(PL) Manchester United - Brentford (07-10-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Dimmu
Posts: 17
Joined: 02 Jul 2020, 22:45
Liker gitt: 12
Liker mottatt: 25

som en av de som syns Maguire alltid er ubrukelig så ble jeg utrolig glad for hvor bra han spilte i dag faktisk, håper virkelig det fortsetter. Jeg hadde også tro på at McT kom til å utrette noe positivt i laget. Nå er helga reddet :)
post liked by: Pink Final, Pwint, Jan Erik, Can2, Rød Pølse, M.r. Brownstone, Belfastboy, Buchan, Pancho P, Cola2, RedTrafford, Andtho01, Blodfink
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 818
Liker mottatt: 2570

Må bare ærlig si at jeg fikk ikke se de 2 målan for jeg var så sur at jeg gikk fra TV 2 minutter før full tid, men d e jo magisk med en sånn seier. :D :fire:
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, red, Pwint, Pancho P, RedTrafford, Blodfink, Can2

Deleted User 430

Can2 wrote: 07 Oct 2023, 18:02 Den Skotske Skotten!
I see what you did there .. 😂😂
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse, Pwint, Pancho P, RedTrafford, Blodfink, Can2
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2060
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9066
Liker mottatt: 8363

M.r. Brownstone wrote: 07 Oct 2023, 18:38 Jeg skjønner meg ikke på fans som 1 min. Etter en slik seier poster elendig og ræva på United.no på facebook. Kan ikke finnes mye livsglede i slike mennesker som ikke klarer annet enn å komme med gørr når vi vinner på overtid.
Det er helt utrolig hva enkelte klarer å lire av seg etter et så sinnsykt comeback helt ut av det blå. Det er bare pinlig 🙈 Likheten mellom å være dum og å være død er at man ikke vet det selv. Det tror jeg de folka skal være glade for... Jeg kan knapt huske sist jeg mista det sånn som jeg gjorde etter Scotty sitt andre mål i dag 🥳 For en fantastisk følelse!!! Vi MÅTTE ha en seier i dag og det fikk vi faen meg! Det satt laaaaangt inne, men JADDA!! 🎉🎉🎉
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
pixma wrote: 07 Oct 2023, 19:29 Må bare ærlig si at jeg fikk ikke se de 2 målan for jeg var så sur at jeg gikk fra TV 2 minutter før full tid, men d e jo magisk med en sånn seier. :D :fire:
Hahahaha 😂😂😂😂 Det er en ganske magisk kommentar også 👍👍👍 Det er aldri lurt å gå før dommeren blåser av kampen 😉
post liked by: Pwint, Belfastboy, Pink Final, Buchan, RedTrafford, Pancho P, Cola2, M.r. Brownstone, Blodfink
Football, bloody hell!

Alf banan
Posts: 327
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 24
Liker mottatt: 661

Nå må ten Hag slutte med klippekort til enkelte spillere. Han må bruke de som er i form og har rett innstilling. Han må
Også hvile spillere mere. Rovdrift på Bruno som spiller alt for mye. Som igjen kan ses på spillet hans. Spiller man på 80-85%% så er det ikke bra nok i denne ligaen.
Rashford ser ut som han vil være alle andre steder en på fotballbanen. Da MÅ han benkes slik han forstår alvoret.

Ellers vil jeg stille spm på ten Hag «sine» signeringer. Onana, Mount, Antony, Malacia. Fortsatt tidlig jeg vet det, men hvorfor blir alle nye spillere dårligere med en gang de tar på seg den røde drakten?

Friskmelder ikke dette laget selv om de snudde det i dag. NOE er galt i garderoben. Spillerne viser jo null glede eller glød eller vilje til å snu det. Håper ikke spillerne feller nok en manager
post liked by: Belfastboy
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Fikk ikke sett kampen i dag, var på reise. Sjekka mobilen og så vi lå under 1 0. 70 min spilt. Jeg tenkte jo mitt. Hadde mobilen i mobilholder, plutselig ser jeg notifikasjon 1 1 Scott. Phew et poeng da. Så ser jeg 2 1 på mobilen. Ser jeg syner? Det ble en fin biltur hjem. Så høydepunktene, er vel på tide å la han tyrkeren få prøve seg?

Scott du redda helgen! Thank you
post liked by: RedTrafford, Pwint, Rød Pølse, Cola2, Jan Erik, Pink Final, Buchan, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

To overtids scoringer gjør McT til delt toppscorer på de 8 første kampene.
Bra av McT, ikke så bra av mange av de andre.
post liked by: Rød Pølse, Cola2, Jan Erik, Pwint, Pink Final, Buchan, Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2042
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7562
Liker mottatt: 4326

Håper den fantastiske avslutningen på kampen virkelig klarer å vekke dette skjøre United laget nå.
For alle disse spillerene er ikke så dårlige som det har sett ut som i de fleste kampene, men det er et lag uten selvtillit.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Pancho P, Cola2, Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

10Hag wrote: 07 Oct 2023, 17:23 Ærlig spørsmål til dere som ønsker Bruno og Rashford fra start:
Er helt enig med deg.

Var så vidt innom det tidligere her.
Det er først og fremst i bakre rekker vi er utsatt for skader. Så at det kan justeres på midten og framover er noe jeg mener vi bør og håper på.
Ikke sikkert det er nødvendig å benke begge, men finne en ellever som funger sammen. Og den må ikke på liv og død inneholde Rash og Bruno, eller en av de.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Og dessuten må det ikke hete ‘benkes’
Hvile og taktiske årsaker fungerer også fint😎
post liked by: 10Hag, Pwint, Blodfink, Cola2, Pancho P
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2042
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7562
Liker mottatt: 4326

Kanskje starter Garnacho neste kamp helt greit det, men til nå har Garnacho vært best som innbytter, synes jeg.
Hvem skal starte på bekostning av Bruno?
Og hva med Casemiro?
I grunnen er det mye som ikke fungerer.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Ryder, Cola2, Pancho P, Pink Final
User avatar

Topic author
Ryder
Posts: 4698
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2625
Liker mottatt: 10683

Sier det igjen: hvorfor snakker vi om «Rashford og Bruno» som om de var en uadskillelig duo, et slags band som ikke kan vurderes eller behandles individuelt?

Synes vi så adskillig bedre ut etter pause, med Amrabat og Eriksen dypt og Bruno sentralt. Utover i kampen spilte Bruno rolig og fornuftig med ball. Langt fra vintage Bruno, men også milevis unna å være et problem.

Mer bekymret for Rashford. Etter alt maset om at han er ego har han sluttet å avslutte også, selv fra ok posisjoner. Slår meg ikke som typen som slåss seg tilbake, tror han er veldig «arm om skulderen»-typen, og vi har ikke råd til å bære ham i vår nåværende situasjon.

Ser også at Amrabat får mye kritikk. Spillet hans har ikke vært noe å få ståpels av, samtidig mener jeg det er misforstått at han skal varte opp med geniale gjennombruddspasninger. Han skal kontrollere og resirkulere ball. Han hadde TO(!) feilpasninger i hele kampen, mange pasninger på siste tredel og tre nøkkelpasninger (flest av alle). Vi så tryggere og mer kontrollert ut etter pause da han fikk hovedansvaret som DM.

I den grad det er et problem med Amrabat, er det at heller ikke han er god nok defensivt (mye pga tempo).
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, Pwint, Buchan, Pancho P
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2060
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9066
Liker mottatt: 8363

For meg virker det som det er utfordrende å finne en god balanse i laget. Er egentlig ikke så opptatt av hva spillerne heter, så lenge laget fungerer. Når det er sagt så synes jeg jo ikke at Bruno har vært et problem for Manchester United siden han kom. Tvert imot. Nærmere en åpenbaring, og det meste av stats tyder også på at øyetesten ikke tar helt feil. Klubbkapteinen har også fått svært gode skussmål fra blant andre Paul Scholes, som veier litt tyngre for meg enn meningene til forumets brukere. No offence.

Jeg er derimot spent på hvordan ten Hag skal løse utfordringen med å bruke både Bruno og Mount på en måte som fungerer optimalt. Hvor lenge vi må vente før vi har noe vi kan kalle en tilnærmet førsterekke i forsvaret tilbake på banen, noe jeg tror vil ha enormt stor betydning for hvordan vi fremstår. Og hvordan vi skal matche Højlund på en fornuftig måte. Han er en kraftpakke, men fortsatt bare 20 år og det vil være utrolig kjedelig hvis han får problemer pga for stor belastning.

Det er lett å peke på enkeltspillere når ting ikke går på skinner, men utfordringene er nok litt mer sammensatte enn at en eller to av gutta stinker og ødelegger for resten av laget...
post liked by: Ryder, Pwint, Buchan, Pancho P, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

Må rette meg litt selv her.
Angående Bruno så mener jeg kun hvis han ikke skal spille i sin posisjon, da er det like greit at han ikke starter.
post liked by: Rød Pølse, Ryder, Pwint, Buchan, Blodfink
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

Utfordringene med laget er at en ikke får trent mye på samhandling per dags dato...mye kamper betyr restitusjon på treningsfeltet og faste situasjoner og videoanalyse...tror jeg. Og slik jeg ser det er vi langt fra å ha de rette spillerne som passer sammen i en "flow"...det blir i rykk og napp sesongen gjennom med det vi har. Håper at det gjøres en god jobb på spillersiden inn mot sommeren og at de er klar lenge før oppkjøringen starter. Og så er jeg for at Garnacho får spille seg god fra start også...han har mye i seg og tror han kan ta store steg på samhandling...nå er han litt for mye rett på og blikket ned...men har mye mer tro på han enn Antony som spiller... :-|
post liked by: Rød Pølse, Ryder, Pwint, Cola2, Buchan, Pancho P, Pink Final
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2042
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7562
Liker mottatt: 4326

Enig kommentaren angående Bruno og Rashford @Ryder
Men jeg tror Rashford savner Shaw, for de har/hadde en god kjemi 😊
post liked by: Pwint, Ryder, Rød Pølse, Can2, Pink Final, Blodfink
Post Reply