(PL) Manchester United - Manchester City (29-10-2023)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Hva synes vi om ten Hag sine taktiske valg? Evans fremfor Varane f.eks.
post liked by: Jan Erik
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Rød Pølse wrote: 29 Oct 2023, 18:45 Føkkings Oliver sitter i bussen og sørger for at City får kampen servert inn i sitt spor. Det er ingen lag i verden det er verre å slippe inn det første målet mot enn de forferdelige naboene våre. Å sitte å høre på Pål André Helland i studio gjør marerittet komplett 😱😱😱
Ja. Jeg betaler egentlig for Viaplay. Mens i dag valgte jeg å se kampen på pirat-stream med SkySports, slik at jeg slapp norske kommentatorer og det studioet deres. Er faktisk krise hvor lite nøytrale de klarer å være, og ikke minst hvor mye de overdriver når det gjelder oss for å skape underholdning.
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse, Pink Final, RedTrafford, Andtho01
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 822
Liker mottatt: 2570

Synes d lokter lang vei at Eth ikke er rett men på rett plass, han har vel ikke noe plan over noe ser d ut som, som sagt før så er jeg ikke for å gi han sparken men skal så hende så bryr jeg meg ikke en dritt om d.
post liked by: Jan Erik, Pwint, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Jan Erik
Posts: 2497
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7742
Liker mottatt: 8125

@Pwint Genistrek. Halverte antall baklengs fra i fjor. At vi scorer tre mindre også, er av underordnet betydning...😁
post liked by: Pwint, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Begynner å bli veldig usikker på hva vi driver med på trening. Er lite fremgang. 11 scoringer på 10 kamper vitner om at noe absolutt ikke stemmer.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
11-16 i målforskjell etter ti kamper er faktisk pinlig.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Jan Erik wrote: 29 Oct 2023, 18:55 Halverte antall baklengs fra i fjor...
Slapp ikke inn 6 mål på hjemmebane i fjor heller, bare så det er sagt.
post liked by: Pink Final, Pwint, Belfastboy, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

Dessverre er alle våre landslagspillere dårligere enn andre lag sine...så er alle dommere ute etter å ta United, samtidig som de får betalt av rike arabere...Hadde vi bare hatt Luke Shaw og Martinez friske hadde vi ledet PL nå...

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 356
Liker mottatt: 450

Hvor lei jeg er av VAR. ikke tørr jeg juble for skoring og sitter med puls om VAR har snappet opp noe uregelmessig i 2 min etter dueller. Isolert er det vel ok å gi straffe men problemet er at det er 10 slike situasjoner det ikke blir dømt på. Så 1 min. Etter Citys straffe kommer Højlund igjennom blir tatt tak i skuldra. Det blir det ikke blåst på det er så lite konsekvent at man blir matt.
Oppgitthet er hva jeg føler for øyeblikket angående dette laget. Og det er nesten den verste følelsen man kan ha som supporter. Mange mener at dette laget ikke fikser motgang og at det er en skjør gjeng. Kanskje stemmer det men dette har vi hørt i 5 år å det er jo ikke mange igjen fra den tiden.
Akkurat nå er det blytungt men jeg ser et håp i det fjerne og det er Ratcliffes inntreden og starten på slutten av Glazier.
Så har jeg et håp om at når vi får tilbake Wan Bissaka,Shaw,Martinez og Varane vil det se bedre ut.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Andtho01, Buchan, Belfastboy, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

Og for de av dere som holder med VIF i tillegg til United, bygger denne dagen opp som en skikkelig dritt dag tenker jeg.
Men United tapte for et topplag da :-|
post liked by: Rød Pølse, Blodfink
User avatar

Topic author
Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2629
Liker mottatt: 10739

Gikk ikke glipp av noe, skjønner jeg… 😰
post liked by: Pwint
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17827

Du gikk glipp av både Tifo og surfer flagg for Sir Bobby @Ryder.
Vi var bedre enn City i starten.
Scott McTominay gjorde en god match.
André Onana med to helt fantastiske redninger.
Men Man City er dessverre bedre enn oss, på alt egentlig.
VAR er bare en vits, det er så tilfeldig og inkonsekvent at jeg begynner å lure på om de som skriver om korrupsjon her faktisk kan ha rett.
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Buchan, Andtho01, RedTrafford, Pwint, Ryder, M.r. Brownstone, Jan Erik, KnallRau, Cola2, alfen74, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2044
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7566
Liker mottatt: 4337

Fikk heller ikke sett kampen, men har en svigersønn og et barnebarn som var på sin første kamp. Fikk endel hyggelige bilder i løpet av helgen, og før kampen. Men har ikke fått noe etter kampen 🙈
post liked by: Pink Final, red, Rød Pølse, Pwint, Belfastboy, RedTrafford, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

Kanskje mobilen var tom for strøm @Buchan :D :D
post liked by: Buchan, Pink Final, Blodfink
User avatar

Topic author
Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2629
Liker mottatt: 10739

Får dessverre litt samme vibbene av dette laget som på slutten under Rangnick. Da tenker jeg på ren kvalitet - både da og nå holder vi rett og slett nedre halvdel-kvalitet og er langt, langt unna toppen.

Årsakene er sikkert mange. Skader er én, men synes det etter hvert er LANGT unna å forklare alt. To førstelagsspillere ute skal vi tåle mye bedre enn dette. Synes det ser dystert ut, kan ikke nekte for det.
post liked by: Pink Final, Vidar Dale Fjeld, Blodfink
User avatar

selje
Posts: 139
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 40
Liker mottatt: 399

Jeg var redd at løpet var kjørt for resten av sesongen etter Wolves brøleren når det angår VAR. Og hittil virker det som om vi fortsatt blir straffet for den latterlige feilen VAR gjorde. Er så irriterende at City får straffe på den der. Rodri hjelper fint til selv der, kaster seg ned. Det skulle Højlund gjort like etterpå når han blir dratt i skulderen og kommer i ubalanse så han ikke får avsluttet. Men det hadde vel vært "soft" og VAR hadde neppe gått inn. Slik de i prinsippet ikke skal.

Få det vekk, kan faen ikke feire scoringer lenger. Helt sykt at man ikke lenger blir glad ved en scoring, men heller lettet over at den får stå.

Isolert sett så var det tydeligvis ikke mulig å prøve å vinne denne kampen engang, ref laget som stilles. Rash er så ute av det atte fy. Helt sykt hvor elendig det går ann å spille kamp etter kamp og fortsatt få sjansen. Nå har TH prøvd å spille han i form uten at det hjelper. På tide å benke han og la andre få sjansen?
post liked by: Rød Pølse, M.r. Brownstone, 10Hag, Pink Final, Blodfink
Post Reply