(PL) Fulham - Manchester United (04-11-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Jeg blir glad når jeg hører de utrolige fansene våre. Hørte knapt nok andre enn våre. Og når Bruno scorer så er det Brunosynging helt til han har mottatt MOTM trofeet og går bort til dem og klapper. For en gjeng!
post liked by: Pink Final, Blodfink, Buchan, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Blodfink wrote: 04 Nov 2023, 15:37 Opp på 6.plass, 4 bak 5, 5 bak 4.plass. Håpe på Forest og Luton hjemme mot Villa og Liverpool i morra.
Har satt klink B på kupongen på begge, så har gjort mitt for å jinxe villa og pool ;)
post liked by: Blodfink, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford
Ingen er større enn klubben!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

3 poeng var det aller aller viktigste. Sånn har det blitt.
Viktig også at ten Hag får litt mer ro kommende uke.
Spillemessig var som det pleier. Laaaangt fra friskmeldt.

Har vært enig i kritikken av Antony hele veien. 1 milliard liksom ?? bra han ikke har høyre fot, da hadde sikkert klubben betalt 2 milliarder :-|
En som kan gå med hevet hode idag er Harry Maguire :thumb_up:
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Cola2, Blodfink

Deleted User 402

And breathe.....
Bare elsker mål på overtid selv om jeg blir nervevrak av dette lager...
Fantastisk bortefelt i dag!
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Pwint, Cola2, RedTrafford, Blodfink, Belfastboy

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 356
Liker mottatt: 450

Så utrolig lettet. Og en fortjent seier. Her var det innsats og glød. Elsket den kjempingen som førte til målet. Jeg avskriver ingen United spillere men må si Pellistri viser noe som Antony ikke har.
Jeg elsker det når utskjelte spillere slår tilbake og håper de som har hånet og latterliggjort Maguire får hånlatteren i halsen. Han var stor i dag. Bruno var positiv og igjen helt avgjørende. Wan Bissaka er klasse. Onana virker sikrere. Nei dette var ikke utklassing men mye positiv og med seg. McTominay snytt for mål kjempet og kriget og vant.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Jan Erik, Cola2, Pink Final, red, RedTrafford, Blodfink, Belfastboy
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Ja godt poeng @M.r. Brownstone . Det hadde blitt en helt annen kamp uten den latterlige VAR avgjørelsen. Da hadde nok min 0-3 prediction ikke vært nok.
post liked by: M.r. Brownstone, Pink Final, Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464


Forstår veldig godt at Højlund er fly forbanna når han blir tatt av. Kan ikke bare skylde på Antony, men vi har en høyre kant som skaper absolutt ingenting. Det her fremstår kanskje som om at jeg er på et korstog mot Antony, men nivået han viser om dagen er skremmende. At han får fornyet tillit er rett og slett skammelig etter min mening.

post liked by: red, RedTrafford, Pink Final, Pwint, Blodfink, Cola2, Rød Pølse, 10Hag
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Som under Ole er vi på vårt beste når vi får til et godt samarbeid ute på venstre- (og ish) høyrekanten mellom backen, vingen og Bruno.

Forventet at vi kom til å få en midtbane og pasningsspill som fungerte langt bedre under Ten Hag. Men det har virkelig ikke skjedd. Og jeg sliter med å se hvordan vi skal få det til med dagens spillere.

Så er det noe vi skal bygge videre på er det egentlig bare kantspillet. Krysser fingrene for at Wan-Bissaka holder seg skadefri, og at Ten Hag tar til fornuften og begynner å bruke Pellistri eller Mount som høyreving nå.
post liked by: Pink Final, Ryder, Pwint, Blodfink, Buchan, Cola2, Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Denne seieren var viktig. Det trengte vi, Erik, fansen og spillerene. Ikke mer å si, men tre særdeles viktige poeng.
post liked by: Pink Final, Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, Blodfink, Buchan, Belfastboy

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 356
Liker mottatt: 450

Trodde jeg skulle se fullt av glade Unitedfans på de forskjellige facebooksidene. Men neida selv om vinner i det 90 min. Etter iherdig kjemping hadde vi flaks,Fulham ble snytt. Elendig kamp av oss. Hvilken supporterkultur er det som er i ferd med å utvikle seg!den som ikke klarer å bare nyte en jevn kamp som vi tross alt vinner fortjent etter flere uker med elendige resultater,kan jaggu ikke ha mye livsglede.
Fulham snytt si det til McTominay og Garnacho.
post liked by: Pink Final, red, Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Buchan, Cola2, offside, RedTrafford, Belfastboy
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17825

Trist, bare trist @M.r. Brownstone.
Håper av hele mitt hjerte ikke dette forumet blir sånn.
Da er jeg ute herfra.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Buchan, Cola2, M.r. Brownstone, offside, RedTrafford, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Jan Erik
Posts: 2495
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7736
Liker mottatt: 8117

@M.r. Brownstone Det har vel med den totale situasjonen å gjøre, og generelt liten tro på at vi kommer tilbake som et topplag i nærmeste fremtid. På en måte forståelig, men ikke nødvendigvis veldig positivt...
post liked by: Pwint, Blodfink, RedTrafford, 10Hag
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Deilig med seier og 3 poeng!

Driter i selve prestasjonen!

Nå tar vi FCK til onsdag og Luton neste helg!

Come on you reds!!!
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Buchan, Rød Pølse, Cola2, Blodfink, Pwint, RedTrafford, M.r. Brownstone
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2044
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7566
Liker mottatt: 4336

Er nok litt gammeldags jeg innrømmer det, men når hets av egne spillere overgår gleden av seier, det synes jeg faktisk er veldig trist.
Men nå har jo foreløpig Maguire kommet over kneika, men det nytt offer som er klar for hugg.
Antony har ikke vært bra, og er ikke bra, men generelt så har hele laget ikke vært bra denne sesongen, men jaggu så glad jeg blir hver gang det blir seier.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Pwint, Blodfink, Sir Alfie Rey, Cola2, Jan Erik, RedTrafford, Belfastboy, M.r. Brownstone
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Det var 3 poeng som gjaldt ja. Job done. Spillemessig er det fortsatt mye å hente. Men noen litt bedre tendenser innimellom i dag. Det jeg synes jeg ser litt mye av er liten tro på det de driver med liksom. Derfor er den kjempingen til Pellistri før scoringen så viktig.
Den litt skjøre troen på at de er gode spillere forplanter seg i duellspill og innstilling også. Alt blir litt for tamt liksom. Det må jo virkelig jobbes i København til uka. Litt bakpå der så tror jeg FCK vinner altså...
En faktor er at United ser ut til å holde bedre enn danskene fra timen og ut. Selv om danskene tok over litt siste 10 på Old Trafford
post liked by: Buchan, RedTrafford, 10Hag, Pink Final
LUHG!
Post Reply