(CL) Manchester United - Bayern München

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19273

15 baklengs på 6 matcher da...Har jo scora 12, men det hjalp lite.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Tringe, Spirograf1
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2917

Blodfink wrote: 12 Dec 2023, 22:52 15 baklengs på 6 matcher da...
Som første engelske lag noensinne.
post liked by: Blodfink, Rød Pølse
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19273

Såpass ja @Lingard
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4703
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2626
Liker mottatt: 10704

Fikk med oss to-tre gullinvolveringer fra Mainoo på slutten om ikke annet. Den gutten blir pokker meg god.
post liked by: M.r. Brownstone, Rød Pølse, Tringe
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Vi slipper EL og det er like greit for vi hadde feila der også. Så blir det ikke Champions leauge fotball på en god stund heller. Tøffe tider for en skakkjørt klubben som enda ikke har nådd bunnen. Men når vi når bunnnen så er det bare en vei og det er opp.
post liked by: Rød Pølse, Tringe
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19273

1 skudd på mål ble det i kveld :yikes:
post liked by: Rød Pølse
LUHG!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4435
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2864
Liker mottatt: 9451

Egentlig helt i orden for min del at vi er ute av Europa. Erik ten Hag trenger betydelig tid til å jobbe med dette laget på feltet og da er det en fordel å ha tid til det. Spesielt det defensive må jobbes med.

Dagens kamp er som forventet. Det blir vanskelig når vi ikke skaper særlig mye selv. Bruno hadde en god mulighet, McTominay rotet bort sin sjanse med et dårlig touch, Dalot det samme.
post liked by: Rød Pølse, Tringe, 10Hag
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9093
Liker mottatt: 8379

Den største skuffelsen i kveld er at Maguire og Shaw sannsynligvis er ute i flere uker. Resultatet i kampen og CL er omtrent som forventet. Dette var også en mye enklere kamp for Bayern, som allerede hadde vunnet gruppa.

Synes Amrabat oftere begynner å vise at han kan spille fotball og gledelig å se Hannibal og Mainoo på banen igjen. Vi er verken friskmeldt eller mer syk etter denne...
post liked by: Jan Erik, Tringe, M.r. Brownstone, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 818
Liker mottatt: 2570

offside wrote: 12 Dec 2023, 22:57 Vi slipper EL og det er like greit for vi hadde feila der også. Så blir det ikke Champions leauge fotball på en god stund heller. Tøffe tider for en skakkjørt klubben som enda ikke har nådd bunnen. Men når vi når bunnnen så er det bare en vei og det er opp.
Kloke ord helt enig.
post liked by: offside
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9093
Liker mottatt: 8379

Det er lite som er så irriterende som å høre Morten Langli prate piss i det øyeblikket man skifter fra TNT Sports til Tv2 🤬 For en jævla klovn 🤡
post liked by: M.r. Brownstone, Spirograf1, Andtho01
Football, bloody hell!

M.r. Brownstone
Posts: 87
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 349
Liker mottatt: 440

Det er trist når jeg føler så å si ingenting etter et tap. Men slik som dette ble var det forventet. Eller jeg kjenner blodpumpa pumpe litt ekstra når Alsaker og Børrestad åpner kjeften. De er så tabloide at det er parodisk. Greit vi gikk ikke videre greit vi havnet sist men jaggu var det noen freak kamper vi var igjenom 9 av 10 ganger slik som kampene var hadde vi stått med 3 mot fck og 3 mot Galatasaray. Men skal heller ikke unnskylde laget prestert altfor dårlig. Synes litt synd I Højlund han jobber og sliter men er helt alene. Med noen småjoggende lagkamerater 30 m unna. Må være veldig enkelt å forsvare seg imot.
Nei vet ikke lenger hva jeg skal tro,akkurat nå er INEOS mitt største håp.
post liked by: Rød Pølse
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19273

Rød Pølse wrote: 12 Dec 2023, 22:59 Synes Amrabat oftere begynner å vise at han kan spille fotball
Yep, liker innstillingen og han kan spille i tillegg.

Ellers er det lite som er i orden med å bli slått ut av både CL og EL synes jeg, så der er jeg uenig med flere her :hah:
post liked by: Rød Pølse
LUHG!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4435
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2864
Liker mottatt: 9451

Skal sies at vi har hatt svært mye i mot dette gruppespillet. Rashford sin utvisning mot FCK var den største dommerfeilen som har blitt begått det siste 10-året, drøssevis av skader, keepertabber i fleng, straffen som Eriksen ble i dømt borte mot Bayern.

Så skal man ikke frikjenne oss helt heller. Tidvis så har det vært rene Autobahn for motstandere mot vårt mål. Vi har ikke drept kamper som skulle blitt drept, sluppet inn billige mål alá Zaha sitt på Old Trafford da Dalot sov i timen. Også har vi manglet kynisme og kontroll på kamper, evnen til å drepe kamper som vi har ledet har vært totalt fraværende. Vi har ledet samtlige fire kamper mot København og Galatasaray og likevel ikke fått mer enn én seier totalt.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
offside wrote: 12 Dec 2023, 22:57 Vi slipper EL og det er like greit for vi hadde feila der også. Så blir det ikke Champions leauge fotball på en god stund heller. Tøffe tider for en skakkjørt klubben som enda ikke har nådd bunnen. Men når vi når bunnnen så er det bare en vei og det er opp.
Nå handler ting først og fremst om å få en avklaring på eiersituasjonen. Deretter så må Erik ten Hag få tid til å jobbe med en skadefri tropp, da hjelper det å redusere antall kamper utover våren. Ting kan også snu fort i fotball.

Ting er ikke perfekt, men vi trenger ikke ta sorgene på forskudd.
post liked by: Rød Pølse, M.r. Brownstone, offside
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

Får ikke gjort noe annet enn å klage :-| , så får man ta det man får.
Sesongen ble litt kort ja.
God natt..
post liked by: Blodfink, Andtho01, Rød Pølse
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4435
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2864
Liker mottatt: 9451

Rød Pølse wrote: 12 Dec 2023, 23:07 Det er lite som er så irriterende som å høre Morten Langli prate piss i det øyeblikket man skifter fra TNT Sports til Tv2 🤬 For en jævla klovn 🤡
Jeg har sluttet høre på norske eksperter for lenge siden. Hadde jeg fått muligheten så hadde jeg sett norske kamper med utenlandsk kommentatorer også. De norske ekspertene har lagt igjen alt av verdighet hjemme og gjør sitt beste for å lage klikk på TV2.no.
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Rød Pølse, Spirograf1, Tringe
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply