(PL) Sheffield United - Manchester United (21-10-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

Vi vinner, men som fotballag er vi ikke der vi bør og skal være...det virker på meg som vi er elleve individualister som av og til klarer å finne medspillere(satt på spissen). Jeg ser INGEN rød tråd overhodet, den ene kampen svinger til den andre og så til tredje i måten vi spiller på. Det kan synes som om vi ikke spiller vårt tenkte spill fra kamp til kamp men tar hensyn til motstander. Tabellen interesserer meg ikke, vi er milevis langt bak prestasjonsmessig...jeg skjønner ikke EtH med sine kjøp...de klikker ikke sammen som en enhet...er redd vi må mange år frem før han får satt et lag. Den tålmodigheten har jeg dessverre ikke, og innen det skjer har andre klubber tatt et steg videre. Ikke imponert over EtH, synd, liker fyren.
Last edited by Vidar Dale Fjeld on 22 Oct 2023, 08:01, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, 10Hag, Blodfink
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Mod Edit:
Tok bort sitatet, det står jo rett over.
Nå har både Messilingard og jeg skrevet dette sikkert 50 ganger.
Hilsen Pink Final.


Godt sagt.

ETH er ikke god nok for oss. Han er taktisk svak. Noe av det verste jeg har sett.

Flere av kampene denne sesongen, er det verste vi har sett i moderne tid! Er flaut og pinlig!!!!
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2062
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7763
Liker mottatt: 4448

Ja ikke sant like flaut og pinlig som det var under Moyes, LvG, Mourinho, Solskjær eller hvem det nå måtte være. Slik er det nå i ETH andre sesong, for etter ti minutter spill så kommer samme leksa. Dette må være tidenes svakeste United lag, har vi noen gang spilt dårligere.
Så nå må vi for guds skyld få inn en ny manager, han i Brighton kommer nok til å få sving på United i hvert fall i seks måneder, men det driter vi i. Bare vi nå kan sparke en ny Manager, for det er det eneste som gir oss litt å juble for.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7714
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27837
Liker mottatt: 18421

Vi spiller visst dårligere og dårligere men managerne våre får høyere og høyere seiersprosent.
Solskjær og Ten Hag er der oppe og nikker med sir Alex.
Tidenes dårligste kaptein har vi også.

La oss heller nyte Brighton og De Zerbi vi United fans her på Unitedforum.
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Pwint, RedTrafford, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

Skjønner frustrasjonen med at andre ymter frempå at ting ikke går på skinner, verken spillemessig og at en famler litt i blinde i alle ledd? Skal vi da bare slå fast at dette er Glazers sin feil alt sammen så kan vi bare konsentrere oss om kamp og resultat...for vi har jo strengt att ikke noen som kan påvirke vårt spill...det er bare Glazers sin feil...tål at det finnes forskjellige meninger og at ingen vil at det skal gå dårlig. Men sarkastiske meninger hjelper ingen...og forresten var det en fryd å se på Brighton når de gikk for det...er det noen som ser samhandling og spillere som passer sammen...
post liked by: Blodfink, RedTrafford, 10Hag
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2203
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10025
Liker mottatt: 9018

Takk, @Buchan! Jeg kunne ikke vært mer enig. Nå har det vært landslagspause, og vi har spilt den første av tre svært viktige kamper på 8 dager. Og vunnet! Vi vant, for f...! Denne kampen var viktig fordi vi ikke har råd til å miste flere poeng mot presumptivt svakere motstand, men det er ekstremt lett å argumentere for hvorfor de to neste er enda viktigere. Så lett at jeg ikke engang gidder. Går bare ut ifra at alle forstår det, selv om det slett ikke er sikkert..

Hvor var Reguilon? Ikke vet jeg, men jeg vet hvor han ikke var; på banen eller benken på Brammal Lane. Vi spiller altså verken med første-, andre- eller tredjevalget på venstre back. Som igjen betyr at vi verken spilte med første- eller andrevalget på høyre og venstre midtstopper. På høyre back var vi litt heldigere, der spilte vi med andrevalget, hvis vi tar utgangspunkt i vårsesongen som var. Så spilte Maguire en ganske så bra kamp. All honnør til han for det, men det er likevel i et forsvar der vi ikke har annet valg enn å sende alle tilgjengelige mann til pumpene. Hvis vi ikke da skal risikere skadeutsatte Varane rett før en avgjørende gruppespillkamp i CL og Manchester-derbyet.

Laguttaket ellers, og byttene underveis, bar preg av at vi har viktige kamper som kommer tett de nærmeste dagene. Jeg kunne fortsatt med forklaringer for hvorfor vi ikke herjer om dagen, men jeg orker ikke gjenta meg selv. Det er bare én ting jeg har lyst å gjenta; vi vant! Vi tok med oss 3 poeng fra bortebane i PL med et reservepreget mannskap! Når ble det flaut?! Nå er det to dager til neste kamp. Jeg håper også at vi ser bedre ut da, men det viktigste er tross alt å vinne. Før vi møter City vel hundre timer etter det... Jeg skal la være å skrive hva jeg synes er pinlig 🙊
post liked by: Pwint, RedTrafford, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2062
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7763
Liker mottatt: 4448

Tror de fleste tåler andre meninger her @Vidar Dale Fjeld
Men vi trenger ikke være enige om alt, de fleste United supporterne synes jo at gresset alltid er grønnere på den andre siden. I grunnen ikke unaturlig det i motgang.
Angående Brighton så har jeg vært imponert over dem lenge, men det er jo ingen garanti for at en Brighton manager lykkes i MU.
Angående Glazer så kan man skylde mye på dem, men ikke spillet på banen.
Last edited by Buchan on 22 Oct 2023, 09:45, edited 1 time in total.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3052
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14303
Liker mottatt: 9286

Godt poeng @StretfordEnd 😂
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2203
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10025
Liker mottatt: 9018

Det er ikke meningen å tråkke deg på tærne, @Sir Alfie Rey. Når det er sagt så uttaler du deg noen ganger på en måte som gjør det litt vanskelig å ikke bli provosert. Beklager hvis du følte deg truffet av noe i min kommentar. Det jeg synes er pinlig går mer på den generelle holdningen til enkelte fans, og ikke spesifikt på deg og dine uttalelser.
post liked by: RedTrafford, Belfastboy, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

@Rød Pølse Jeg er ganske seig av meg, så tåler det. Bare mener at når noen er dypt uenig med noen, så kan man heller si ting direkte til personen og være tøff nok til det, enn å bare hinte.

Vet jeg sikkert kan virke litt krass når jeg er frustrert, men det er bare sånn jeg er. Mener ikke noe vondt med det.
Så får beklage om noen tar seg nær av måten jeg skriver på.

Uansett fikk vi med oss alle poengene med hjem, det er det aller viktigste.

Blir nok nye 3 poeng mot FCK til uka.

Å sitter med en følelse på at vi tar City å :-|

De fleste forventer nok at City skal vinne, da setter vi dem på plass og viser hvem som er best i byn! :strong: :heart:
post liked by: Rød Pølse, Blodfink
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2062
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7763
Liker mottatt: 4448

Det var da voldsomt, nå er jeg blitt beskyldt to ganger her inne for å skylde på Glazer 😃😃😄
Kan faktisk ikke huske jeg noen gang har gjort det.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Belfastboy
User avatar

selje
Posts: 140
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 40
Liker mottatt: 409

Tenk at Antony kostet en milliard! Bare det er nok for meg til å sette spørsmålstegn ved avgjørelsene til ETH. Må være et av de verste kjøpene i historien. Bidrar med nada offensivt, har særdeles lite kvaliteter for å spille ving. Er så lei av det klippekortet hans.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4479
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2931
Liker mottatt: 9681

Har gitt ut en advarsel til den som forsøker å provosere mest her inne. Vi har alle et ansvar for å ta ball og ikke mann.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Buchan wrote: 22 Oct 2023, 09:56 Det var da voldsomt, nå er jeg blitt beskyldt to ganger her inne for å skylde på Glazer 😃😃😄
Kan faktisk ikke huske jeg noen gang har gjort det.
Hvis du ikke har gjort det, så får jeg bare beklage. Da har jeg nok blingset på flere av de andre som skriver dette støtt og stadig.

My bad ;)
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
selje wrote: 22 Oct 2023, 09:58 Tenk at Antony kostet en milliard! Bare det er nok for meg til å sette spørsmålstegn ved avgjørelsene til ETH. Må være et av de verste kjøpene i historien. Bidrar med nada offensivt, har særdeles lite kvaliteter for å spille ving. Er så lei av det klippekortet hans.
Godt poeng.

Jeg er en av de som har forsvart Antony hele veien, for ser noe i han. Men virker mer og mer langt unna at han kan bli den giganten man håpet han kunne bli.

Ja det er mange spørsmålstegn man kan sette på Ten Hag. Men virker som det for flere er Glazers sin skyld det også.......
Forstå det dem som kan.....
Last edited by Sir Alfie Rey on 22 Oct 2023, 10:10, edited 1 time in total.
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14782
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23772
Liker mottatt: 19876

Pink Final wrote: 22 Oct 2023, 08:57 Vi spiller visst dårligere og dårligere men managerne våre får høyere og høyere seiersprosent.
Han hadde en helt rå start i United, og nå etter 74 kamper har han et snitt på 2.05 poeng pr. match. I Ajax endte han på 2.34.

Hvis vi tar sesongen vi er inne i så har han 50% wins. 6 seiere og 6 tap. Noe som betyr 1.5 poeng pr. match. Prosenten hans går ned for tiden. Men totalt er han fortsatt i toppen på lista av managere.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final
LUHG!
Post Reply