(LC) Manchester United - Newcastle United (01-11-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8418

YES!!! 0-0 siste halvtimen 💪 BOOM 💥
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Blodfink, Tringe, RedTrafford, Cola2
Football, bloody hell!

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Og 95% possesion siste minuttet ! 8-)
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Jan Erik, 10Hag
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14631
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23324
Liker mottatt: 19291

Tringe wrote: 01 Nov 2023, 23:09 Og innleggene i åpent spill, de treffer jo samme panna ....
Yep, skreiv om det i 1.omg.

Horribel forestilling...

Kjør akademi-laget mot Fulham, men det er jo litt dårlig gjort mot de unge.
post liked by: Rød Pølse, Tringe, RedTrafford, Jan Erik
LUHG!

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Husker nesten ikke at vi va over midtstreken i 1. omg ..
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Rød Pølse
Ingen er større enn klubben!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Gleder meg nesten litt til å høre hva Erik ten Hag sier etter denne kampen. Han syntes nok at ting var fantastisk, men vi gjorde noen små feil som vi ble straffet for.

At vi nesten ikke skaper sjanser selv blir neppe nevnt.

Nei, det er morsomt hvordan ting kan snu, men nå så har jeg en fot i døra på "ten Hag bør få sparken" toget.
post liked by: Blodfink, 10Hag, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14631
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23324
Liker mottatt: 19291

Terningkastene blir enkle i hvert fall...Dette må jo få følger. Og den er at vi sitter igjen med en tropp som ikke vet hvordan de skal spille, for manageren har fått fyken...Så går det 1-3 år med en annen, så sitter de der igjen gitt...
post liked by: M.r. Brownstone, Rød Pølse, Cola2, andRED
LUHG!

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 356
Liker mottatt: 450

Nå er det mørkere enn mørkt. Vet ikke hvor jeg skal begynne men vi slipper inn 3 drittmål som alle burde vært unngått. Ja Dalot gjør en feil men synes Mount gjør den største ved bare å springe ved siden av Livramento. Mål 3 er det vel så taper Amrabat en duell der han har ball. Ser kommentatoren på viaplay spør om vi er dårligst fremover eller bakover. Min mening er midtbanen vi springes forbi vi er vinner ikke dueller. Jeg skal ikke kritisere Amrabat og har håp om at det blir bedre men samtidlig vil jeg si at Fred var bedre for oss. Men mulig han ønsket seg bort. Alt som kan gå galt går jo også galt! Det første kvarteret av andreomgang spilte vi veldig bra men igjen et drittmål imot.
Vi sliter voldsomt med å skore men egentlig mener jeg vi gjorde det i fjor også men ble berget av Rashford gang på gang nå når det ikke stemmer for ham blir det lite mål.
Det brenner under Ten Hag men å sparke ham nå blir helt feil. De målene vi slipper inn i dag er horrible og kan ikke lastes manager.
Sitter her bare med et håp om Ratcliffes 25%vil føre til forandringer skal ikke undervurdere hva det vil bety for spillere og trenere å få en hvis ro angående salget
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Belfastboy, Andtho01

Deleted User 402

Vondt å se på laget. Ingenting fungerer.
Ten Hag er nok ferdig nå uten at jeg tror det utgjør noe fra eller til på sikt. Vi får se.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8418

Lurer på å ta en tur i boden og se om jeg finner noen gamle leggbeskyttere. Sjansen har vel aldri vært større for å spille seg inn på United enn akkurat nå. Tror jeg også kunne klart å score 0 mål som stasjonær angrepsspiller 🔥
post liked by: Tringe, Pink Final, Blodfink, Jan Erik
Football, bloody hell!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2045
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7570
Liker mottatt: 4340

@messilingard Føler kanskje at de ordene er blitt brukt en del de siste årene om Managere etter SAF 😊
post liked by: Pink Final, Rød Pølse

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Sparken eller ikke, synes alle vi spiller mot ser helt vill ut i blikket og våres spillere får David Neres til å se ut som om han har øyan åpen
post liked by: Blodfink, Jan Erik, Rød Pølse
Ingen er større enn klubben!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3947
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17280
Liker mottatt: 11030

Skjermbilde 2023-11-01 kl. 23.17.11.png
Skjermbilde 2023-11-01 kl. 23.17.11.png (54.3 KiB) Viewed 692 times
post liked by: Blodfink, Jan Erik

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Vanskelig å forsvare Ten Hag om dagen og det et mye han kan kritiseres for. Samtidig er det verdens mest forutsigbare ting hva som ville skjedd med en eventuell ny manager, så lenge klubbstrukturen forblir den samme. Vedkommende kommer inn og har en litt variabel start. Videre kommer en periode hvor det klikker, det virker som brikkene begynner å falle på plass. Kanskje vi til og med tar et lite cuptrofé. Vi innbiller oss at vi bare er 2-3 forsterkninger unna å ta det aller siste steget. Deretter kollapser det og vi er tilbake der vi er i dag. Høres det kjent ut? Rinse and repeat.

Her er det bare å be for og håpe at INEOS-gutta kan få ryddet opp i hierarkiet.
post liked by: Tringe, Blodfink, M.r. Brownstone, Jan Erik, Rød Pølse, Belfastboy
User avatar

Jan Erik
Posts: 2497
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7742
Liker mottatt: 8131

Spørsmålet nå er om dette var bunnen, eller er det enda dypere daler foran oss? Overlever ten Hag dette? VIL vi at han skal overleve dette? Hjelper det å sparke ham?

Eller er det rett og slett bare å la sesongen gå, havne et sted midt på tabellen og ta fatt på jobben som må til bak kulissene? Eller er det også uten betydning så lenge Glazers er eiere?
post liked by: Pink Final, Rød Pølse
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Tringe wrote: 01 Nov 2023, 23:09 Har egentlig ikke tenkt på det slikt før akkurat nu, men det må jo være ett sykdomstegn at vi de siste ti årene ikke har hentet "noen" ukjente, kun avdanka stjerner og f.eks amrabat som hadde ett OK VM.
Blir litt som å spille Fifa uten å sende speidere, men kun søke opp de man har hørt om. Fyfan æ e. lei. Bare å bytte ut alle utenom ho som sitt i resepsjonen.
Kommer til å drømme om det i natt.

Sir Jim Ratcliffe står utenfor Carrington alene, kun Kath i resepsjonen igjen, og ønsker velkommen til en ny epoke.

(Og det første han gjør kan godt være å hente hele speider/analyse-teamet til Brighton).
post liked by: Tringe, Blodfink, Rød Pølse
Post Reply