Oppdateringer av forumet

Litt info om hva dette forumet er og hvordan man skal oppføre seg.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 933
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 121
Liker mottatt: 829

Prøver å gjøre en oppdatering av forumets programvare. Det kan hende forumet ser eller oppfører seg rart en periode. Skal prøve å få alt tilbake som vanlig etterhvert.

Det er viktig å gjøre oppdateringer av og til.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Tror vi for det meste er tilbake. Noen småting som mangler. Som feks en knapp tilbake til hovedsiden i øverste headeren.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Blodfink, Pwint, 10Hag, red, Andtho01, RedTrafford, Rød Pølse, Spirograf1, messilingard, Belfastboy
User avatar

Spirograf1
Posts: 110
Joined: 02 Dec 2023, 22:25
Liker gitt: 829
Liker mottatt: 461

Godt jobba!
Mulig det er noe bias inne i bildet her, men jeg syns forumet er mye mer responsivt enn tidligere.
Og så er linken bak logoen i toppen oppdatert til https, sånn at man ikke blir logget ut når man trykker på den 👏
post liked by: 10Hag, Pwint

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Kan man få den gamle layouten tilbake? Finner ikke den knappen der man kunne velge
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 933
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 121
Liker mottatt: 829

@Tringe Jeg tror jeg har overstyrt alles layout til den røde vanlige nå. Eller fungerer det ikke for deg?

@Spirograf1 Ja, det har vært en oppdatering jeg burde hatt gjort for lenge siden. Har vært litt redd for det siden jeg har gjort endel egne endringer i forumfilene. Og den http feilen er bare noe jeg har oversett lenge.
post liked by: Spirograf1, Pwint, RedTrafford

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

RaoulDuke wrote: 15 Dec 2023, 12:15 @Tringe Jeg tror jeg har overstyrt alles layout til den røde vanlige nå. Eller fungerer det ikke for deg?
Stemmer det. Likte den andre bedre, men går nok greit etter noen dager. Va bare uvant, så ville tilbake til det gode gamle kjente ;)
Slet i tillegg i går kveld med at kommentar-ruta der man skriver va for bred for skjermen, ser ut til å ha ordnet sæ nu.
Ingen er større enn klubben!

Alf banan
Posts: 334
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 673

Må si jeg likte forumet bedre slik det var for noen dager siden. Var egentlig litt mere oversiktlig. Ikke så stort og rødt. Men sikkert bare tilvenningsak da jeg ikke har vært så aktiv tidligere og egentlig mest vant til den forrige oppdateringen.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Virker ikke som om at forumet er helt tilbake slik det var før oppdateringen. Greit å legge til at forumet er et frivillig prosjekt så er ikke alltid at forumet får førstepri. Litt tålmodighet kan derfor være lurt.
post liked by: RedTrafford, red, 10Hag, Pink Final, Rød Pølse, Belfastboy, Tringe, Spirograf1
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27304
Liker mottatt: 17815

Er ikke aktiv her lenger.
Men som @messilingard skriver, dette drives på dugnad.
Egentlig kun to mann som drifter dette nå.
@RaoulDuke og @messilingard.
Dem gjør en kjempejobb.

Vær snill å gjør jobben så lett som mulig for dem.
Både hva tålmodighet til tekniske endringer og hverandre her angår.
(Må man nødvendigvis gå i skyttergrava når man blir motsagt?)
post liked by: messilingard, Pwint, Rød Pølse, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

@Pink Final gå i skyttergrava?
Ingen er større enn klubben!
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

@Pink Final: Du er jo absolutt aktiv, er vel tredje gangen du minner oss på om at du ikke er aktiv, og du er pålogget hver dag. Ikke noe galt i det, men aktiv er du. Og velkommen er du.

Og å reagere når noen hentyder til at du er rasistisk er ikke å gå i skyttergraven. Det er helt innafor å reagere på slikt. Vet du sikter til meg her, så dropp å ta det i plenum og ta det heller direkte. Når du tar slikt i plenum, så kommer naturligvis svaret i plenum og. Om man skal droppe innom annenhver uke for å sende stikk, kan man like gjerne droppe pretens om å være inaktiv.

Synes og det var helt unødvendig å bruke tråden om meg for å si farvel, når du burde laget en egen om det 👌

Back on topic: De gjør en kjempejobb. Forumet har få tekniske begrensninger fra min erfaring. Det meste fungerer som det skal stort sett hele tiden. Min erfaring fra andre forum er at det er mindre feil her. Og dette er subjektivt; jeg liker brukergrensesnittet. Det er stort sett intuitivt, stilig og oversiktlig. :D
Last edited by 10Hag on 15 Dec 2023, 19:10, edited 1 time in total.
post liked by: Tringe

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Vurderte å si det samme sjøl @10Hag .

Synes også de som driver forumet gjør en god jobb. Har noen antydet noe annet?

Ganske ironisk at de med lengst fartstid i livet generelt sitter på ett forum på nett og tar sæ nær av alt som sies her inne.

God jul
post liked by: 10Hag
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2938
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13627
Liker mottatt: 8767

Den lille bugen med at teksten kom utenfor høyrekanten når jeg redigerte ser ut til å være fikset nå. 👏👏 Takk for en kjempejobb med forumet.
post liked by: 10Hag, messilingard, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Pwint wrote: 15 Dec 2023, 19:05 Den lille bugen med at teksten kom utenfor høyrekanten når jeg redigerte ser ut til å være fikset nå.
Ikke hos mæ. Kun om æ siterer noen eller går inn i full edit mode.
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2938
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13627
Liker mottatt: 8767

Hmm... Merkelig. Har du Android kanskje?
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

@Pwint ja
post liked by: Pwint
Ingen er større enn klubben!
Post Reply