Bowen mot Garnacho, Bruno, Antony og Højlund.

Den er lei for min del, hvilket lag er sterkest offensivt liksom.
Skreiv dette tidlig i tråden..I dag vant West H denne konkurransen...

Det er kaputt dette, EtH er ferdig om det ikke blir seier mot Villa vel, det er jo ikke utenkelig med 3 poeng der da. Vi spiller vel stort sett 1 rævva match, etterfulgt av en bedre...Etterfulgt av en rævva.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!
Post Reply