(PL) Everton - Manchester United (26-11-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3612
Liker mottatt: 4889

Onana med ny god og litt heldig redning. Vært en vegg i dag.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, pixma, RedTrafford, Pwint, Blodfink
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17826

Everton var gode i 1 omgang.
Vi er best i begge 16 m.
Synes vi vinner fortjent.
Deilig seier i scouseland.

Vinner vi ligaen? ❤️😉
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse, pixma, RedTrafford, Pwint, 10Hag, Sir Alfie Rey, M.r. Brownstone
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13431
Liker mottatt: 5122

Onana med en de Gea-redning på strek.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, RedTrafford, Pwint
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Ja jeg kunne snakket om flaks og uflaks, hvordan vi ikke var veldig gode i deler av kampen og masse annet, men jeg velger å fokusere på 0-3 mot Everton!!! Fy søren så herlig. Her på puben i Stockholm med god stemning og det jeg tror blir sesongens scoring. Og dere... Vi er plutselig bare to poeng unna CL plass. Hvem hadde trodd det for noen kamper siden?
Last edited by Pwint on 26 Nov 2023, 19:31, edited 1 time in total.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, RedTrafford, Rød Pølse, 10Hag, M.r. Brownstone
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 661

Koselig av deg å angripe meg da @10Hag. Da er jeg ihvertfall helt og holdent ferdig med deg her inne.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Jeg skjønte du skrev feil med Antony. Viser bare at du tror du er ufeilbarlig. Sorry for å spøke med deg.
post liked by: 10Hag
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Vi er betraktelig mer kliniske enn Everton i alle fall. Kamper avgjøres tross alt av mål, så vanskelig å mene at dette er et ufortjent resultat. Samtidig så syntes jeg at vi slipper til for mange sjanser i mot.

Mainoo er dagens beste etter min mening. For et talent han er. Med dagens skadesituasjon så bør han også få muligheten til å spille seg inn i laget. Og gjør han det så tror jeg ikke at han kommer til å se seg tilbake.

Kan legge til at jeg tidvis er enig i kritikken mot Rashford og Bruno. Rashford gjør ekstremt mye rart på banen i dag. Går seg fast en del ganger, mister for mange baller. Det ser ganske åpenbart ut som om at han ikke helt trives om dagen. Så er det en kanongod straffe, og vi vet alle hva Rashford kan gjøre dersom han har dagen. Jeg bare føler at det er lenge siden sist vi Marcus Rashford være den beste versjonen av seg selv. Angående Bruno så er det litt av det samme, det blir for mange feil etter min mening. Så gjør han noe helt genialt med den pasningen til Martial. Det blir for variabelt etter min mening.
post liked by: Pwint, 10Hag, RedTrafford, M.r. Brownstone
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 402

Men Mainoo da, mine damer og herrer:-)

Skjelver fortsatt etter den scoringen til Garnacho....hva skal man si til det der da!!!?
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, messilingard, Pwint, RedTrafford, Belfastboy, Buchan, M.r. Brownstone
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2071
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9146
Liker mottatt: 8414

Utrolig scoring av Garnacho. Herlig debut av Mainoo. Deilig å ha Shaw tilbake på laget. Vi går fra 1 til 4 mål av angripere i PL og har ikke lenger negativ målforskjell. Vi slipper ikke inn mål i vår tredje seriekamp på rad. Vi vinner med 3 mål og har ganske god kontroll i andre omgang. Fortsatt litt rusk i maskineriet, men ENDELIG EN GOD FØLELSE ETTER MATCH 🥳
post liked by: Pink Final, messilingard, Pwint, pixma, RedTrafford, Belfastboy, 10Hag
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Kampen under ett så synes jeg det er en ok pluss kamp.
Årets mål av Garnacho :thumb_up:

Tenker der vi har hatt marginer mot oss tidligere kamper, fikk vi marginene med oss i denne kampen.
Everton er horrible foran mål, noe vi må takke for.

Mainoo var stor i dag, følte en stund i første omgangen at det var han mot Everton.
Her har vi framtidens klassespiller. Får vi noe cash for Casemiro i januar, tenker jeg at Mainoo gjør at han blir fort glemt.

Selv om jeg tenker det er best Martial prøver lykken et annet sted i Januar, var det fint for han med et fint mål.

Endelig ikke negativ mf lenger heller, ser litt bedre ut på tabellen.

Er absolutt mye å bygge videre på dette her, så får vi håpe skadene avtar noe fremover. :thumb_up:
Last edited by RedTrafford on 26 Nov 2023, 20:08, edited 1 time in total.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Rød Pølse, Andtho01, Buchan, Pwint, M.r. Brownstone, 10Hag, Blodfink
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17826

Det Bruno sier etter match er fint.
Synes det er en kapteins tale.
Både ift Garnacho og Rashford.
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford, Andtho01, Buchan, Pwint, M.r. Brownstone, 10Hag, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Andtho01
Posts: 1136
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3518
Liker mottatt: 3652

Dette var deilig resultat. Håper denne fomren forstter i dei 2 tøffe bortekamene som kommer til uken med Galtasaray onsdag og Newcastle lørdag
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final, Buchan, Belfastboy, 10Hag, Blodfink
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2071
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9146
Liker mottatt: 8414

Garnacho scorer sesongens mål, Martial skaffer straffe og scorer, Onana står som en vegg, men Mainoo ligger an til å bli kåret til MOTM av brukerne i klubbens app✨ Vel fortjent, spør du meg. Min stemme gikk til yngstemann 👍
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Buchan, Pwint, Andtho01, RedTrafford, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Deilig seier!

Håper oppturen fortsetter i CL til onsdag!

Come on you reds!!! :strong:
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Buchan, Rød Pølse, Pwint, RedTrafford, Blodfink
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2044
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7566
Liker mottatt: 4336

Endelig en seier med mer en ett mål.
For et mål av Garnacho, mye renere treff enn Rooney i sin tid. Glad for at Rashford og Martial scoret, og at vi har en kaptein med hode på rett plass, og gir straffesparket til Rashford, og i tillegg nydelig fremspill til Martial sitt mål.
Det virket også som at selvtilliten vokset på Rashford etter målet.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Og Mainoo da, utrolig bra.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pink Final, Belfastboy, Pwint, Andtho01, RedTrafford, Blodfink
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3612
Liker mottatt: 4889

Pink Final wrote: 26 Nov 2023, 19:49 Det Bruno sier etter match er fint.
Synes det er en kapteins tale.
Både ift Garnacho og Rashford.
Enig. Han snakker veldig flott etter match!

Liker og at han holder beina til Garnacho godt planta på bakken, på en hyggelig storebror-aktig måte.

Han sier at målet var fint, men han kunne spilt bedre 😅 Det er bra, det vitner om at han som kaptein holder spillerne til en høy standard! Akkurat den delen av kapteinsbiten synes jeg han er sterk på.

Alt i alt en godkjent++ kamp. 1. omgang er dårlig, men vi maler på i andre. Er og litt heldige iom at Everton er dårlige foran mål. Onana spiller en kanonkamp, og Mainoo spiller som en veteran.

Håper dette fortsetter og at vi ser enda bedre ut i kampene som kommer!
Last edited by 10Hag on 26 Nov 2023, 22:25, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final, Buchan, M.r. Brownstone, Blodfink
Post Reply