(PL) Everton - Manchester United (26-11-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2865
Liker mottatt: 9463

Det er liten tvil om at Bruno er det beste kjøpet vi har hatt de siste 5 årene, om ikke de siste 10. Bruno er også en spiller med kvaliteter i absolutt verdensklasse, men det er likevel greit å påpeke at feilene har kommet oftere de siste sesongene, produksjonen er like god som de to første sesongene og han ser ikke like dominant ut som tidligere. Og selv om at jeg på ingen måte er der at jeg mener at Bruno bør bli solgt eller satt ut av laget, så er min hypotese at han har spilt ALT for mye fotball siden overgangen i 2019 og at dette har gått utover prestasjonene. Fra min utregning så har Bruno spilt 203 kamper for oss siden overgangen, 52 landskamper og United har i tillegg til dette 9 kamper gjenstående før året er omme. Vi nærmer oss datoen for at Bruno har vært her i 5 år så da får man regnestykket 264/5=52,8 kamper i året som vil si at han spiller i snitt mer enn en kamp i uka (dersom man fjerner eventuell feire og pre-season så blir dette enda flere konkurrerende kamper), og slik har han holdt på i snart 5 år. At dette har kostet for Bruno tror jeg faktisk at er en svært realistisk forklaring. Så gjelder dette selvsagt flere enn bare Bruno, men Bruno er en del av de som har spilt mest av alle i Europa i fjor om jeg ikke husker helt feil.

Rashford er også en annen som jeg mener at ikke presterer på sitt beste. Akkurat han er litt mer åpenbar enn Bruno etter min mening dog.
post liked by: Rød Pølse
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9096
Liker mottatt: 8381

Hvis man tar med i beregningen at Bruno ble signert i januar 2020, så blir de tallene enda høyere, @messilingard. Jeg er enig i at vi er alt for avhengige av Bruno i vårt offensive spill og at vi sannsynligvis ville sett enda bedre spill fra vår nummer 8 hvis vi hadde en sterkere stall. Vi får legge skylden på noen andre enn Bruno for dårlig spillerlogistikk.
post liked by: Jan Erik, messilingard, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2865
Liker mottatt: 9463

Ble visst en feilregning fra min side der. Tenkte at Bruno signerte i januar 2019 av en eller annen grunn. Må i så fall korrigere antall landskamper til 46. Men ja, Bruno har spilt enormt mye fotball siden han kom til oss, det er i det i alle fall ingen tvil om!
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 402

Hvis dere ikke kjenner til denne kontoen på twitter så går dere glipp av noe. Stor underholdning:-)

https://x.com/AlternativeMUFC/status/17 ... 84502?s=20
post liked by: Pink Final, Rød Pølse
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9096
Liker mottatt: 8381

Takk, @Jan Anders 👍 Alltid gøy med litt skråblikk fra et Unitedståsted. De har nå fått en ny følger.
post liked by: Pink Final, Jan Erik
Football, bloody hell!

Deleted User 402

Og siden vi er på twitter-kjøret. Denne videoen er magisk. Husker selv slike øyeblikk fra United-kamper. Den vanvittige euforien etter avgjørende eller vakker scoring. Tid og sted forsvinner. Det er dette som er fotballens kjerne, det vakre ved fotballen.

https://x.com/UnitedPeoplesTV/status/17 ... 58999?s=20
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse

Deleted User 661

Og så var det deilige bilder av Dan Gore og Finley McAllister jublende sammen med bortefansen på Goodison Park i går.
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Rød Pølse, Belfastboy, Pwint, RedTrafford
Post Reply