Oppdateringer av forumet

Litt info om hva dette forumet er og hvordan man skal oppføre seg.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9446

Først og fremst @RaoulDuke som fortjener skryt for arbeidet her, han som bærer den tyngste børen.

@Pink Final har også vært en enormt stor bidragsyter, spesielt i form av arbeidet rundt kamptråder, spillertråder, klubbtråder etc. Hans arbeid som moderator fortjener skryt etter min mening.

Ellers så tenker jeg at man på et generelt grunnlag ikke trenger konfrontere hverandre for hver lille ting som blir skrevet. Først og fremst så er dette fordi at jeg ikke nødvendigvis har tid eller energi til å moderere 24/7, samt at det blir generelt hyggeligere her inne om man gir hverandre noe slack. Det beste er stort sett å ignorere eventuelle stikk eller benytte seg av rapporteringsfunksjonen.
post liked by: Pwint, Tringe, Pink Final, Rød Pølse, red, Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2908
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13516
Liker mottatt: 8684

Jeg har iPhone og nå er det bra for meg. Kanskje en annen browser gjør susen? Når jeg hadde Android drev jeg og byttet mellom Chrome og Firefox.
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2060
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9066
Liker mottatt: 8363

God stemning er også en kvalitet på et forum. Å være veldig nærtagende når man sitter bak et alias gir ikke særlig mening. Jeg har i alle fall tatt lærdom av tidligere diskusjoner som har sklidd ut en smule. Urimeligheter faller som oftest på sin egen urimelighet, for å si det sånn.

Takk til @RaoulDuke og @messilingard for et flott forum der man stort sett kan diskutere fotball og United på en saklig og god måte. Det er til og med rom for å forsøke seg på helt middels humor innimellom 👍

God helg! Måtte det beste laget vinne over Liverpool på søndag 💪
post liked by: Pwint, messilingard, RedTrafford, Tringe, Pink Final, 10Hag, Belfastboy, Spirograf1
Football, bloody hell!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

10Hag wrote: 15 Dec 2023, 18:54 @Pink Final: … så dropp å ta det i plenum og ta det heller direkte. Når du tar slikt i plenum, så kommer naturligvis svaret i plenum og.
Du har jo slått av for PM mann.
Ja jeg kunne vel muligens ha tagga deg i den posten min.
Så hvis du vil ha det rett fram:
Ja du er hovedgrunnen til at jeg ikke orker diskutere her mer, du har rett i det.
Forumgleden min ble borte med alle dine kritiske analyser av de spillerne som har dratt mesteparten av lasset de siste årene, for klubben vi elsker.
post liked by: Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2908
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13516
Liker mottatt: 8684

Jeg foreslår et møte "in real life" med øl og god samtale. Internett er flott og alt det der, men det er enormt lett for misforståelser og uvennskap.

Så kan det selvfølgelig slå helt feil ut og ende med enda mer uvennskap, men da fikk dere i alle fall en øl eller tre. 😂
post liked by: Tringe, RedTrafford, Blodfink, 10Hag
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

Ja, ting kunne stilt seg annerledes da. Folk flest er generelt ålreite se. Men ønsker ikke å blande meg inn hverken for den ene eller andre parten på et forum.
Det er tross alt meninger som blir diskutert.

Vi får vel dra i gang en ny pub kamp på nyåret, eller julebord som det fint kan kalles :hah:
Da har alle muligheten i hvertfall.
Hvis vi ikke venter for lenge, kan det hende vi er heldig at det serveres pizza med ribbe fortsatt :hah: :hah:

Når det først er nevnt, så litt på terminlisten, ser ut som det blir begynnelsen av Februar. Bør jo være Lørdag 16.00 kamp.
post liked by: Pwint, 10Hag, Blodfink, Rød Pølse, Tringe
Post Reply