(CL) Galatasaray - Manchester United (29-11-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

Pink Final wrote: 29 Nov 2023, 21:25 Han henta ingen som kjent.
Men han ville bytte ut et lag som var nest best i England.

Og ikke ta den posten min 100% seriøst hver så snill @10Hag.
Kan vi ikke ha litt løs snipp her inne selv på en kveld som dette.
Vi lå på 6. plass tror jeg, når Solskjær fikk sparken. Vi lå i alle fall ikke i nærheten av noe andreplass. Den andreplassen vi fikk året før, var fortsatt et enormt hav unna førsteplass.

Og vi hadde spilt elendig helt fram til jul, når Rangnick kom inn.

Er jo ikke akkurat Englands andre beste lag han tok over, da.

Jo, jeg kan selvfølgelig gjøre det. Men min tillit til deg er tynnslitt, så da får du direkte og saklig svar fremfor en spøkefull tone.

Jeg forholder meg saklig og direkte med deg enn så lenge. Og nå diskuterer jeg kun sak.

Så er det egentlig opp til deg om du vil at vi skal ha en mer hyggelig og morsom tone. Det har jeg vist flere ganger at jeg er villig til å ha, helt til du finner ut at du vil henge ut meningene mine igjen.
post liked by: Sir Alfie Rey, Schmeichel
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27297
Liker mottatt: 17810

Vi var vel Englands nest beste lag til alt raknet høsten 21.
Så du har rett i at vi ikke var det våren 22.
post liked by: Belfastboy, M.r. Brownstone
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2937
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13614
Liker mottatt: 8762

Litt ampert her for tiden. Vil anmode folk til å være litt rause med hverandre. Ja vi ser ting forskjellig, men vi ønsker jo det samme. At klubben skal bli stor igjen. (Og da snakker jeg om resultater).
post liked by: RedTrafford, Pink Final, 10Hag, Belfastboy, messilingard, M.r. Brownstone, Blodfink, offside, Rød Pølse, Schmeichel, Jan Erik
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

Rangnick tok ikke over et lag som lå på andreplass i ligaen. Eller skal vi skrive om resultatene til Solskjær i hans siste sesong?

Om jeg sa et feil årstall er uviktig. Alle og du skjønner hvilket år jeg mente.
post liked by: Sir Alfie Rey

M.r. Brownstone
Posts: 88
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 351
Liker mottatt: 444

Alf banan wrote: 29 Nov 2023, 21:05 Disse ten Hag signeringene. 🙄
Onana- flopp
Mount- flopp
Malacia- flopp
Amrabat- flopp
Antony- flopp
Og da har man ikke glemt Weghorst
Er vel litt tidlig å felle dom over de som kom i sommer?
Malacia synes jeg har vært en ok back up til Shaw.
Antony jeg forventer mer men vil i hvertfall gi han ut sesongen før jeg feller en dom.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Blodfink, Rød Pølse
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

10Hag wrote: 29 Nov 2023, 21:34 Jo, jeg kan selvfølgelig gjøre det. Men min tillit til deg er tynnslitt, så da får du direkte og saklig svar fremfor en spøkefull tone.

Jeg forholder meg saklig og direkte med deg enn så lenge. Og nå diskuterer jeg kun sak.

Så er det egentlig opp til deg om du vil at vi skal ha en mer hyggelig og morsom tone. Det har jeg vist flere ganger at jeg er villig til å ha, helt til du finner ut at du vil henge ut meningene mine igjen.
Jeg forstår ikke helt hvorfor du føler på et behov for det her, men jeg kan si så mye som at jeg ikke helt orker å forholde meg til det i kveld. Den streken settes nå.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Belfastboy, Rød Pølse
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

@Pwint: Flott sagt, helt enig.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

@10Hag

Bruk rapporteringsfunksjonen. Det er ikke alt som jeg får med meg eller som jeg tolker som et brudd på reglene. Det er sånn det er.

Og bare for å gjøre det veldig enkelt. Alt som ikke handler om kamp fra og med nå og til i morgen blir bare slettet. Dette er sensur på sitt beste, men det er begrenset hvor mange ganger jeg gidder be folk om å roe ned.

Og bare for å ha det sagt så føler jeg faktisk selv at jeg har latt de fleste få si hva de mener ganske lenge nå. Men et sted går grensen og den er nådd.
post liked by: 10Hag
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Onana er et mysterium, jeg mener jo seriøst at han har stått bra i noen kamper nå. Men CL er ikke hans greie denne sesongen. Gjorde han tabber for Inter mon tro? De gikk jo til finalen i CL, og han sto vel godt i den kampen. Han har flest redninger i PL mener jeg å ha sett i dag. Sjuke lavpunkt i dag.
Men jeg ble like forbanna når jeg så slowmotion av Brunos kakking av legg på frispark nr.2, det er bare jævlig dumt og totalt unødvendig. I tillegg forstod han ikke hvorfor dommer blåste liksom.

Er litt der at EtH må ta ansvar for strukturen i dette laget som nevnes. Den er jo ikke-eksisterende pr. nå.
post liked by: RedTrafford, Buchan, 10Hag, Rød Pølse, Pwint
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Vi går ikke videre fra CL fordi vi har en keeper som gjør tabber.
Spillermessig syntes jeg det ikke er så galt.
Vi blir straffet av personlige feil.
Moy Bayern, mot FCK, mot Galatasary.

Erik ten Haag kan ikke gjøre så mye der. Spillermessig utenom tabbene syntes jeg United er gode.
En spiller har sviktet hele laget i CL og det er Onana!

Synd, vanligvis går jeg ikke etter enkeltspillere men her må Onana ta dette på sin kappe.
Så kan man jo selvfølgelig setter spørsmålstegn til ETH hvorfor han henta Onana.

fra Fulham kampen så ser jeg klare framsteg i laget spillermessig.
Men da må en kvitte seg med fomlepetter...
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Belfastboy, Buchan, Rød Pølse
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Vi går jo videre med seier mot Bayern og en U i Køben samtidig. Om ikke danskerne vinner i kveld da. Dette er plankekjøring og sånn blir det.
post liked by: Buchan, 10Hag, Rød Pølse
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2044
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7562
Liker mottatt: 4334

Før denne kampen så hadde vi vel ikke scoret noen bortemål på denne banen, eller tar jeg feil ?
Derfor så føler jeg det ekstra bittert, pleier heller ikke gå så kategorisk mot noen spillere.
Men dette ligger på Onana, og det gjør det nok for resten av verden også.
Men det sies at han har et voldsomt potensiale 😄
Last edited by Buchan on 29 Nov 2023, 22:25, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Må hylle Garnacho, han har ikke egen tråd her? Boey prøvde å sparke og skalle ham ut av kampen, burde vært utvist. Garnacho kriga som en helt. Og scorer en perle igjen. Garnacho har rett mentalitet, han er selvsikker og cocky, trua på egne ferdigheter, og tar en fight anytime. Håper han blir i United og ikke går til Madrid snart...
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Buchan, RedTrafford, Rød Pølse, 10Hag, Jan Erik
LUHG!
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27297
Liker mottatt: 17810

Erik ten Hag sier de rette tingene etter match.
Det liker jeg.
Han tar på seg ansvaret.
Og han beskytter Onana.
Sånn skal en manager opptre utad.
post liked by: Belfastboy, Blodfink, Buchan, RedTrafford, Rød Pølse, offside
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Pink Final wrote: 29 Nov 2023, 21:21
Manager: Solskjær
De Gea
Wan-Bissaka ~ (Prime) Varane ~ Martinez ~ Shaw
????? ~ Herrera
Greenwood ~ Fernandes ~ Rashford
(Prime) Martial
Hjerteoperasjonen til Rangnick er ingen suksess.
Omtrent ingen av de nye har hevet oss, bortsett fra Martinez.

Henta inn dårligere spillere enn de vi har solgt.
Hvordan vi klarte å slippe Herrera - skandale.
Skjønner egentlig ikke helt hva man prøver å få frem her. Jeg er i likhet med deg fan av både rashford og bruno og var generelt positiv under solskjær sin periode. Synes for øvrig også at perioden til Rangnick var blytung. Men her impliserer du jo at vi har vært igjennom den hjerteoperasjonen som han etterlyste, noe jeg må si meg sterkt uenig i. Lengter ikke fortsatt samtlige united-fans etter en sammenhengende og gjennomtenk rekrutteringsprosess? Er ikke mangelen på slike skikkelige grep og sportslig ledelse nøyaktig en av hovedgrunnen til misnøyen mot dagens styre og ønske etter utskiftninger? Mangler ikke dagens 11er fortsatt en del profiler før vi er der vi vil være?

Så synes jeg for øvrig at Ralf kanskje fikk litt for mye skryt av enkelte for å banke inn åpne låvedører. Det han etterlyste var jo for det meste ting oss fans har etterlyst i åresvis, og som tidligere managere har tatt opp med styret. At han hadde en voldsom trang for å si det offentlig synes jeg virket litt som et behov for å redde sitt eget skinn. Det var også noen logiske brister rundt noen av spillerene han nevnte spesifikt, mtp timing og tilgjengelighet.
Post Reply