(PL) Liverpool - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

MektigeTHOR
Posts: 484
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 839
Liker mottatt: 1316

Nesten perfekt kampplan.
Holder 0 mot ett ELENDIG fotballag. 🤪

Lett var det også!!!!!!!! 👏🏻

Bygg videre på dette. Sånn skal det spilles borte mot dårlige klubber innenfor topp 8 på tabellen. 🤗

Endelig poengdeling denne sesongen i PL, poeng borte mot topp 8 lag samt ødelegger for Liverpool ved å holde 0.

Sånt bygger selvtillit, forhåpentligvis kan de samle seg for å begynne klatringen på tabellen.

Dommeren så rødt. Ank for å unngå utestengelse for så å henge han ut i media. 🤡 og 🎅 i en og samme skikkelse. Kjøpt og betalt, heelt LATTERLIG. 👏🏻 I'm still LOVING IT. 🤗
Last edited by MektigeTHOR on 17 Dec 2023, 19:36, edited 3 times in total.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Spirograf1, Rød Pølse, 28FPellistri, M.r. Brownstone, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

34-5 i avslutninger
70-30 i possession
12-0 i cornere
40-2 i crosses

Men United har som eneste lag unngått tap på Anfield i høst. Men fortsatt 6 år siden vi scora der.
post liked by: Jan Erik, Pwint, RedTrafford, MektigeTHOR
LUHG!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2488
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7717
Liker mottatt: 8075

Må bare få sagt det. Varane, spesielt, og Evans. Hjelpe meg for en kamp de har her. 10/10 på Varane.
post liked by: Pwint, Spirograf1, Blodfink, 28FPellistri, RedTrafford, Rød Pølse, Mister Magoo, Belfastboy, M.r. Brownstone, Pink Final
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2937
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13614
Liker mottatt: 8763

Jan Erik wrote: 17 Dec 2023, 19:25 Så blind er han ikke.
I'm not so sure ;)
post liked by: Jan Erik, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17267
Liker mottatt: 11025

Deilig med U her i grunnen. Jeg er i hvert fall fornøyd. Jinx'n min funket til de grader :D
Vi jobbet knall hardt bak i dag. Det skal gutta ha skryt for.

Syns ikke Pool hadde all verden av store sjanser heller.
Synd vi ikke fikk satt en av de få sjansene vi fikk, men men

Håper Oliver ser den tabba si på slutten og innser hvilken klovn han er.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, Belfastboy, M.r. Brownstone, MektigeTHOR
User avatar

Jan Erik
Posts: 2488
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7717
Liker mottatt: 8075

Blind og komplett idiot. Mike Dean II
post liked by: Pwint, Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy, M.r. Brownstone, MektigeTHOR
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2068
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9116
Liker mottatt: 8396

Núñez applauderte sitt gule i første og slapp unna. Oliver benytter første anledning til å straffe United når han driter seg ut og Dalot protesterer. For et jævla dass av en fyr 💩

Vi er det første laget som reiser fra Anfield uten baklengsmål og med poeng denne sesongen. Med litt flyt kunne vi ranet med oss alle tre. Takk for kampen 🤝
post liked by: Belfastboy, 28FPellistri, Mister Magoo, Jan Erik, MektigeTHOR, M.r. Brownstone, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

RedTrafford wrote: 17 Dec 2023, 19:28 Deilig med U her i grunnen.
yep, bongen gikk inn. Lå litt U i lufta her, enten det eller kaos-siffer liksom.
post liked by: 28FPellistri, Jan Erik, RedTrafford
LUHG!

28FPellistri
Posts: 459
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1585

Blodfink wrote: 17 Dec 2023, 19:26 34-5 i avslutninger
70-30 i possession
12-0 i cornere
40-2 i crosses

Men United har som eneste lag unngått tap på Anfield i høst. Men fortsatt 6 år siden vi scora der.
Grusomt når man leser statistikken sånt, men vi kunne og burde scora i dag. Strålende defensiv kamp av United, og en egentlig litt skuffende kamp av Liverpool syns jeg. Er ikke mange gangene jeg satt med hjertet helt i halsen, det var stortsett kontrollert der bak, med noen svært få unntak.
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2937
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13614
Liker mottatt: 8763

Jan Erik wrote: 17 Dec 2023, 19:29 Blind og komplett idiot. Mike Dean II
Enig, men likevel ... Lønner seg aldri å krangle med dommeren, og det lønner seg enda mindre å fortsette etter du har fått gult for krangling. Jeg tenker litt på denne: "Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience."
Last edited by Pwint on 17 Dec 2023, 19:34, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

M.r. Brownstone
Posts: 88
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 351
Liker mottatt: 444

Får begynne med at jeg er rasende på dommer Oliver,Nunez slipper altså unna det Dalot blir utvist for og Dalot hadde rett. Synes ellers Oliver gikk på hvert tjuvtriks pool spillerne gjorde for deretter å gi de frispark.
Men jeg er stolt av laget de la ned en kjempeinnsats. Og med bedre avsluttninger kunne vi tatt 3. Men dette resultatet stiller vel kjeften litt på de kjepphøye som bare snakket om hvor mye de skulle vinne.
Anthony i første omgang syntes jeg han var meget svak men i andre var han uhyre viktig i det defensive og fortjener mye skryt for det. Begge midtstopperne spilte veldig bra. Men dette var en lag(seier)
post liked by: Pwint, Jan Erik, Andtho01, 28FPellistri, Belfastboy, Spirograf1, Rød Pølse, Pink Final

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Man kan med rette si mye om dette United-laget, men dette så i alle fall ikke ut som et lag som ikke prøver, ikke vil, og som kaster manageren under bussen. Og jeg synes egentlig ikke det har sett ut som det de siste ukene heller, selv om det har vært mange stusslige prestasjoner. Men det er et lett narrativ som får mange fyrt opp, uten å heller ta for seg mer grundige analyser og faglige samtaler.
post liked by: Pwint, Jan Erik, 28FPellistri, Spirograf1, Belfastboy, Ryder, M.r. Brownstone, Rød Pølse, Pink Final
User avatar

Jan Erik
Posts: 2488
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7717
Liker mottatt: 8075

@Pwint fullstendig kok der på slutten. Jeg syns nesten det hadde vært merkelig om Dalot IKKE reagerte. Har vunnet et innkast, får det dømt mot seg, får gult kort...ikke rart det koker over. Og Oliver vet han han har bommet på den. Får beskjed på øret. Tenker den kan United klage på, men de kommer ikke til å gjøre det. Spiller liten rolle med en kamp for Dalot, AWB spiller den.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Enig i det @Mr H. Det hjelper å ikke ha Martial og kanskje også Rashford fra start. Blir mye mer energi i presspillet da.
post liked by: Pwint, MektigeTHOR, M.r. Brownstone, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2937
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13614
Liker mottatt: 8763

Men uavgjort her føles som en seier! Jeg er meget happy. Synes vi spilte klokt med tanke på hvor vi er for tiden. Evans og Varane var et godt par der bak. Enormt med erfaring og intelligens.
post liked by: Jan Erik, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

28FPellistri wrote: 17 Dec 2023, 19:31
Blodfink wrote: 17 Dec 2023, 19:26 34-5 i avslutninger
70-30 i possession
12-0 i cornere
40-2 i crosses

Men United har som eneste lag unngått tap på Anfield i høst. Men fortsatt 6 år siden vi scora der.
Grusomt når man leser statistikken sånt, men vi kunne og burde scora i dag. Strålende defensiv kamp av United, og en egentlig litt skuffende kamp av Liverpool syns jeg. Er ikke mange gangene jeg satt med hjertet helt i halsen, det var stortsett kontrollert der bak, med noen svært få unntak.
Jeg er fornøyd med å holde nullen jeg også, men jeg er jo der at det er trist å se United fremstå som de gjør. Ser ut som topp mot bunn, der topplaget har en off-day. Selv om Liverpool hadde sine sjanser de au, var svake i avslutningene sine i dag.

United hadde vel 2-3 muligheter, men det finnes ikke selvtillit eller flyt mtp målscoring. Så vi kunne ranet dem i kveld.

1 poeng er bra det, som jeg skreiv lenger opp så er United første lag som tar poeng på fortet Anfield.
post liked by: Jan Erik
LUHG!
Post Reply