(PL) Fulham - Manchester United (04-11-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

M.r. Brownstone
Posts: 87
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 349
Liker mottatt: 440

Jan Erik wrote: 04 Nov 2023, 16:03 @M.r. Brownstone Det har vel med den totale situasjonen å gjøre, og generelt liten tro på at vi kommer tilbake som et topplag i nærmeste fremtid. På en måte forståelig, men ikke nødvendigvis veldig positivt...
Hadde vi tapt i det 90 min. Hadde jeg forstått følelsene. Men vi vinner i det kl passerer 90 min. Det er jo ikke stunden til å reflektere negativt. Det er jo da man virkelig nyter det og kjenner på eufori. Så jeg skjønner bare ikke hvordan man kan hive seg over tastaturet og klage 3 min. Etter at vi vinner en hardt tilkjempet seier. For noen festbremser!
I et anerkjent United forum er overskriften at Fulham må føle seg snytt. Hvordan skal Fulham føle seg snytt! Jeg følte meg snytt etter 8 min. Jeg syntes dommeren blåste for mye for Fulham med United brillene mine på.
post liked by: Jan Erik, Buchan, Blodfink, Pwint, RedTrafford, Rød Pølse, Can2, Pink Final, Belfastboy
User avatar

Jan Erik
Posts: 2460
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7651
Liker mottatt: 8004

@M.r. Brownstone Nei, det er ikke lett å skjønne. Men det er blitt en negativitet etter alle managerbyttene, de håpløse kjøpene, eierne, salgsprosessen, den stadige støyen rundt enkeltspillere, lekkasjer fra garderoben, gjeld, stadionforfall....osv. alt dette mens City vinner og vinner. For noen blir dette for mye, noe som gjør at en enkeltseier ikke betyr noe. Selv om den kommer etter en av de dårligste hjemmekampene noensinne, og nok en runde med rykter og bråk. Jeg skjønner det ikke selv, fotball dreier seg jo først og fremst om neste kamp? Men det virker som det har festet seg en negativitet som er forståelig, men likevel merkelig.
post liked by: Cola2, Blodfink, Pwint, RedTrafford, M.r. Brownstone, 10Hag, Pink Final, Buchan, Belfastboy

M.r. Brownstone
Posts: 87
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 349
Liker mottatt: 440

Pink Final wrote: 04 Nov 2023, 16:01 Trist, bare trist @M.r. Brownstone.
Håper av hele mitt hjerte ikke dette forumet blir sånn.
Da er jeg ute herfra.
Føler foreløbig denne siden er litt ennerledes. Kanskje det har noe med at man må lete dem aktivt opp logge inn osv. Jeg hater ikke noe imot å diskutere og være uenig. Vi kan jo være uenig her inne også. Men som oftest skriver folk saklig og begrunner sine tanker og da blir det jo gøy og interessant å diskutere United
post liked by: Pwint, RedTrafford, Cola2, Rød Pølse, Tringe, 10Hag, Pink Final, Buchan, Belfastboy
User avatar

Ryder
Posts: 4696
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2622
Liker mottatt: 10677

Når vi faktisk vinner - i alle fall på denne måten med overtidsmål - prøver jeg i alle fall å la godfølelsen sitte i kroppen ut dagen uten å overtenke for mye. Så kan heller analysen/kritikken komme senere.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Rød Pølse, M.r. Brownstone, Pink Final, Buchan, Belfastboy

Deleted User 402

Se, hør og lær av bortefansen i dag! 90 minutter med full støtte til laget og fullstendig "bedlam" når Bruno scorer.
post liked by: Pwint, Cola2, Rød Pølse, M.r. Brownstone, Lorentzsen, Pink Final, Buchan, Belfastboy, andRED
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Pink Final wrote: 04 Nov 2023, 16:01 Trist, bare trist @M.r. Brownstone.
Håper av hele mitt hjerte ikke dette forumet blir sånn.
Da er jeg ute herfra.
Enig, skriver under på denne.
Er aldri skuffet over seiere. Særlig når man ser seier i en kontekst. Det har haglet mye i mot de siste ukene. Desto deiligere å score på overtid og vinne. Vi husker vel alle 07 på craven cottage når en annen portugiser ble matchvinner. Den seieren betydde veldig, la oss håpe denne seieren også vil bety mye for veien fremover.

At jeg noen ganger surmuler når vi ligger, ta det med en klype salt. Da har jeg behov for å få ut litt frustrasjon.
post liked by: Pwint, Cola2, Rød Pølse, M.r. Brownstone, Pink Final, Buchan, Belfastboy
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2276
Liker mottatt: 4150

Tydelig at spillerne følger nøye med på hva som sies i mediene. Bra at har noen (ex) lagkamerater til å backe da:

Image

Image
post liked by: Ryder, Rød Pølse, offside, Pwint, Lorentzsen, Pink Final, Buchan, Belfastboy
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4880

Pink Final wrote: 04 Nov 2023, 14:54 Nydelig Onana.
Keeper’n vår har spilt seg kraftig opp de siste matchene.
Apropos Onana, hvor er @10Hag i dag?
Måtte se kampen i opptak!

Flotte inngripener av Onana! Nå er jeg bevisst på det du har snakket om; han kan bli bedre på å slå baller ut av farlige soner. Men han har virkelig hevet seg, og viser god skuddstopping om dagen. Tatt seg kraftig opp, absolutt.

Maguire med en kjempekamp. Synes han var skikkelig god. Wan-Bissaka og veldig bra.

Bruno fortjener hyllest. Redder 3 livsviktige poeng. Men må si meg enig med det de fleste i tråden sier før han scorer; det er en skikkelig dårlig kamp han leverer. Men målet vinner kampen, og det kunne ikke vært viktigere slik situasjonen er nå! Så da skal det hylles!

Antony... Der er tålmodigheten på overtid. Det er virkelig bånn i bøtta, det han leverer.

Har ikke rukket å lese reaksjoner og sånt enda. Synes ikke det var noen stor forestilling, men vi fightet i hvert fall som bare juling.

Håper Maguire fortsetter å starte. Hadde jeg aldri trodd jeg skulle si før sesongstart. :D
Last edited by 10Hag on 04 Nov 2023, 22:05, edited 2 times in total.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Buchan, Rød Pølse, red, Pwint, Blodfink

Deleted User 661

Synes det var fire spillere som sto fram i dag. Onana, Maguire, Bruno og Mctominay. Jeg stemte på Maguire som man of the match.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Buchan, Belfastboy, Cola2, Rød Pølse, Pwint
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7605
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27249
Liker mottatt: 17769

red wrote: 04 Nov 2023, 20:24 Tydelig at spillerne følger nøye med på hva som sies i mediene. Bra at har noen (ex) lagkamerater til å backe da:

Image

Image
Pay back time fra De Gea mot Roy Keane.
Han fikk også det glatte lag av Keano.
Flott av Juan Mata også.
Tror det er ganske mange spillere og ex spillere som har de bombastiske meningene til Keano langt opp i halsen.
De Gea og Bruno og Mata ❤️
Roy Keane som spiller og kaptein ❤️
Som ekspert 💩
post liked by: Buchan, Belfastboy, Rød Pølse, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

Godt jeg ikke så kampen da jeg i andre fora enn Unitedrelaterte fikk den oppfatningen av at dette ikke var noen stor kamp, men at overtidsskåringen selvfølgelig gjør susen. Så nå er alt fryd og gammen igjen...lagets formkurve peker rett opp og laget fremstod som en enhet... ;) Hvorfor blir folk så sure når noen snakker rett fra levra...blir en krenket på egne eller klubbens vegne?
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7605
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27249
Liker mottatt: 17769

Er noen sure?
Er alt fryd og gammen?
Se feks postene til @Rød Pølse.
Men å glede seg over en deilig overtidsseier er en vanlig supporter reaksjon.
Tror ikke det var noe mer enn det her inne i hvert fall 😊
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Belfastboy, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 661

Ser mer ut som om det er du som er krenket over at noen har andre meninger enn deg @Vidar Dale Fjeld.
Og hvor ille ville det ikke vært å se United score I Fergietime. Vill glede hos spillerne som feiret sammen med verdens beste og mest høylytte bortesupportere. Nei, det er triste scener å få oppleve som supporter og det må du være sjeleglad for at du slapp å se......
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Belfastboy, RedTrafford
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

Unnskyld at dere ikke skjønte ironien som burde lyse mot dere...gud hjelpe meg.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Nå er politiet kommer frem igjen...takk for meg for godt.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8345

Ble du krenket fordi noen svarte på spørsmålet ditt, @Vidar Dale Fjeld? Ironi er en svært vanskelig øvelse, særlig skriftlig. Mitt forslag er at du øver litt mer før du forsøker neste gang. No offence 😊
post liked by: Pink Final, Belfastboy, RedTrafford
Football, bloody hell!
Post Reply