[CL] Manchester United - Galatasaray

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Blodfink wrote: 03 Oct 2023, 23:02 Peter Schmeichel sier noe, hvorfor ta av Mejbri og ikke Casemiro...

Tyrkerne: 4 skudd, 3 mål...

Grufulle greier.
Nei du vet, Ten Hag er ikke akkurat god på å bytte og bytte format.....
post liked by: Blodfink
Glory Glory Manchester United!!!!

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

10Hag wrote: 03 Oct 2023, 22:47
MektigeTHOR wrote: 03 Oct 2023, 22:44 Bruk Amrabat på midtbanen fremover!!! 😡
Vi må da kunne stable på plass en bakrefirer uten å bruke han der før han minimum blir varm i trøya.

1 eller 2 mål av Højlund eller Anthony nå.

Ja TAKK!!!
Kampen er over. Greit å være positiv, men det får være grenser 😬
Ja nå er kampen faktisk over. Bakrefirer gjør ingenting for å hjelpe Onana til å få en god start i United. Men joggu gjør Onana nok selv for å drive bakrefirer til vanvidd også.

United stinker bakover så langt denne sesongen.
Nå må de gå i seg selv. Tilbake til basic.
Mur igjen bakover, kjemp for hverandre. Hold på ballen kontra å unødvendig spille Hawaii fotball i motgang.

To ganger ledelse hjemme mot et lag vi da strengt tatt egentlig dominerer for så å tape grunnet idioti!
post liked by: 10Hag, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Sir Alfie Rey wrote: 03 Oct 2023, 23:02
Pink Final wrote: 03 Oct 2023, 22:59 I ren usaklig frustrasjon skylder jeg aller mest på klovnen Rive Ralf som ville bytte ut laget som hadde most dette laget ned i støvlene.
Nå skuffer du!

Får da være grenser for hva du skal forsvare Ten Hag for!!

Å nå skylder du tilogmed på Ralf for det.............
Det er hyggelig hvis du gidder å lese hva andre skriver.
post liked by: Schmeichel, Belfastboy, Pancho P, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Måns
Donor
Posts: 202
Joined: 24 Oct 2021, 18:29
Liker gitt: 510
Liker mottatt: 671

Siden famlingen vi har holdt på med etter SAF gav seg, så har jeg ofte tenkt; hvor hadde vi vært hvis vi gav Moyes tålmodighet og støtte?

Det kan jo ikke ha vært værre enn dette...
post liked by: Belfastboy, Pink Final, MektigeTHOR, Pwint
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3612
Liker mottatt: 4889

Pink Final wrote: 03 Oct 2023, 23:02 Klubben er vel mer skakkjørt etter enn før operasjonen?
Eller tar jeg feil?
Har sjeldent hørt en manager omtale egne spillere mer respektløst enn Ralf.
Dette premisset fordrer jo at noen som helst operasjon er fullført.

Noe alle vet den ikke er. Ikke i nærheten.

Ikke vondt ment, men her synes jeg det er vanskelig å følge logikken din.
Last edited by 10Hag on 03 Oct 2023, 23:06, edited 2 times in total.
post liked by: Tringe
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13637
Liker mottatt: 8775

Sir Alfie Rey wrote: 03 Oct 2023, 23:02
Pink Final wrote: 03 Oct 2023, 22:59 I ren usaklig frustrasjon skylder jeg aller mest på klovnen Rive Ralf som ville bytte ut laget som hadde most dette laget ned i støvlene.
Nå skuffer du!

Får da være grenser for hva du skal forsvare Ten Hag for!!

Å nå skylder du tilogmed på Ralf for det.............
Til og med reflekterte @Pink Final har lov til å være litt frustrert i blant. Som resten av oss. Jeg, som nyoperert og full i gode droger føler meg roligere enn vanlig etter er tap 😂
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Pancho P, messilingard, Sir Alfie Rey, Schmeichel
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2593
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13438
Liker mottatt: 8677

Om klubben sparkar Ten Hag no, er det tidenes fallitterklæring. Då kan dei likegodt også sparke alle over han i hierarkiet inkl. Murtough og Arnold. Vårt største håp no er kanskje at alt raknar fullstendig og rottene i Florida forlét det synkande skipet. Kanskje er dagens motgang dårleg karma fordi vi ikkje har hatt ballar til å jage dei på fjorden allereie.
post liked by: Blodfink, Pwint, Schmeichel, Pink Final, Tringe, MektigeTHOR
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

10Hag wrote: 03 Oct 2023, 22:58
Blodfink wrote: 03 Oct 2023, 22:56 Men de kunne ha vunnet...Forskjell på kan og gjøre da :skul:
Og Galatasaray kunne (les: burde) scoret 5 😅 Så vi taper selv den hypotetiske kampen.

Vi må slutte å skylde på marginer. Vi har ikke marginer med oss, men vi kommer ingen vei før vi utelukkende fokuserer på oss selv.

Flaks følger dyktighet, sjeldent omvendt.
Helt enig i at vi ikke kan skylde på marginer, og flaks følger dyktighet, men vi burde ha scora to til i 1.omg. Det er jo dyktighet det skorter på foran mål, bortsett fra Højlund da.
post liked by: Pwint, 10Hag, Pancho P
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

messilingard wrote: 03 Oct 2023, 22:50 Tre spillere jeg skylder på i dag. Amrabat for både 2-2 og 2-3, samt Onana for 2-2 og Casemiro for å ofre seg i en situasjon hvor det var det dårligste alternativet. 3 spillere med flere hundre kamper mellom seg. Ser ut som juniorer alle sammen.

Jeg gir opp.
Her bør også Dalot nevnes. Involveringen hans på målet til Zaha står virkelig til stryk.
Men det er virkelig natta defensivt - med en tullebukk som sisteskanse. Han må virkelig skjerpe seg fremover. En ting er disse dristige pasningene, men når han ikke klarer å redde skudd heller. Da blir det dessverre syltynt..

Vet ikke hva som må endres på til helgen, annet enn at Amrabat MÅ bort fra backposisjonen sin. Få inn Evans eller Maguire sammen med Varane og flytt Lindelöf ut på backen. Det må da være like lett for ten Hag å se dette som det er for oss hjemme i sofaen?

En slik involvering som Amrabat hadde på det tredje baklengsmålet er det sjeldent man ser på dette nivået. Nitrist.

Ellers positivt at Rashford fikk seg målgivende og alt i alt hadde en bra kamp. I dag skulle han faktisk vært mer egoistisk, men han leser sikkert media, han også. Mount frisk igjen, men må stille inn skuddfoten. Eriksen med et godt innhopp.
Og Højlund virker som det real deal - og deilig er det.

Da er det bare å vente til helgen før vi skal få se et nytt poengtap.
post liked by: messilingard, Pancho P, Pwint
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Pwint wrote: 03 Oct 2023, 23:06
Sir Alfie Rey wrote: 03 Oct 2023, 23:02

Nå skuffer du!

Får da være grenser for hva du skal forsvare Ten Hag for!!

Å nå skylder du tilogmed på Ralf for det.............
Til og med reflekterte @Pink Final har lov til å være litt frustrert i blant. Som resten av oss. Jeg, som nyoperert og full i gode droger føler meg roligere enn vanlig etter er tap 😂
Hehe, sant det :thumb_up:

God bedring btw. Håper det går bra med deg.
post liked by: Pwint, Pink Final
Glory Glory Manchester United!!!!

Deleted User 430

For å fokusere på det positive;

1. Rasmus Højlund 👏👏👏
2.
3
4.
5.
6.
7.
8.
9.
post liked by: messilingard, Blodfink, Pwint, Pancho P, Belfastboy
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Merker at det er mange som er frustrerte her i dag ja :yikes: Det er forståelig folkens. Er forbanna selv, selv om jeg satt og lo hånlig mens dette skjedde, fordi det er så elendig og jævlig at den beste motgiften er å le og bare se humoren i det. Satt bare og tenkte på at det var såvidt de tok Molde, og nå slo disse oss på Old Trafford.

Galgenhumor rett og slett. :bigcry:
post liked by: 10Hag, Pwint, Pancho P, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27339
Liker mottatt: 17827

Ja jeg er usaklig i kveld.
Skuffa, oppgitt.
Og også lei av at vi alltid skal bytte ut spillerne våre med andre, som gjerne blir skrytt opp i skyene.
Jeg ser ingen forbedring fra det laget som presset Liverpool hardt på Anfield i 19/20, og spilte ut City litt senere samme vår.

Det er 3,5 år siden, 3 managerer siden, masse klaging på de fleste spillerne våre siden, spesielt de beste av dem.
Ja jeg er frustrert nå - LEI, lei av å bli lurt.
post liked by: Pancho P, Pwint, Belfastboy, MektigeTHOR
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13637
Liker mottatt: 8775

La oss høre hva fremtids-pwint mener om denne sesongåpningen.

Pwint: husker du den elendige sesongåpningen på 23/24 sesongen?

Fremtids-pwint: Nei. Har ingen minner om den. Den må ha druknet i alle troféene vi har fått siden den gang.
post liked by: Belfastboy, Pancho P, Pink Final, Blodfink, Schmeichel
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2593
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13438
Liker mottatt: 8677

@Schmeichel Ja, eg sat nesten og humra i skjegget sjølv. Det er så gjennomført hjelpelaust, samtidig som alt går imot. Litt "Truman Show", litt "Groundhog Day" og ein solid dose "Benny Hill Show". Neste gang blir det kamp med Benny Hill-soundtracket i staden for kommentatorspor.
post liked by: Pwint, 10Hag, Belfastboy, Pink Final, RedTrafford, Blodfink, Schmeichel
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply