(PL) Manchester United - Brentford (07-10-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Jan Erik
Posts: 2486
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7708
Liker mottatt: 8065

@Pink Final Problemet med å være keeper, er jo at når du gjør feil og ikke tåler presset, så blir det veldig synlig. Onana har så langt vært direkte svak, dessverre. Men det har egentlig de fleste andre også. Vi har fem seire, de fire i ligaen er med ett mål mer enn motstander, og vi kunne fort mistet flere poeng i de kampene. I CL har vi vært vidåpne. Seieren over Palace i Carabao, er egentlig den eneste brukbare kampen vi har hatt denne sesongen. Det var med et svekket lag mot et svekket lag. Jeg mistenker nesten Palace for ikke å prøve 100% i den kampen. Så det har egentlig vært en håpløst dårlig start på sesongen, og det hjelper ikke akkurat Onana det.
post liked by: Rød Pølse, Cola2, Pink Final, Blodfink, Buchan, 10Hag
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17266
Liker mottatt: 11024

Onana ?

Bare å selge fort som fy :D

Hehe neida, vanskelig greier egentlig.
Hva skjer med han hvis han benkes, enda dårligere selvtillit eller hever han seg tro. Vanskelig å si.
Blir sikkert feil uansett hva som skjer. Men det må finnes en grense på hvor mange baller som har retning mellom stolpene og tverrligger som går inn.

Kunne tenkt meg å se tyrker'n jeg da.
post liked by: Cola2, Pink Final, Rød Pølse, Buchan
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

RedTrafford wrote: 10 Oct 2023, 17:02 Kunne tenkt meg å se tyrker'n jeg da.
La han få de 2 neste kampene.
Faktisk så kan det hjelpe Onana på sikt tror jeg.
post liked by: RedTrafford
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9100
Liker mottatt: 8381

Tenker det kan være greit å gi Onana en sjanse til. Også av hensyn til Bayindir. Det kan ikke være enkelt å komme inn i dette laget å prestere, særlig når man er rykende fersk. Men det er klart at man ikke kan gi Onana ubegrenset tillit heller. Slik laget fremstår, med de spillerne vi har tilgjengelig i forsvaret, så vil jeg tro at det sprer seg en usikkerhet i flere retninger.

Kan være greit å prøve å gi Bayindir sjansen med litt bedre forutsetninger enn det vi har i PL for øyeblikket. Hadde jo trodd, i likhet med veldig mange andre, at den lange tyrkeren skulle få prøve seg i ligacupen mot Palace. Sånn ble det som kjent ikke, så da mener jeg at det kan være lurt å vente til man har stabilisert skipet noe. Med mindre et bytte tvinger seg frem i løpet av neste match..😱
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Når det gjelder psyken hans, så kan man jo vurdere ut ifra det man vet om han fra før. Reiste tidlig fra Kamerun til Barcelonas akademi. Opplevde at han ikke fikk sjansen på linje med andre keepere og dro til Ajax for å erstatte daværende landslagskeeper Cillesen. Gjorde keeperplassen til sin i løpet av kort tid. Leverte flere gode sesonger før han ble utestengt i lang tid pga en dopingdom. Kom tilbake etter utestengelsen og har markert seg som en av verdens beste keepere.

Er ikke så veldig mye som tyder på at vi har en "snowflake" mellom stengene, spør du meg..
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Blodfink, Buchan
Football, bloody hell!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2590
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13432
Liker mottatt: 8650

Rød Pølse wrote: 07 Oct 2023, 20:01 Jeg kan knapt huske sist jeg mista det sånn som jeg gjorde etter Scotty sitt andre mål i dag 🥳 For en fantastisk følelse!!!
Det plagar meg intenst at eg ikkje jubla for nokon av måla til McTominay. Og eg reknar meg som ein av "kvasiskotten" sine største fans. Eg har blitt så kjenslemessig avstumpa av VAR og marginar imot at eg automatisk leita etter moglege grunnar til å annullere måla heller enn å feire. Å høyre Jesper Mathisen forsvare VAR-skiten på TV2 fekk meg faktisk til å koke på ein tysdag morgon. Og det skjer forbløffande sjeldan.
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, Ryder, Pwint, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17266
Liker mottatt: 11024

Interessant @Pancho P
Vi hadde 6 United øyne på puben som studerte reprisen for å se om det fantes en liten mulighet til å annulere.

Man jubler ikke over mål lenger, men derimot over at motstander tar avspark og gjerne etterfulgt av noen pasninger😬
post liked by: Pancho P, Buchan, Rød Pølse, Blodfink, Pwint, Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2590
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13432
Liker mottatt: 8650

@RedTrafford Når ein jublar meir for avspark enn mål, er noko riv ruskande gale😅
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Blodfink, Pwint, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17266
Liker mottatt: 11024

:D :D

Det er jo nesten så man er der ja.
Har sluttet å hoppe i sofaen, VAR har tatt fra meg den gleden.
Og når United hadde trengt VAR, da sitter de å spiller TV spill så klart.


Man registerer mål eller annulleringer bare nå.
post liked by: Pancho P, Rød Pølse, Blodfink, Pwint, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9100
Liker mottatt: 8381

Na ble jeg inspirert til å få ut litt frustrasjon knyttet til VAR og dommere, @Pancho P og @RedTrafford 😆 Kommer nok en post om ikke lenge, men tar det i en annen tråd..
post liked by: Pancho P, Blodfink, RedTrafford, Pwint, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Topic author
Ryder
Posts: 4710
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2628
Liker mottatt: 10724

Samme her, våget ikke ta av på noen av dem. Nitrist.

På det første målet så det på en av reprisevinklene ut som om ballen traff hånda til McT. Var sikker på at den (også) skulle bli annullert, selv om de andre vinklene viste at alt var ok. Blitt miljøskadet av VAR, hater det.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Pink Final, Pancho P
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2933
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13601
Liker mottatt: 8746

Jeg hoppet og spratt etter McTominay scoringene, men man vet jo at det aldri er 100%. Veldig dumt.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply